Ja tu izmanto mūsu mākoņpakalpojumu, t.i., datubāze un servera programma atrodas “Excellent” mākoņserverī, tad rīkojies atbilstoši sekojošiem norādījumiem.
Rūpīgi ievēro aprakstītos soļus, lai datubāze nebūtu jāatjauno no teksta kopijas. Datubāzes atjaunošana no teksta kopijas tiek veikta atbilstoši pakalpojumu cenrādim.
NB! Pirms uzsāc uzņēmuma pievienošanu, izej no programmas. Palaid programmu no jauna, ieejot kādā no esošajiem uzņēmumiem. Šajā brīdī uzņēmumu nedrīkst mainīt!
Tagad turpini ar sekojošiem soļiem.
Sagatavošanās:
Nākamie soļi ir jāveic precīzā secībā:
Iespējams, ka, saglabājot 6. punktu, savienojums ar darbstaciju var īslaicīgi tikt pārtraukts, jo servera programma uzsāk restartēšanos. Uz ekrāna var parādīties dažādi paziņojumi, taču tos visus var aizvērt. Klienta programmu drīkst pilnībā aizvērt.
8. punkts ir nepieciešams tikai tad, ja pēc 7. punkta sarakstā jaunā kompānija nav redzama.
Ieej kompānijā, kas eksistēja jau iepriekš. Galvenajā logā izvēlies ikonu “Kompānijas”. Darbību izvēlnē izvēlies “Atvērt kompāniju iestatījumu”. Nākamajā brīvajā rindā ievadi uzņēmumu ar tieši tādu pašu kodu, kādu izmantoji iepriekš servera programmā. Visām pievienotajām kompānijām ir jābūt ar vienādu kodu gan servera, gan arī klienta programmā.
NB! Klienta programmā ir jāaizpilda arī “TCP/IP un “Ports” sleja gluži tāpat kā citu iepriekš ievadīto kompāniju gadījumā.
Saglabā izmaiņas un restartē klienta programmu.
Tās pašas darbības (8. punkts) ir jāveic katrā darbavietā.
Ieej jaunajā kompānijā un vari sākt ievadīt pamata datus.
NB! Ja programmā ieiet neizdodas un programma prasa lietotājvārdu, tad agrāk esi sev aktivizējis “Globālā lietotāja” funkciju. Šajā gadījumā pievieno jauno kompāniju arī Globālā lietotāja reģistrā. Šim nolūkam ieej pirmajā uzņēmumā, izvēlies Tehnisko parametru moduli – reģistrs “Globālie lietotāji“. Vairāk par Globālo lietotāju iestatīšanu vari lasīt ŠEIT
NB! Ja vēlies jaunajā kompānijā importēt esošu teksta kopiju, tad sazinies ar mūsu konsultantu. Pirms teksta kopijas importēšanas ir jāpārbauda faila izmērs un vai tas ir “Kompānijas teksta kopija” fails.
Ja neesi pārliecināts par šo darbību veikšanu, izmanto mūsu konsultanta palīdzību. Nosūti atbilstošu pieprasījumu uz e-pastu info@excellent.lv