Pievienoties jaunumu saņemšanai
Pievienojies jaunumu saņemšanai un saņem informāciju par Excellent jaunumiem mūsu produktos!
Vasara ienesusi virkni jaunumu uzņēmuma vadības sistēmās “Standard Books” un “Standard ERP”, lai jūsu ikdienu padarītu ērtāku. Abās biznesa programmatūrās esam iekļāvuši vairāk nekā 130 jaunumu, uzlabojumu un precizējumu. Šajā rakstā iepazīstinām ar būtiskākajiem, ko aicinām izmēģināt. Kā nekā – attīstīsies, kas mainīsies! Vai ne?
Jaunajā versijā 2022-10-22 v2 esam parūpējušies, lai jūs ērtāk varētu sekot līdzi un analizēt aktuālos biznesa datus, strādāt ar rēķiniem un e-rēķiniem, kā arī vienkāršāk veikt klientu izpēti un risku vadību. Un, protams, – turpinām pilnveidot Excellent personāla pašapkalpošanās portālu, lai tas būtu izcils palīgs ikvienam jūsu uzņēmuma darbiniekam.
Lai atvieglotu klientu un potenciālo darījumu partneru pārbaudi atbilstoši Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanas likuma jeb NILLTPFN prasībām, abās uzņēmuma vadības sistēmās esam izveidojuši integrāciju ar NILLN.LV.
Tā ir platforma klientu izpētei, risku vadībai un sankciju kontrolei, kas palīdz veikt gan klientu izpēti un vērtēt klienta riskus, gan automātiski pārbaudīt jūsu interesējošās personas sankciju sarakstos. Pateicoties šai integrācijai, jūs automātiski varat pārbaudīt klientu kartiņas NILLN.LV datu bāzē.
Lai pieslēgtu pakalpojumu, nepieciešams noslēgt līgumu ar NILLN.LV un pārliecināties, ka ir aktīvs API abonements. (Instrukcija pakalpojuma aktivizēšanai uzņēmuma vadības sistēmā.)
Katram biznesa vadības sistēmas “Standard Books” vai “Standard ERP” lietotājam jaunākajā versijā tagad ir iespēja ar vienu pogas klikšķi aktivizēt flex.bi Light un sekot līdzi galvenajiem uzņēmuma pārdošanas rādītājiem, izmantojot biznesa inteleģences rīku flex.bi Light.
Tas parāda grafikus un tabulas par pēdējo 6 mēnešu pārdošanas datiem. Informāciju iespējams eksportēt PDF formātā un koplietot rezultātus ar citiem uzņēmuma darbiniekiem.
Atliek vien aktivizēt flex.bi Light, programmatūrā noklikšķinot uz BI pogas. Izmēģiniet divus mēnešus bez maksas! Vairāk informācijas mūsu Palīdzības dienestā.
Ja vēlaties izmantot plašākas biznesa analītikas iespējas un sekot līdzi visiem uzņēmuma finanšu datiem, aicinām izmantot flex.bi Pilno paku! Vairāk par flex.bi iespējām: https://excellent.lv/flex-bi/
Ir noslēdzies pirmais posms integrācijai ar dokumentu administrēšanas programmatūru Banqup. Tā ļauj izveidot, nosūtīt, saņemt un apmaksāt rēķinus un e-rēķinus, kā arī tos arhivēt. Šajā “Standard Books” un “Standard ERP” versijā ir iekļauti realizācijas rēķini. Nākamajā integrācijas posmā tiks pievienoti arī piegādātāju rēķini un citas iespējas.
Īpaši noderīgs šis risinājums ir maziem un vidējiem uzņēmumiem vienkāršai un ātrai rēķinu izrakstīšanai.
Jau līdz šim rēķinu, kontaktu, artikulu un citu veidu ierakstus uzņēmuma vadības sistēmā “Standard Books” un “Standard ERP” bija iespējams importēt no csv failiem, lai dati nebūtu manuāli jāpārraksta. Tagad šādi importēt iespējams arī datus par pamatlīdzekļiem!
Ja jums šobrīd pamatlīdzekļu uzskaite ir, piemēram, Excel formātā, tad varat to pārvērst csv datnē un automātiski importēt biznesa vadības programmatūrā. Nav nepieciešams katru pamatlīdzekli manuāli ievadīt biznesa programmā.
Vairāk par datu importu aicinām lasīt Palīdzības dienestā!
Excellent portālā ikvienam uzņēmuma darbiniekam ir iespēja pieteikt atvaļinājumu vai citu prombūtni, apskatīt plānoto darba grafiku, pārskatīt un parakstīt līgumu vai tā pielikumu, kā arī apskatīt aprēķināto atalgojumu un uzkrātās atvaļinājuma dienas. Portāls veidots tā, lai darbinieks varētu iesniegt un saņemt šo viņam nepieciešamo informāciju jebkurā sev ērtā laikā neatkarīgi no grāmatveža vai personāla speciālista noslodzes vai prombūtnes.
Excellent portāls ir palīgs ikvienam darbiniekam neatkarīgi no ieņemamā amata vai darbinieku skaita uzņēmumā! Arvien pilnveidojam portālu, ņemot vērā klientu ieteikumus un vajadzības.
Jaunumi Excellent portālā:
Jaunajā versijā ir iespējams izveidot slimības lapas aprēķinu pēc plānotā darba grafika. Laika tabulā tagad iespējams iekļaut gan apstiprinātās, gan neapstiprinātās aktivitātes. Tāpat iespējams pievienot uzņēmuma informāciju Algu aprēķinam, izveidojot atskaiti Excel formātā. Uzņēmuma rekvizīti tiks pievienoti sākumā, savukārt paraksttiesīgās personas – beigās.
Lai PVN deklarācijā automātiski atspoguļotos darījumi ar trešajām valstīm, tagad ir viegli tos nodefinēt. Aicinām iepazīties – kā to paveikt!
Dokumentiem, kas nosūtīti, izmantojot CostPocket lietotni, iespējams izmantot Auto grāmatojuma formulu.
Autogrāmatojumi ir uzskaites veidne (grāmatojuma paraugs), kas vienkāršo tāda paša veida darījuma (grāmatojuma) ievadīšanu. Ja kādu darījuma veidu veicat atkārtoti, ar automātisko veidni to būs daudz vienkāršāk iegrāmatot, jo tā satur periodiskus datus, piemēram, noteiktu debeta un kredīta kontu kombināciju vai objektu piešķiršanu.
Jaunajā versijā ir pieejama jauna Word forma dokumentam “Algu aprēķinu un izmaksu saraksts”, kā arī Rīkojumam “Personāla dokumentos”. Instrukcija un paraugi pieejami: https://ej.uz/wordformas
Aicinām izmēģināt jaunās iespējas, lai jūsu ikdiena kļūtu ērtāka!
Kā vienmēr – esam atvērti jūsu ieteikumiem un priekšlikumiem, jo tieši roku rokā ar mūsu klientu vajadzībām top arvien jauni uzņēmuma vadības sistēmas uzlabojumi! Dosimies uz priekšu kopā!
Atstāj šeit savu e-pasta adresi, un mūsu konsultants ar tevi sazināsies:
Paldies!
Tavi dati ir nosūtīti.
Kļūda!
Dati nav nosūtīti.