- Dokumentu iesniegšana, izmantojot EDS API servisu.
- Nodokļa maksātāja grāmatvedības vai uzņēmumu vadības sistēmā uzkrātie dati tiešsaistē tiek nodoti VID un novietoti Elektroniskās Deklarēšanas Sistēmā (EDS) tālākai to pārbaudei un iesniegšanai.
- Pēc datu saņemšanas EDS dokumentiem tiek veiktas loģiskās un matemātiskās pārbaudes, informāciju par kļūdām vai neatbilstībām attēlojot EDS dokumenta ievadformā.
EDS
Podkāsts: “PIETURA – Digitalizācija”
24. Okt 2024
Jaunums: podkāsts uzņēmējiem “PIETURA – Digitalizācija” Šoruden laižam klajā… Lasīt tālāk
Kā sagatavoties e-rēķiniem?
22. Okt 2024
Jau pavisam drīz Latvijā obligāti būs e-rēķini. Sakumā, no 2025. Lasīt tālāk
ERP sistēma – remontdarbu un servisa programma
04. Sep 2024
Uzņēmums “Rolling” jau daudzus gadus par savu biznesa vadības sistēmu… Lasīt tālāk
Biznesa attīstības vadītājs
Interesē? Izmēģini bez maksas!
Iepazīsties tuvāk ar “Standard Books” biznesa programmatūras iespējām. Atstāj savu e-pasta adresi un mēs sazināsimies personiski!
Interesē? Izmēģini bez maksas!
Iepazīsties tuvāk ar “Standard Books” biznesa programmatūras iespējām. Atstāj savu e-pasta adresi un mēs sazināsimies personiski!
Paldies!
Jūsu kontaktinformācija ir nosūtīta. Mēs ar Jums sazināsimies.
Kļūda!
Neizdevās nosūtīt datus.
Pieraksties mūsu jaunumu e-pastam!
Saņem Excellent jaunumus un informāciju par produktu atjauninājumiem.
Paldies!
Jūsu kontaktinformācija ir nosūtīta. Mēs ar Jums sazināsimies.
Kļūda!
Neizdevās nosūtīt datus.