Atjaunots 15. augusts 2024
APE Motors integrācija
APE Motors, SIA ir viens no lielākajiem auto detaļu vairumtirgotājiem Latvijā. Tas ir sācis sadarbību ar partneriem franšīžu attīstībā reģionos, lai paātrinātu preču piegādi un samazinātu transporta izmaksas. Franšīzes turētāji reālu noliktavu ar APE precēm nevada programmā, jo skaitās kā starpnieks starp APE Motors un gala patērētāju. Integrācijas rezultātā Standard Books programmā automātiski ieimportējas rēķini no piegādātāja un izveidojas saņemto preču ieraksti.
Artikulu informācijas ieguve
Katru rītu, plkst. 5:10 APE nosūta jaunu vai atjauno informāciju par artikuliem Standard Books pusē.
Ja artikuls ir jauns un vēl nav reģistrēts (modulis Loģistika > Reģistri > Artikuli) ar unikālo detaļas kodu (APE pusē “artikula kods/artikuls”), kas Standard Books pusē tiek izmantots kā alternatīvais kods, tad tiek veikta jauna artikula izveide.
Alternatīvā koda izmantošana : Lielākoties rezerves daļu tirdzniecībā tiek izmantoti starptautiskie ražotāja detaļu kodi, kas bieži mēdz būt gari un sarežģīti, iekļaujot gan simbolus, gan atstarpes, gan citas zīmes, no kurām Standard Books Artikula Nr. lauks ne visas atpazīst, kā arī ierakstāmo zīmju skaits ir ierobežots, tāpēc izvēlieties oriģinālo detaļas kodu pievienot Alternatīvā koda laukā.
Kopā ar artikulu sistēmā tiek izveidots arī pasūtījumu artikuls (Loģistikas modulī), aizpildot visu nepieciešamo informāciju par artikulu un piegādātāju.
Kontaktu kartītes
Kontaktu kartītes tiek vadītas sistēmā manuāli. Svarīgi, ka Kontaktu kartīte Standard Books sistēmā ir izveidota pirms klients ir veicis savu pirmo pasūtījumu APE sistēmā. Lai APE un Standard Books sistēmās būtu skaidri nodefinēts katrs klients, kontakta kartītē > laukā “Klienta pieg. kods” tiek ievadīts APE izveidotais, unikālais klienta kods. Ar šo kodu sistēmas savstarpēji spēs nodefinēt, kurš ieraksts attiecas uz kuru klientu.
Vairumtirdzniecības Klientu pasūtījumi
Vairumtirdzniecības klienti (klienti ar oriģinālo APE klienta nr.) veic pasūtījumus caur APE Motors web shop. Kad pasūtījums ir saņemts/apstiprināts APE pusē, tas tūlītēji tiek nosūtīts uz Standard Books sistēmu, un tiek izveidots jauns Klienta pasūtījuma ieraksts (modulī Pārdošanas vadība > Reģistri > Klientu pasūtījumi > Veidot > Jauns klienta pasūtījums).
Klienta pasūtījumā no Standard Books puses kontaktu kartītē tiek aizpildīti visi tie paši lauki, kas automātiski aizpildās arī bez integrācijas. Galvenais uzdevums ir ar Integrācijas palīdzību sasaistīt ienākošo klienta pasūtījumu ar esošu kontakta kartīti.
Klienta pasūtījumā no Standard Books puses artikula kartītes tiek aizpildīti visi tie paši lauki, kas automātiski aizpildās arī bez integrācijas.
Mazumtirdzniecības Klientu pasūtījumi
APE Mazumtirdzniecība/APE Mazumtirdzniecības klients (manuāli izveidots klients vai arī tiek izveidots kā integrācijas iestatījums/ieraksts – aktivizējot integrāciju tiek izveidots kontakts pēc noklusējuma).
APE Mazumtirdzniecības klienti veic pasūtījumus/pirkumus klātienē, un klienta pasūtījums tiek veidots manuāli (modulī Pārdošanas vadība > Reģistri > Klientu pasūtījumi > Veidot > Jauns klienta pasūtījums), izvēloties kontaktu – APE Mazumtirdzniecība.
Kad mazumtirdzniecības klienta pasūtijums ir izveidots, to apstiprina, veido nosūtīšanu un veido rēķinu. Rēķinu izdrukā klientam un tajā ievada Čeka numuru no kases aparāta. Tālāk no rēķina uzreiz tiek veidots Maksājums, tajā tiek ievadīts čeka nr.
Piegādātāja pasūtījumu var veidot no klienta pasūtījuma (izmantojot darbību Veidot > Pasūtījumu) vai ar apkalpošanu Pārdošanas vadības modulī > Veidot pasūtījumu piegādātājiem (par konkrētu pasūtījumu vai par konkrētu dienu). Apkalpošanu katras dienas beigās var uzstādīt modulī Sistēma > iestatījumi > Automātiski fona uzdevumi.
Lai apskatītu preču iztrūkumu (pasūtāmās preces), var izmantot atskaiti Loģistika > Atskaites > Iztrūkstošo preču pārskats.
Vairāk par integrācijas iestatīšanu vaicājiet savam ieviešanas partnerim vai pa sazinoties ar mums pa e-pastu atbalsts@excellent.lv.