Ātrā meklēšana!

Jaunas papildu kompānijas pievienošanaAtjaunināts 30. jūlijs 2021

Ja tu izmanto mūsu mākoņpakalpojumu, t.i., datubāze un servera programma atrodas “Excellent” mākoņserverī, tad rīkojies atbilstoši sekojošiem norādījumiem.

Rūpīgi ievēro aprakstītos soļus, lai datubāze nebūtu jāatjauno no teksta kopijas. Datubāzes atjaunošana no teksta kopijas tiek veikta atbilstoši pakalpojumu cenrādim.

NB! Pirms uzsāc uzņēmuma pievienošanu, izej no programmas. Palaid programmu no jauna, ieejot kādā no esošajiem uzņēmumiem. Šajā brīdī uzņēmumu nedrīkst mainīt!

Tagad turpini ar sekojošiem soļiem.

Sagatavošanās:

1.Paziņo saviem kolēģiem par darbības uzsākšanu. Šajā laikā viņi darbu nevarēs veikt.

2. Izveido rezerves kopiju datiem programmā. Tas ir vajadzīgs gadījumam, ja kaut kas aizies ne pa plānu. Vienmēr būs iespēja atgriezties sākuma punktā ar rezerves kopiju.  Dodies uz moduli Sistēma -> Rutīnas -> Eksports -> “Automātiskā teksta kopija”. Palaid. Nogaidi, līdz ir izveidota teksta kopija (nekāda īpaša paziņojuma nebūs). Faila teksta kopija saglabāsies serverī un mēs varēsim palīdzēt to atgūt, serveris atrodas pie mums.

Nākamie soļi ir jāveic precīzā secībā:

3. Aizver visus logus, izņemot Navigācijas logu.

4. Dodies uz Tehnisko parametru moduli un atver reģistru “Programmas statuss”. Zobrata izvēlnē izvēlies “Administratora klients”. Uz ekrāna parādās brīdinājums “Jūs esat Administratora klienta režīmā. Strādājiet uzmanīgi”, nospied OK. Kā pievienot Tehnisko parametru moduli lasīt ŠEIT.

5. Navigācijas logā izvēlies ikonu “Kompānijas”. Nelielajā logā, kas atvērsies , izvēlies zobrata darbību izvēlnē “Atvērt kompāniju iestatījumu”. Kompāniju iestatījumu tabulā ir redzams, kādas kompānijas uz doto brīdi ir izveidotas servera programmā.

     

6. Ievadi nākamajā brīvajā rindā jaunu kompāniju, aizpildot Koda un Nosaukuma lauku.
“Kodam” ir jābūt unikālam, drīkst izmantot skaitļus no 1 līdz 199.
NB! “TCP/IP adreses” un “Ports” laukam ir jāpaliek tukšam, tāpat kā tas ir citās rindās. Ja redzi, ka “TCP/IP” vai “Ports” lauki ir jau aizpildīti, tad esi pieļāvis kļūdu iepriekšējos soļos.
Kad jaunās(-o) kompānijas(-u) lauki ir aizpildīti, tad nospied “Saglabāt”.

NB! Iespējams, ka, saglabājot 6. punktu, savienojums ar darbstaciju var īslaicīgi tikt pārtraukts, jo servera programma uzsāk restartēšanos. Uz ekrāna var parādīties dažādi paziņojumi, taču tos visus var aizvērt. Klienta programmu drīkst pilnībā aizvērt. Ja tomēr programma turpina strādāt bez pārtraukumiem, turpini ar 7. punktu.

7. Dodies uz Tehnisko parametru moduli un atver reģistru “Programmas statuss” vēlreiz. Zobrata izvēlnē izvēlies “Parasts klients”, tad nospied “Saglabāt”.

8. Restartē klienta programmu – izej no programmas pilnībā.

Pēc ieiešanas programmā no jauna, kompāniju iestatījumu tabulā ir jābūt redzamai jaunajai kompānijai. Ja redzi jaunu kompāniju, tad turpini ar 9. punktu.

NB! Klienta programmā ir jāaizpilda arī “TCP/IP un “Ports” sleja gluži tāpat kā citu iepriekš ievadīto kompāniju gadījumā.

9. Ieej jaunajā kompānijā un vari sākt ievadīt pamata datus.

NB! Ja programmā ieiet neizdodas un programma prasa lietotājvārdu, tad jāaktivizē “Globālā lietotāja” funkciju.

Šim nolūkam ieej pirmajā uzņēmumā (piemērā, tas ir Excellent Demo SIA), modulī Tehniskie parametri, reģistrā “Globālie lietotāji“. Vairāk par Globālo lietotāju iestatīšanu vari lasīt ŠEIT

Ja veido pilnīgi jaunu kompāniju, vari importēt programmā esošos sākotnējos iestatījumus, mēs to saucam par Etalona datiem. Tas palīdzēs ātri uzstatīt sistēmu ar pamata (standarta) iestatījumiem, kurus mēs rekomendējām.

NB! Etalona datu importēšana sistēmā neatbrīvo no darba pielāgot sistēmu savam uzņēmuma vajadzībām, grāmatvedības politikai. Bet tas palīdzēs izdarīt to ātrāk, jo vietām būs aizpildīti paraugi.

Lūdzu sazinies ar mums un mēs iedosim Etalona datu teksta (TXT) kopiju, kuru varēsi importēt sistēmā. Lai to izdarītu izvēlies moduli Sistēma -> Rutīnas -> Imports -> Manuāli, izvēloties failu no datora “Etalons.txt” un importē to. Pēc importēšanas programma var vēlreiz restartēties.

NB! Ja vēlies jaunajā kompānijā importēt esošu teksta kopiju (esošas kompānijas backup) no citas programmas, tad sazinies ar mūsu partneri vai konsultantu. Pirms teksta kopijas importēšanas ir jāpārbauda faila izmērs un vai tas ir “Kompānijas teksta kopija” fails.

Ja neesi pārliecināts par šo darbību veikšanu, izmanto mūsu konsultanta palīdzību. Nosūti atbilstošu pieprasījumu uz e-pastu info@excellent.lv

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Paldies par atsauksmēm!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus