Ātrā meklēšana!

Ko ietekmē Pasūtījuma galvenē esošā izvēle “Slēgts”?Atjaunināts 08. novembr 2022

Modulī Loģistika > reģistrā Pasūtījumi atzīmējiet šo izvēli tad, ja Pasūtījums ir pilnībā pabeigts. Slēgtu pasūtījumu nav vairs iespējams mainīt. Ja Pasūtījums ir daļēji izpildīts un pasūtījums tiek slēgts, tad atlikušie daudzumi tiek atcelti, un tie vairs netiks atspoguļoti pārskatos. Slēgtu pasūtījumu no jauna atvērt nav iespējams.

Slēgtu pasūtījumu nevar izsūtīt. Tomēr par pasūtījumiem, kas sastādīti pirms slēgšanas, ir iespējams sastādīt rēķinus.

Sistēmā ar vairākiem lietotājiem ir iespējams noteiktiem lietotājiem aizliegt pasūtījumu slēgšanu. To var izdarīt modulī Sistēma > Iestatījumā Personu grupas > izmantojot darbību Neatļaut pasūtījumu slēgšanu.

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus