Ātrā meklēšana!

Jauna papildu uzņēmuma pievienošanaAtjaunināts 08. maijs 2020

Ja tu izmanto mūsu mākoņpakalpojumu, t.i., datubāze un servera programma atrodas “Excellent” mākoņserverī, tad rīkojies atbilstoši sekojošiem norādījumiem.

Rūpīgi ievēro aprakstītos soļus, lai datubāze nebūtu jāatjauno no teksta kopijas. Datubāzes atjaunošana no teksta kopijas tiek veikta atbilstoši pakalpojumu cenrādim.

NB! Pirms uzsāc uzņēmuma pievienošanu, izej no programmas. Palaid programmu no jauna, ieejot kādā no esošajiem uzņēmumiem. Šajā brīdī uzņēmumu nedrīkst mainīt!
Tagad turpini ar sekojošiem soļiem.

Sagatavošanās:

  1. Paziņo saviem kolēģiem par darbības uzsākšanu. Šajā laikā viņi darbu nevarēs veikt.
  2. Izveido rezerves kopiju. Dodies uz moduli Sistēma -> Rutīnas -> Eksports -> “Automātiskā teksta kopija”. Palaid. Nogaidi, līdz ir izveidota teksta kopija.

Nākamie soļi ir jāveic precīzā secībā:

  1. Aizver visus logus, izņemot Galveno logu.
  2. Dodies uz Tehnisko parametru moduli un atver reģistru “Programmas statuss”. Zobrata izvēlnē izvēlies “Administratora klients”. Uz ekrāna parādās brīdinājums, nospied OK.
  3. Galvenajā logā izvēlies ikonu “Uzņēmums”. Nelielajā logā, kas atvērsies , izvēlies zobrata darbību izvēlnē “Atvērt kompāniju iestatījumu”. Uzņēmumu tabulā ir redzams, kādi uzņēmumi uz doto brīdi ir izveidoti servera programmā.
  4. Ievadi nākamajā brīvajā rindā jaunu uzņēmumu, aizpildot Koda un Nosaukuma lauku.
    “Kodam” ir jābūt unikālam, drīkst izmantot skaitļus no 1 līdz 199.
    NB! “TCP/IP adreses” un “Ports” laukam ir jāpaliek tukšam, tāpat kā tas ir citās rindās. Ja redzi, ka “TCP/IP” vai “Ports” lauki ir jau aizpildīti, tad esi pieļāvis kļūdu iepriekšējos soļos. 
    Kad jaunā(-o) uzņēmuma(-u) lauki ir aizpildīti, tad nospied “Saglabāt”.

Iespējams, ka, saglabājot 6. punktu, savienojums ar darbstaciju var īslaicīgi tikt pārtraukts, jo servera programma uzsāk restartēšanos. Uz ekrāna var parādīties dažādi paziņojumi, taču tos visus var aizvērt. Klienta programmu drīkst pilnībā aizvērt.

  1. Restartē klienta programmu. Pēc programmas atvēršanas uzņēmumu tabulā ir jābūt redzamam jaunajam uzņēmumam. Ja redzi jaunu uzņēmumu, tad turpini ar 10. punktu.

(8.  punkts ir nepieciešams tikai tad, ja pēc 7. punkta sarakstā jaunais uzņēmums nav redzams. 
Ieej uzņēmumā, kas eksistēja jau iepriekš. Galvenajā logā izvēlies ikonu “Uzņēmumi”. Darbību izvēlnē izvēlies “Atvērt uzņēmumu reģistru”. Nākamajā brīvajā rindā ievadi uzņēmumu ar tieši tādu pašu kodu, kādu izmantoji iepriekš servera programmā. Visiem pievienotajiem uzņēmumiem ir jābūt ar vienādu kodu gan servera, gan arī klienta programmā. NB! Klienta programmā ir jāaizpilda arī “TCP/IP un “Ports” sleja gluži tāpat kā citu iepriekš ievadīto uzņēmumu gadījumā.  
Saglabā izmaiņas un restartē klienta programmu.)

Tās pašas darbības (8. punkts) ir jāveic katrā darbavietā.

Ieej jaunajā uzņēmumā un vari sākt ievadīt pamata datus.

NB! Ja programmā ieiet neizdodas un programma prasa lietotājvārdu, tad agrāk esi sev aktivizējis “Globālā lietotāja” funkciju. Šajā gadījumā pievieno jauno uzņēmumu arī Globālā lietotāja reģistrā. Šim nolūkam ieej pirmajā uzņēmumā, izvēlies Tehnisko parametru  moduli – reģistrs “Globālie lietotāji“. Vairāk par Globālo lietotāju iestatīšanu vari lasīt ŠEIT

  1. Ja vēlies, vari importēt programmā esošos sākotnējos iestatījumus. Lai to izdarītu izvēlies moduli Sistēma -> Rutības -> Imports -> Augšupielādēt failu no datora “standard.txt” un importē to. Pēc importēšanas programma var vēlreiz restartēties.

NB! Ja vēlies jaunajā uzņēmumā importēt esošu teksta kopiju, tad sazinies ar mūsu konsultantu. Pirms teksta kopijas importēšanas ir jāpārbauda faila izmērs un vai tas ir “Teksta kopija, uzņēmums” fails.

 

Ja neesi pārliecināts par šo darbību veikšanu, izmanto mūsu konsultanta palīdzību. Nosūti atbilstošu pieprasījumu uz e-pastu info@excellent.lv

 


Paldies par atsauksmēm!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus