Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 30. maijs 2024

Automātiskie fona uzdevumi

Ir izveidota jauna funkcija, lai atskaišu un apkalpošanas palaišana būtu vēl ērtāka.
Dodieties uz Sistēma > iestatījumi > Automātiskie fona uzdevumi. Šis iestatījums ļauj lietotājiem izveidot automātiskās fona darbības, kas pēc atskaites izveidošanas jūsu izvēlētajā dienā un laikā nosūtīs to uz jūsu epastu.

Iestatīšana:

Iestatīšanas logā ir jāaizpilda :
Komentārs – īss apraksts
Tips – fona darbības veids. Lietotājs var izvēlēties, vai fona darbība aktivizē atskaiti vai apkalpošanu
Atskaite – jāizvēlas atskaite no saraksta
E-pasta saņēmējs – izvēlaties lietotāju vai ārējo e-pasta adresi, kam jāsaņem šis epasts
Atskaites tips:

  • Iebūvēta atskaite – strādās tikai norādot e-pasta saņēmējā sistēmas lietotāju (nevis ārējo e-pastu). Pievienos sistēmas aprēķinātu atskaiti, kuru varēs vēlreiz pārrēķināt.
  • Pdf fails – var sūtīt gan sistēmas lietotājiem, gan uz ārējām e-pasta adresēm, jo e-pastam tiks pievienots klāt no atskaites uzģenerēts pdf fails.

Periods – norādiet par kādu periodu veidot atskaiti
Izpildīt katru – Lietotājs var izvēlēties, cik bieži tiek aktivizēta fona darbība:

  • Dienu (šajā gadījumā laukā “Izpildes diena” ir jādefinē dienas laiks)
  • Nedēļu (vērtība no 1 līdz 7).
  • Mēnesi (šajā gadījumā laukā “Izpildes diena” ir jādefinē dienas skaitlis. Mēnesim vērtība no 1 līdz 31).
    Turklāt lietotājam laukā jānorāda precīzs laiks, kad tiek aktivizēta fona darbība: “Izpildes laiks” (Formātā: HH: MM: SS)

Cilnē “Tehniskie dati” ir matrica, kurā varat ievadīt tehniskos nosaukumus un vērtības no atskaišu vai apkalpošanas specifkācijas loga. Drošākais veids, kā atrast lauku nosaukumus konfigurācijas logā, ir no faila “allwindows.hal” vai jautājot Excellent, vai savam partnerim.

NB! Modulī E-pasti un konferences > E-pastu un konferenču parametri > jābūt aizpildītam laukam “No sistēmas”, lai e-pasti izveidotos automātiski.


NB! Tikai profesionālai lietošanai. Lai aizpildītu laukus, ir nepieciešamas Standard Books tehniskās zināšanas.

Matrica, kurā varat norādīt papildu iestatījumus, lai palaistu atskaiti vai apkalpošanu. Matrica (lauka nosaukums un vērtība).

Lauks – matrica
Tehniskās atskaites / apkalpošanas uzdevuma loga opcijas nosaukums. Piemēram, flags[2]

Vērtība – Matrica
Iepriekš aprakstītā konfigurācijas loga atlases vērtība. Piemēram, atzīmei – 0 vai 1

Atkļūdošanas režīms/debug mode
Kad izvēles rūtiņa ir aktīva, servera žurnālā tiek parādīta detalizēta palaišanas informācija.
Piemērs: 2022-04-05 15:39:52 / THREAD (15) AutoTasks ATKLĀŠANA: (callLevel 1) ShouldExecuteTask res = 0, LastRunDate = 05.04.2022, RunType = 0, RunValue = -1, RunTime = -1, RunTime4: 00 // RepType = 1, maint = ARSEmailMn
callLevel – atsauce uz programmētāju, kurā funkcijas iedarbina HAL
ShouldExecuteTask – funkcija, kas norāda, vai programma uzskata, ka ir nepieciešams palaist darbību, res 0 – nav nepieciešams, res 1 – nepieciešams (atkarīgs no dažādiem parametriem, piemēram, LastRunDate, RunType, RunValue, RunTime)
LastRunDate — datums, kad šī darbība pēdējo reizi tika sākta
RunType – vērtība “Palaist katru”.
RunValue – vērtība “Palaist dienā”.
RunTime – “Startup time” vērtība
RepType – 0 – atskaite, 1 – apkalpošana
maint – programmas uzturēšanas funkcijas nosaukums (ja apalpošana)
atskaite – programmas atskaites funkcijas nosaukums (ja atskaite)

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Ja vēlaties, varat pievienojiet savu komentāru un kontaktinformāciju, lai mēs varētu ar Jums sazināties.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Kā Standard Books palīdz pārdošanas darbam un klientu pārvaldībai?

23. jūlijs 2024

Pārdošanas darbu veikšana ir daudz… Lasīt tālāk

BI rīki budžeta plānošanā – moderna un racionāla pieeja

14. jūnijs 2024

Viens no galvenajiem finanšu direktora… Lasīt tālāk

Darbs no viensētas Kurzemē: ieguvumi un izaicinājumi

06. jūnijs 2024

Bija saulaina diena, kad devos… Lasīt tālāk