Atjaunots 05. novembris 2024
Edisoft integrācija
Tālāk aprakstīta klientu pasūtījumu saņemšana un saistītie procesi izmantojot Edisoft, kur jūsu kompānija būs piegātātājs un jūsu klients – gala saņēmējs.
Iestatījumi
1. Piegādātājam (tā būs jūsu kompānija) jānorāda GLN (unikāls ID EDI sistēmās) modulī Sistēma > Iestatījumi > Informācija par kompāniju > sadaļa “Reģ.” > lauks “GLN”.
2. Jāizveido jauns artikuls precēm, kuras vēlamies pārdot. Jaunus artikulus var ievadīt vairākos moduļos, kuriem ir artikulu katalogs (piemēram, Realizācija, Pārdošanas vadība, Loģistika). Artikulu reģistrs ir koplietošanā, tāpēc vienā modulī ievadītā informācija būs redzama visos pārējos moduļos. Lai izveidotu jaunu Artikulu, atveriet Artikulu reģistra pārskata logu > Veidot – Jauns artikuls.
3. Jāievada vajadzīgās kontaktu kartītes (Gala saņēmējs). Jaunus kontaktus var ievadīt vairākos moduļos, kuriem ir kontaktu katalogs (piemēram, Realizācija, Pārdošanas vadība, Loģistika, Piegādātāji, CRM). Kontaktu reģistrs ir koplietošanā, tāpēc vienā modulī ievadītā informācija būs redzama visos pārējos moduļos. Lai izveidotu jaunu kontaktu, atveriet Kontaktu reģistra pārskata logu > Veidot – Jauns kontakts. Aizpildiet savam uzņēmumam svarīgu informāciju, kuru vēlaties saglabāt, aizpildiet iepriekš minēto GLN kodu un izvēlaties kontakta veidu – klients.
4. Modulī Integrācija > Iestatījumi > EDI iestatījumi > Edisoft jāaizpilda vajadzīgā informācija
Izmantošana
1. Sistēma saņems ienākošos klientu pasūtījumus. Tiem var veidot nosūtīšanu un grāmatošanu.
Ja klienta kartītē > sadaļā E-ieraksti > ir atzīmēts “E-rēķini” > Edisoft,
tad šis ieraksts tiks pievienots sūtīšanai Integrācija > Iestatījumi > EDI API eksporta rinda ar statusu “SENDING”. Kad ieraksts tiks nosūtīts, statuss tiks nomainīts uz “SENT”.
Vairāk par e-rēķiniem lasiet ŠEIT.
2. Ja klients apstiprina saņemšanu, tad programma saņem atbildi ierakstā Loģistika > Reģistri > Saņemtie apstiprinājumi. Ierakstā ir svarīgi, ka tiek atpazīts Klienta pasūtījuma nr. lauks, jo tas būs priekšnosacījums, lai no klienta pasūtījuma varētu izveidot rēķinu. Ja nebūs pareizs saņemšanas apstiprinājums, nevarēs izveidot rēķinu.
3. No klientu pasūtījuma (vai no nosūtīšanas) var veidot rēķinu, iegrāmatot, un tas arī izveidos ierakstu EDI API eksporta rinda.
NB! Svarīgi, ka nevar izveidot rēķinu pirms nosūtīšanas un saņemšanas apstiprinājuma. Viens rēķins var būt no vairākām nosūtīšanām.
Jūs varētu interesēt arī šie raksti:
E-rēķinu sūtīšana un saņemšana
Kā var uzzināt, vai operators ir pieņēmis nosūtītos e-rēķinus?
Kāpēc ienākošie e-rēķini neveido Ienākošo rēķinu automātiski?