Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 17. jūnijs 2025

Edisoft integrācija

Tālāk aprakstīta klientu pasūtījumu saņemšana un saistītie procesi izmantojot Edisoft, kur jūsu kompānija būs piegātātājs un jūsu klients –  gala saņēmējs.

Iestatījumi

1. Piegādātājam (tā būs jūsu kompānija) jānorāda GLN (unikāls ID EDI sistēmās) modulī Sistēma > Iestatījumi > Informācija par kompāniju > sadaļa “Reģ.” > lauks “GLN”.

2. Jāizveido jauns artikuls precēm, kuras vēlamies pārdot. Jaunus artikulus var ievadīt vairākos moduļos, kuriem ir artikulu katalogs (piemēram, Realizācija, Pārdošanas vadība, Loģistika). Artikulu reģistrs ir koplietošanā, tāpēc vienā modulī ievadītā informācija būs redzama visos pārējos moduļos. Lai izveidotu jaunu Artikulu, atveriet Artikulu reģistra pārskata logu > Veidot – Jauns artikuls.

3. Jāievada vajadzīgās kontaktu kartītes (Gala saņēmējs). Jaunus kontaktus var ievadīt vairākos moduļos, kuriem ir kontaktu katalogs (piemēram, Realizācija, Pārdošanas vadība, Loģistika, Piegādātāji, CRM). Kontaktu reģistrs ir koplietošanā, tāpēc vienā modulī ievadītā informācija būs redzama visos pārējos moduļos. Lai izveidotu jaunu kontaktu, atveriet Kontaktu reģistra pārskata logu > Veidot – Jauns kontakts. Aizpildiet savam uzņēmumam svarīgu informāciju, kuru vēlaties saglabāt, aizpildiet iepriekš minēto GLN kodu un izvēlaties kontakta veidu – klients.

4. Modulī Integrācija > Iestatījumi > EDI iestatījumi > Edisoft jāaizpilda vajadzīgā informācija

Pasūtījuma noliktava – noklusējuma noliktava ienākošajiem kl. pasūtījumiem. Lietošana domāta vairāk iekšējai uzskaitei.


Aktivizēšana

Lai aktivizētu pakalpojumu, izvēlieties modulī Sistēma > Iestatījumi > E-pakalpojumu iestatījumi > Citi servisi > Edisoft EDI > Aktivizēt vai mainīt (atkarībā, vai pakalpojums jau iepriekš tika aktivizēts).

edisoft edi

edisoft

Ievadiet klienta ID, paroli un aktivizējiet.


Izmantošana

1. Sistēma saņems ienākošos klientu pasūtījumus. Tiem var veidot nosūtīšanu un grāmatošanu.

Ja klienta kartītē > sadaļā E-ieraksti > ir atzīmēts “E-rēķini” > Edisoft,

tad šis ieraksts tiks pievienots sūtīšanai Integrācija > Iestatījumi > EDI API eksporta rinda ar statusu “SENDING”. Kad ieraksts tiks nosūtīts, statuss tiks nomainīts uz “SENT”.

Vairāk par e-rēķiniem lasiet ŠEIT.

2. Ja klients apstiprina saņemšanu, tad programma saņem atbildi ierakstā Loģistika > Reģistri > Saņemtie apstiprinājumi. Ierakstā ir svarīgi, ka tiek atpazīts Klienta pasūtījuma nr. lauks, jo tas būs priekšnosacījums, lai no klienta pasūtījuma varētu izveidot rēķinu. Ja nebūs pareizs saņemšanas apstiprinājums, nevarēs izveidot rēķinu.

3. No klientu pasūtījuma (vai no nosūtīšanas) var veidot rēķinu, iegrāmatot, un tas arī izveidos ierakstu EDI API eksporta rinda.

NB! Svarīgi, ka nevar izveidot rēķinu pirms nosūtīšanas un saņemšanas apstiprinājuma. Viens rēķins var būt no vairākām nosūtīšanām.

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Lūdzu, norādiet savu e-pasta adresi, lai mēs varētu jums nosūtīt cita veida materiālu.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Vai drīzumā mūs ārstēs viedtālruņi?

05. jūnijs 2025

Cilvēku skaits un dzīves ilgums… Lasīt tālāk

Darba devēja tēls – izaicinājumi

07. maijs 2025

Kad uzņēmumam jāsāk domāt par… Lasīt tālāk

Ar ES finansējumu iespēja izmēģināt jaunus risinājumus uzņēmuma digitalizācijai

23. aprīlis 2025

Atvērts jauns Eiropas Digitālās inovācijas… Lasīt tālāk