Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 22. maijs 2024

Kā izdzēst klientu / piegādātāju?

Ja kontakta ieraksts vēl nav izmantots, tad to var vienkārši izdzēst: atveriet ierakstu un “Ieraksta” izvēlnē izvēlieties “Dzēst”.

Ja klienta vai piegādātāja ieraksts ir kaut kur programmā izmantots vismaz vienu reizi, tad to izdzēst nevar. Tā vietā kartīti ir iespējams Slēgt sadaļā “Nosacījumi”. Ja nepieciešams, tad ķeksīti pie “Slēgts” var atkal noņemt.

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Ja vēlaties, varat pievienojiet savu komentāru un kontaktinformāciju, lai mēs varētu ar Jums sazināties.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Trīs atslēgas finanšu sirdsmieram

17. maijs 2024

Kurš uzņēmumā rūpējas par finanšu… Lasīt tālāk

Ietaupi 40% laika: Kā EDS API integrācija atvieglo grāmatvežu darbu

10. maijs 2024

Vienkārša, droša un ērta datu… Lasīt tālāk

Vai iespējams apvienot attālinātu strādāšanu ar ceļošanu?

30. aprīlis 2024

Evitas pieredzes stāsts par ceļošanu… Lasīt tālāk