Standard Books - Excellent> Palīdzības dienests> Moduļi> CRM> Kā izdzēst klientu / piegādātāju?

Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 30. maijs 2024

Kā izdzēst klientu / piegādātāju?

Ja kontakta ieraksts vēl nav izmantots, tad to var vienkārši izdzēst: atveriet ierakstu un “Ieraksta” izvēlnē izvēlieties “Dzēst”.

Ja klienta vai piegādātāja ieraksts ir kaut kur programmā izmantots vismaz vienu reizi, tad to izdzēst nevar. Tā vietā kartīti ir iespējams Slēgt sadaļā “Nosacījumi”. Ja nepieciešams, tad ķeksīti pie “Slēgts” var atkal noņemt.

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Ja vēlaties, varat pievienojiet savu komentāru un kontaktinformāciju, lai mēs varētu ar Jums sazināties.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Kā Standard Books palīdz pārdošanas darbam un klientu pārvaldībai?

23. jūlijs 2024

Pārdošanas darbu veikšana ir daudz… Lasīt tālāk

BI rīki budžeta plānošanā – moderna un racionāla pieeja

14. jūnijs 2024

Viens no galvenajiem finanšu direktora… Lasīt tālāk

Darbs no viensētas Kurzemē: ieguvumi un izaicinājumi

06. jūnijs 2024

Bija saulaina diena, kad devos… Lasīt tālāk