Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli
- Atskaites
- Banku pakalpojumi
- Drošība
- E-pakalpojumi izmantojot API
- Excellent Portāls
- Kā sākt darbu
- Kredītrēķins
- Licencēšana un atbalsts
- LMT zvanu pārvaldnieks
- Mākoņpakalpojumi
- Moduļi
- Programmas paziņojumi
- Servisa pasūtījumi
Loģistika
- Iztrūkstošo preču pārskats
- Kāds ir standarta pārdošanas process strādājot ar Noliktavu?
- Kā veidot Preču saņemšanu no Pasūtījuma (ar Preču atgriešanu)?
- Kā veikt preču norakstīšanu?
- Kā pārvietot preces no vienas noliktavas uz otru (Noliktavas kustība)?
- Noliktavas inventarizācija
- Kā izveidot piegādātāja Priekšapmaksas rēķinu?
- Kā ievadīt jaunu artikulu?
- Noliktavas atlikuma atskaite neuzrāda atlikumus
- Kā izlabot nepareizi ievadītu Nosūtītas preces dokumentu?
- Kādā veidā transporta izmaksas var pievienot noliktavas saņemtām precēm?
- Kā aizpildīt Noliktavas parametru iestatījumu?
- Sastādot ienākošo rēķinu no pasūtījuma, parādās paziņojums “Vispirms izveidojiet preču saņemšanu”.
- Kas ir pasūtījumu artikuli?
- Ko ietekmē Pasūtījuma galvenē esošā izvēle “Slēgts”?
- Kā ievadīt jaunu klientu/piegādātāju/kontaktu?
- No Klienta pasūtījuma nevar izveidot Preču nosūtīšanu. Kāds varētu būt iemesls?
- Sastādot Ienākošo rēķinu no Pasūtījuma, parādās paziņojums “Piegādātāja nav, tas ir slēgts vai tam nav izmaksu konta”?
- Kā aizpildīt Izmaksu iestatījumus noliktavai?
- Kā Loģistikas modulī aizpildīt iestatījumu “Kontējumu sastādīšana noliktavai”?
- Kā izlabot nepareizi ievadītas Noliktavas saņemtās preces?
- Pārvietojot preci no vienas noliktavas uz otru, mainās preces vērtība. Kā to atspoguļot, ievadot noliktavas kustību?
- Kā ievadīt noliktavas sākuma atlikumu?
- No preču norakstīšanas ieraksta netika izveidots grāmatojums
- Kā automātiski sastādīt pasūtījumu?
- Kādi iestatījumi ir jāpārbauda pirms darba uzsākšanas ar Noliktavas/Loģistikas moduli?