Atjaunots 28. jūnijs 2024
Ko ietekmē Pasūtījuma galvenē esošā izvēle “Slēgts”?
Modulī Loģistika > reģistrā Pasūtījumi atzīmējiet šo izvēli tad, ja Pasūtījums ir pilnībā pabeigts. Slēgtu pasūtījumu nav vairs iespējams mainīt. Ja Pasūtījums ir daļēji izpildīts un pasūtījums tiek slēgts, tad atlikušie daudzumi tiek atcelti, un tie vairs netiks atspoguļoti pārskatos. Slēgtu pasūtījumu no jauna atvērt nav iespējams.
Slēgtu pasūtījumu nevar izsūtīt. Tomēr par pasūtījumiem, kas sastādīti pirms slēgšanas, ir iespējams sastādīt rēķinus.
Sistēmā ar vairākiem lietotājiem ir iespējams noteiktiem lietotājiem aizliegt pasūtījumu slēgšanu. To var izdarīt modulī Sistēma > Iestatījumā Personu grupas > izmantojot darbību Neatļaut pasūtījumu slēgšanu.