Atjaunots 28. jūnijs 2024
Kā izveidot algas XML failu importēšanai EDS sistēmai?
Ja lietojat 8.5 2021-09-26-0383 un jaunāku versiju, lūdzu skatiet raksta beigas.
Skatieties video no 53.minūtes vai lasiet aprakstu zemāk.
Lai izveidotu XML failu:
1. Jāpārbauda Algas moduļa iestatījumu EDS eksporta parametri, kur ir noteikta informācija, kādi operāciju tipi parādīsies XML failā un vēlāk atšifrēsies EDS sistēmā. Pēc noklusējuma forma Darba devēja ziņojumam (DDZ) ir jau nodefinēta un gatava izmantošanai.
2. Jāaiziet modulī Algas > Rutīnas > Eksports > Darba devēja ziņojums (VSAOI un IIN) un jāaizpilda:
-
Periods – par kuru tiek sniegta atskaite
-
Formula kods – DDZ (kur tiks pielietots iestatījuma EDS eksporta parametri formas šablons)
Jāpiespiež “OK”. Kad veidošana tiks pabeigta, sistēma ļaus jums saglabāt TXT vai XML formātā failu jūsu datorā tas vēlākai ievietošanai EDS sistēmā.
Video pamācību jūs atradīsiet ŠEIT
NB! Sākot ar 8.5 2021-09-26-0383 versiju eksportu uz EDS sistēmu var veikt automātiski, atzīmējot “Sūtīt uz EDS”
Vairāk par šo iespēju lasiet rakstā EDS API integrācija