Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli
Atjaunots 20. februāris 2023
Kā izdzēst klientu / piegādātāju?
Ja kontakta ieraksts vēl nav izmantots, tad to var vienkārši izdzēst: atveriet ierakstu un “Ieraksta” izvēlnē izvēlieties “Dzēst”.
Ja klienta vai piegādātāja ieraksts ir kaut kur programmā izmantots vismaz vienu reizi, tad to izdzēst nevar. Tā vietā kartīti ir iespējams Slēgt sadaļā “Nosacījumi”. Ja nepieciešams, tad ķeksīti pie “Slēgts” var atkal noņemt.
Lasiet vēl:
Kā var izdzēst vecu artikulu?
Kā var izdzēst ierakstus vai dokumentus?
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru
Beidziet tērēt laiku papīra čeku kārtošanai – digitalizējiet tos!
23. aprīlis 2024
Kur jums atrodas mapīte ar… Lasīt tālāk
Datos balstīti lēmumi: panākumu atslēga uzņēmuma vadībā
09. aprīlis 2024
Uzņēmuma datu analīze ir priekšnoteikums… Lasīt tālāk
Biznesa vadības sistēmu integrāciju pievienotā vērtība
28. februāris 2024
Pētījumi liecina – uzņēmuma digitalizācija… Lasīt tālāk