Sintija Kristapsone

ERP sistēma – remontdarbu un servisa programma

Uzņēmums “Rolling” jau daudzus gadus par savu biznesa vadības sistēmu izmanto “Excellent Latvia” nodrošināto programmatūru “Standard ERP”. Tā kalpo visa uzņēmuma pārvaldībai – grāmatvedības, noliktavas, personāla, internetveikala darbībai u.c. Tostarp tā ir neatņemams palīgs arī remontdarbu un servisa nodrošināšanai un kvalitātes kontrolei.  

Šajā rakstā aplūkosim, kā “Rolling” – viens no vadošajiem biroja tehnikas un preču tirdzniecības un servisa uzņēmumiem Latvijā –  izmanto biznesa vadības sistēmu “Standard ERP” servisa un remontdarbu pakalpojumu nodrošināšanā. Visas rakstā minētās iespējas nodrošina arī biznesa vadības sistēma “Standard Books”, kas pieejama jebkuram servisa uzņēmumam.

Īsumā par “Rolling”

  • Darbības veids: preču tirdzniecība, biroja tehnikas noma, biroja iekārtu serviss
  • Darbinieki: > 100
  • Sniedz pakalpojumus Latvijā un Igaunijā
  • Apgrozījums Latvijā 2023: EUR 14 milj.
  • Biznesa vadībai izmanto programmatūru “Standard ERP”

 “Standard ERP” – iekārtu diagnostikai un remontam

Uzņēmuma “Rolling” servisā tiek veikts biroja tehnikas remonts – atvestās iekārtas tiek salabotas un aizvestas atpakaļ klientiem. Kā stāsta “Rolling” kvalitātes kontrolieris Gatis Auseklis (fotogrāfijā), “Standard ERP” sistēma ir galvenais rīks, caur kuru visa informācija par attiecīgo tehniku tiek nodota meistaram. Ievadot sistēmā iekārtas ID kodu, meistars veic tās diagnostiku – servisa programmā redzams, kas konkrētajai iekārtai ir darīts iepriekš un kas ir ticis konstatēts. Līdz ar to arī vieglāk atklāt, ko nepieciešams darīt tagad. “Standard ERP” sistēma “Rolling” uzņēmumā ir savienota ar tā mājaslapu. Līdz ar to arī klients, ievadot “Rolling” mājaslapā savā profilā iekārtas ID kodu, var redzēt iekārtas remonta vēsturi. Piemēram, cik bieži kārtridžs ir uzpildīts, kas ir mainīts u.t.t. 

Gatis atminas, ka agrāk, kad uzņēmumā vēl netika izmantota “Standard ERP” sistēma, visa saziņa ar klientiem par iekārtām notika ar telefona palīdzību – izrunāja ar klientu situāciju, tad brauca pie viņa un runāja atkal. Taču, kā atzīst Gatis, tas ir daudz garāks process; saglabājot un aktualizējot informāciju sistēmā, darbs rit ātrāk un kvalitatīvāk.

ERP sistēma – palīgs arī kvalitātes kontrolē 

“Rolling” kvalitātes kontrolieris Gatis Auseklis stāsta, ka, pateicoties informācijas pieejamībai par iekārtu remonta vēsturi, “Standard ERP” palīdz nodrošināt arī preču kvalitātes kontroli. ERP sistēmā arī ir redzams, kādi izejmateriāli ir izmantoti remontdarbos. 

Ja iekārtai rodas kādas problēmas, iespējams konstatēt, vai defekts ir saistīts ar izejmateriālu vai tam ir kāds cits iemesls. Ja pie vainas ir izejmateriāls, sistēmā redzama informācija arī par to, kas ir piegādātājs, kur un kad tas iepirkts, cik bieži ar attiecīgajiem izejmateriāliem ir bijušas problēmas. “Šadā veidā varam kontrolēt izejmateriālu kvalitāti un pieņemt lēmumu – vai turpināt sadarbību ar konkrēto piegādātāju vai to pārtraukt,” saka Gatis.Rolling remonts

Kurjeriem un meistariem sava mobilā lietotne

Lai padarītu kurjeru un meistaru darbu ērtāku un efektīvāku, uzņēmumam “Rolling” tika izveidotas speciālas mobilās lietotnes, kas pielāgotas uzņēmuma vajadzībām un savienotas ar “Standard ERP” sistēmu.Mobilā lietotne kļuvusi par neatņemamu palīgu ikdienas darbā. “Rolling” mājaslapā klienti veic kurjera izsaukumu. Šī informācija kurjeram parādās mobilajā lietotnē, piemēram, ka nepieciešams doties pakaļ kārtridžam vai printerim.

Mobilajā lietotnē redzama gan kurjera, gan kienta atrašanās vieta – līdz ar to kurjers var ērti plānot maršrutu. Šādi viņam pieejama informācija par katru dienu – kad un kurp nākamajā dienā jābrauc. Tas ļauj gan kurjeram labāk plānot savu laiku un maršrutus, gan efektīvāk un ātrāk apkalpot klientus.

Arī meistari strādā ar mobilo lietotni, kur informācija aktualizējas tiešsaistē. Meistars tajā redz, pie kura klienta jābrauc, un tajā redzama arī attiecīgās iekārtas remonta vēsture. Tas palīdz meistaram plānot laiku. 

Gatis Auseklis uzsver – tā kā “Rolling” moto ir “Birojs bez apstājas!”, uzņēmums nodrošina meistara vizīti pie klienta 24 stundu laikā. ERP sistēma un meistaru lietotne palīdz to visu īstenot dzīvē.

Skatieties “Rolling” pieredzes stāstu arī video!

Uzziniet arī par citām iespējām, kā “Rolling” izmanto “Standard ERP” sistēmu biznesa attīstībai!

Izmanto iespēju modernizēt savu uzņēmumu

30. Aug 2024

Ziņas

Veicinot procesu digitalizāciju komercdarbībā un produktivitātes paaugstināšanu, kopš 2023.gada uzņēmējiem… Lasīt tālāk

Excellent Latvia gāž mītus par programmētājiem 

06. Aug 2024

Ziņas

“Excellent Latvia” programmētāji Kristaps un Edgars ir būtiska komandas daļa,… Lasīt tālāk

Kā Standard Books palīdz pārdošanas darbam un klientu pārvaldībai?

23. Jūl 2024

Ziņas

Pārdošanas darbu veikšana ir daudz vienkāršāka, ja visi dati ir… Lasīt tālāk

Kārlis Klovāns
Biznesa attīstības vadītājs

Interesē? Izmēģini bez maksas!

Iepazīsties tuvāk ar “Standard Books” biznesa programmatūras iespējām. Atstāj savu e-pasta adresi un mēs sazināsimies personiski!

Interesē? Izmēģini bez maksas!

Iepazīsties tuvāk ar “Standard Books” biznesa programmatūras iespējām. Atstāj savu e-pasta adresi un mēs sazināsimies personiski!

Paldies!

Jūsu kontaktinformācija ir nosūtīta. Mēs ar Jums sazināsimies.

Kļūda!

Neizdevās nosūtīt datus.

Pieraksties mūsu jaunumu e-pastam!

Saņem Excellent jaunumus un informāciju par produktu atjauninājumiem.

Paldies!

Jūsu kontaktinformācija ir nosūtīta. Mēs ar Jums sazināsimies.

Kļūda!

Neizdevās nosūtīt datus.