Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 07. aprīlis 2025

Kā neļaut eksistējošu kontaktu atkārtotu ievadīšanu?

Ja vēlaties, lai programma pie jauna kontakta pievienošanas, pēc uzņēmuma reģistrācijas numura pārbaudītu jau eksistējošos kontaktus un neļautu kontaktu kartīšu atkārtotu ievadīšanu, tad modulī CRM > Iestatījumi > Kontaktu parametri > aktivizējiet “Neļaut kontaktu dublicēšanu”.



Piemēram

Programmā jau ir izveidots kontakta ieraksts kompānijai Venden SIA un tiek mēģināts izveidot jaunu kontakta kartīti šim uzņēmumam.

Programma ļaus sameklēt uzņēmuma rekvizītus Lursoft datu bāzē, ievietos kontakta kartītē, bet mēģinot saglabāt ierakstu, parādīsies paziņojums, ka reģistrācijas numurs / PVN reģistrācijas numurs jau eksistē. Un programma neļaus saglabāt šo ierakstu.


vienāds kontakts, dublikāts, kontakts atkārtojas, atkārtojas kontakta kartītes, vairākas kartītes vienam kontaktam, dubulti kontakti, kontaktu kopijas

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Lūdzu, norādiet savu e-pasta adresi, lai mēs varētu jums nosūtīt cita veida materiālu.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Darba devēja tēls – izaicinājumi

07. maijs 2025

Kad uzņēmumam jāsāk domāt par… Lasīt tālāk

Ar ES finansējumu iespēja izmēģināt jaunus risinājumus uzņēmuma digitalizācijai

23. aprīlis 2025

Atvērts jauns Eiropas Digitālās inovācijas… Lasīt tālāk

Digitalizācija reģionos – Cēsu pieredze

03. aprīlis 2025

Šajā reizē publicējam vasarīgās noskaņās… Lasīt tālāk