Standard Books - Excellent> Palīdzības dienests> Moduļi> CRM> Kā izdzēst klientu / piegādātāju?

Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 30. maijs 2024

Kā izdzēst klientu / piegādātāju?

Ja kontakta ieraksts vēl nav izmantots, tad to var vienkārši izdzēst: atveriet ierakstu un “Ieraksta” izvēlnē izvēlieties “Dzēst”.

Ja klienta vai piegādātāja ieraksts ir kaut kur programmā izmantots vismaz vienu reizi, tad to izdzēst nevar. Tā vietā kartīti ir iespējams Slēgt sadaļā “Nosacījumi”. Ja nepieciešams, tad ķeksīti pie “Slēgts” var atkal noņemt.

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Kādēļ nepieciešama noliktavas programma – “Rolling” pieredze

16. janvāris 2025

Ko nozīmē digitalizēta noliktava? Kā… Lasīt tālāk

Vai sportisti kļūst par kiborgiem?

10. janvāris 2025

Ko digitalizē sportā? Kā tehnoloģijas… Lasīt tālāk

Kā digitalizācija palīdz mazumtirdzniecībā?

10. decembris 2024

Neatkarīgi no tā, vai jums… Lasīt tālāk