Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 19. jūlijs 2024

Edisoft integrācija

Parasti Pasūtītājs ir jūsu uzņēmums, kurš veic pasūtījumus savam Piegādātājam un/vai piegādā pasūtījumus Gala saņēmējam (jūsu klientam).

Tālāk aprakstīta klientu pasūtījumu saņemšana un saistītie procesi izmantojot Edisoft.

1. Ja pasūtījumam būs 2 iesaistītie (Pasūtītājs un Gala saņēmējs), tad katram no šiem vajag norādīt GLN (unikāls ID EDI sistēmās).

  • Pasūtītājam (tā būs jūsu kompānija) tas būtu jānorāda modulī Sistēma > Iestatījumi > Informācija par kompāniju > sadaļa “Reģ.” > lauks “GLN”

  • Gala saņēmējam būs jāuztaisa noliktava (tas nozīmē, ka katram gala saņēmējam būs sava noliktava Standard Books sistēmā). Šajā piemērā gala saņēmēja GLN tiks ievadīts noliktavas e-pasta laukā.

 

2. Jāizveido jauns artikuls precēm, kuram vēlamies pārdot. Jaunus artikulus var ievadīt vairākos moduļos, kuriem ir artikulu katalogs (piemēram, Realizācija, Pārdošanas vadība, Loģistika). Artikulu reģistrs ir koplietošanā, tāpēc vienā modulī ievadītā informācija būs redzama visos pārējos moduļos. Lai izveidotu jaunu Artikulu, atveriet Artikulu reģistra pārskata logu > Veidot – Jauns artikuls.

 

3. Jāievada vajadzīgās kontaktu kartītes (Gala saņēmējs). Jaunus kontaktus var ievadīt vairākos moduļos, kuriem ir kontaktu katalogs (piemēram, Realizācija, Pārdošanas vadība, Loģistika, Piegādātāji, CRM). Kontaktu reģistrs ir koplietošanā, tāpēc vienā modulī ievadītā informācija būs redzama visos pārējos moduļos. Lai izveidotu jaunu kontaktu, atveriet Kontaktu reģistra pārskata logu > Veidot – Jauns kontakts. Aizpildiet savam uzņēmumam svarīgu informāciju, kuru vēlaties saglabāt, aizpildiet ierpiekš minēto GLN kodu un izvēlaties kontakta veidu – klients.

 

4. Modulī Integrācija > Iestatījumi > EDI iestatījumi > Edisoft jāaizpilda vajadzīgā informācija


Izmantošana

1. Sistēma saņems ienākošos klientu pasūtījumus. Tiem var veidot nosūtīšanu un grāmatošanu.

Ja klienta kartītē > sadaļā E-ieraksti > ir atzīmēts “E-rēķini” > Edisoft,

tad šis ieraksts tiks pievienots sūtīšanai Integrācija > Iestatījumi > EDI API eksporta rinda ar statusu “SENDING”. Kad ieraksts tiks nosūtīts, statuss tiks nomainīts uz “SENT”.

Vairāk par e-rēķiniem lasiet ŠEIT.

2. Ja klients apstiprina saņemšanu, tad programma saņem atbildi ierakstā Loģistika > Reģistri > Saņemtie apstiprinājumi. Ierakstā ir svarīgi, ka tiek atpazīts Klienta pasūtījuma nr. lauks, jo tas būs priekšnosacījums, lai no klienta pasūtījuma varētu izveidot rēķinu. Ja nebūs pareizs saņemšanas apstiprinājums, nevarēs izveidot rēķinu.

3. No klientu pasūtījuma (vai no nosūtīšanas) var veidot rēķinu, iegrāmatot, un tas arī izveidos ierakstu EDI API eksporta rinda.

NB! Svarīgi, ka nevar izveidot rēķinu pirms nosūtīšanas un saņemšanas apstiprinājuma. Viens rēķins var būt no vairākām nosūtīšanām.

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Ja vēlaties, varat pievienojiet savu komentāru un kontaktinformāciju, lai mēs varētu ar Jums sazināties.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Kā Standard Books palīdz pārdošanas darbam un klientu pārvaldībai?

23. jūlijs 2024

Pārdošanas darbu veikšana ir daudz… Lasīt tālāk

BI rīki budžeta plānošanā – moderna un racionāla pieeja

14. jūnijs 2024

Viens no galvenajiem finanšu direktora… Lasīt tālāk

Darbs no viensētas Kurzemē: ieguvumi un izaicinājumi

06. jūnijs 2024

Bija saulaina diena, kad devos… Lasīt tālāk