Standard Books - Excellent> Palīdzības dienests> Moduļi> CRM> Kā izdzēst klientu / piegādātāju?

Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 30. maijs 2024

Kā izdzēst klientu / piegādātāju?

Ja kontakta ieraksts vēl nav izmantots, tad to var vienkārši izdzēst: atveriet ierakstu un “Ieraksta” izvēlnē izvēlieties “Dzēst”.

Ja klienta vai piegādātāja ieraksts ir kaut kur programmā izmantots vismaz vienu reizi, tad to izdzēst nevar. Tā vietā kartīti ir iespējams Slēgt sadaļā “Nosacījumi”. Ja nepieciešams, tad ķeksīti pie “Slēgts” var atkal noņemt.

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

ERP sistēma – remontdarbu un servisa programma

04. septembris 2024

Uzņēmums “Rolling” jau daudzus gadus… Lasīt tālāk

Izmanto iespēju modernizēt savu uzņēmumu

30. augusts 2024

Veicinot procesu digitalizāciju komercdarbībā un… Lasīt tālāk

Excellent Latvia gāž mītus par programmētājiem 

06. augusts 2024

“Excellent Latvia” programmētāji Kristaps un… Lasīt tālāk