Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli
Atjaunots 04. septembris 2023
Kā ievadīt jaunu klientu/piegādātāju/kontaktu?
Jaunus kontaktus var ievadīt vairākos moduļos, kuriem ir kontaktu katalogs (piemēram, Realizācija, Pārdošanas vadība, Loģistika, Piegādātāji, CRM). Kontaktu reģistrs ir koplietošanā, tāpēc vienā modulī ievadītā informācija būs redzama visos pārējos moduļos. Lai izveidotu jaunu kontaktu, atveriet Kontaktu reģistra pārskata logu un izvēlnē “Veidot” izvēlieties “Jauns kontakts”.
Aizpildiet savam uzņēmumam svarīgu informāciju, kuru vēlaties saglabāt par klientu. Lai saglabātu kartīti datubāzē, nospiediet “Saglabāt”.
Lasiet vēl:
>Kā pievienot kontaktpersonu esošam kontaktam?
Kas ir klientu klasifikācijas un kā tās izmantot?
Kā izdzēst klientu / piegādātāju?
Vai klientu kartiņā ir iespējams pievienot jaunus laukus?
Kā norādīt, ko lietotājs varēs redzēt Klienta statusa atskaitē?
Beidziet tērēt laiku papīra čeku kārtošanai – digitalizējiet tos!
23. aprīlis 2024
Kur jums atrodas mapīte ar… Lasīt tālāk
Datos balstīti lēmumi: panākumu atslēga uzņēmuma vadībā
09. aprīlis 2024
Uzņēmuma datu analīze ir priekšnoteikums… Lasīt tālāk
Biznesa vadības sistēmu integrāciju pievienotā vērtība
28. februāris 2024
Pētījumi liecina – uzņēmuma digitalizācija… Lasīt tālāk