Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 22. augusts 2024

Kā neļaut eksistējošu kontaktu atkārtotu ievadīšanu?

Ja vēlaties, lai programma pie jauna kontakta pievienošanas, pēc uzņēmuma reģistrācijas numura pārbaudītu jau eksistējošos kontaktus un neļautu kontaktu kartīšu atkārtotu ievadīšanu, tad modulī CRM > Iestatījumi > Kontaktu parametri > aktivizējiet “Neļaut kontaktu dublicēšanu”.



Piemēram

Programmā jau ir izveidots kontakta ieraksts kompānijai Venden SIA un tiek mēģināts izveidot jaunu kontakta kartīti šim uzņēmumam.

Programma ļaus sameklēt uzņēmuma rekvizītus Lursoft datu bāzē, ievietos kontakta kartītē, bet mēģinot saglabāt ierakstu, parādīsies paziņojums, ka reģistrācijas numurs / PVN reģistrācijas numurs jau eksistē. Un programma neļaus saglabāt šo ierakstu.


vienāds kontakts, dublikāts, kontakts atkārtojas, atkārtojas kontakta kartītes, vairākas kartītes vienam kontaktam, dubulti kontakti, kontaktu kopijas

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Kādēļ nepieciešama noliktavas programma – “Rolling” pieredze

16. janvāris 2025

Ko nozīmē digitalizēta noliktava? Kā… Lasīt tālāk

Vai sportisti kļūst par kiborgiem?

10. janvāris 2025

Ko digitalizē sportā? Kā tehnoloģijas… Lasīt tālāk

Kā digitalizācija palīdz mazumtirdzniecībā?

10. decembris 2024

Neatkarīgi no tā, vai jums… Lasīt tālāk