Jaunus kontaktus var ievadīt vairākos moduļos, kuriem ir kontaktu katalogs (piemēram, Realizācija, Pārdošanas vadība, Loģistika, Piegādātāji, CRM). Kontaktu reģistrs ir koplietošanā, tāpēc vienā modulī ievadītā informācija būs redzama visos pārējos moduļos. Lai izveidotu jaunu kontaktu, atveriet Kontaktu reģistra pārskata logu un izvēlnē “Veidot” izvēlieties “Jauns kontakts”.
Aizpildiet savam uzņēmumam svarīgu informāciju, kuru vēlaties saglabāt par klientu. Lai saglabātu kartīti datubāzē, nospiediet “Saglabāt”.
Lasiet vēl:
>Kā pievienot kontaktpersonu esošam kontaktam?
Kas ir klientu klasifikācijas un kā tās izmantot?
Kā izdzēst klientu / piegādātāju?
Vai klientu kartiņā ir iespējams pievienot jaunus laukus?
Kā norādīt, ko lietotājs varēs redzēt Klienta statusa atskaitē?