Standard Books - Excellent> Palīdzības dienests> Moduļi> Loģistika> Ko ietekmē Pasūtījuma galvenē esošā izvēle “Slēgts”?

Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 28. jūnijs 2024

Ko ietekmē Pasūtījuma galvenē esošā izvēle “Slēgts”?

Modulī Loģistika > reģistrā Pasūtījumi atzīmējiet šo izvēli tad, ja Pasūtījums ir pilnībā pabeigts. Slēgtu pasūtījumu nav vairs iespējams mainīt. Ja Pasūtījums ir daļēji izpildīts un pasūtījums tiek slēgts, tad atlikušie daudzumi tiek atcelti, un tie vairs netiks atspoguļoti pārskatos. Slēgtu pasūtījumu no jauna atvērt nav iespējams.

Slēgtu pasūtījumu nevar izsūtīt. Tomēr par pasūtījumiem, kas sastādīti pirms slēgšanas, ir iespējams sastādīt rēķinus.

Sistēmā ar vairākiem lietotājiem ir iespējams noteiktiem lietotājiem aizliegt pasūtījumu slēgšanu. To var izdarīt modulī Sistēma > Iestatījumā Personu grupas > izmantojot darbību Neatļaut pasūtījumu slēgšanu.

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Darbinieku pašapkalpošanās portāla priekšrocības

03. decembris 2024

Ātrs, elastīgs un pilnvērtīgs: darbinieku… Lasīt tālāk

PIETURA – Digitalizācija: Vai Latvija var būt zaļā Dubaija?

15. novembris 2024

Podkāsts “PIETURA – Digitalizācija”:… Lasīt tālāk

Pirmo reizi “Excellent Latvia” Klientu diena 

07. novembris 2024

Šogad rudens sezonu sākām ar… Lasīt tālāk