Sākot no versijas 8.5 2022-10-22-0656, veidojot Avansa norēķina ierakstu no importēta CostPocket pārskata, ir iespējams arī pielietot Autogrāmatojuma veidni.
Vairāk par autogrāmatojumiem lasiet: Kas ir autogrāmatojumi?
1. Finanses > Reģistri > Konti > kartītē jāpievieno autogrāmatojumu ar definētu formulu. Piemēram, kontam 7770 > autogrāmatojums RA (Reprezentācijas izdevumi 40/60 – Avansa norēķini).
2. Avansa norēķins > Iestatījumi > CostPocket izmaksu konti > jānodefinē Reprezentācijas izdevumi >konts 7770. Vairāk par CostPocket izmaksu kontiem lasiet: Kā nodefinēt Costpocket izmaksu kontus programmā?
3. CostPocket lietotnē, veidojot ierakstu dokumentam, jānodefinē Izdevuma veidu Reprezentācijas izdevumi. Un vēlāk jānosūta kā pārskatu uz Standard Books / Standard ERP programmu.
4. Avansa norēķins > Reģistri > Avansa norēķins > izveidosies ieraksts dokumentam ar Izdevuma veidu “Reprezentācijas izdevumi” un ierakstā parādīsies attiecīgi divas rindas 40% un 60%, saskaņā ar Autogrāmatojuma formulu.
Lasiet vēl: