Ātrā meklēšana!

Ko ietekmē klientu pasūtījuma galvenē esošā izvēle “Slēgts”?Atjaunināts 08. maijs 2020

Atzīmē šo izvēli tad, ja Klienta pasūtījums ir pilnībā pabeigts. Slēgtu pasūtījumu nav vairs iespējams mainīt. Ja pasūtījums nav daļēji izpildīts un pasūtījums tiek slēgts, tad šie daudzumi tiek atcelti un tie vairs netiks atspoguļoti pārskatos. Slēgtu pasūtījumu no jauna atvērt nav iespējams.

Slēgtu pasūtījumu nevar izsūtīt. Tomēr par izsūtījumiem, kas sastādīti pirms slēgšanas, ir iespējams sastādīt rēķinus.

Sistēmā ar vairākiem lietotājiem ir iespējams noteiktiem lietotājiem aizliegt pasūtījumu slēgšanu. To var izdarīt modulī Sistēmas, Iestātījumi, ar Personu grupas palīdzību, izmantojot darbību “Neatļaut pasūtījumu slēgšanu”.


Paldies par atsauksmēm!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus