Ātrā meklēšana!

Kā norādīt, ko lietotājs varēs redzēt Klienta statusa atskaitē?Atjaunināts 25. janvāris 2022

Klienta statusa atskaitē var redzēt pārskatu par katru uzņēmumu. Atkarībā no lietotāja lomas uzņēmumā, atskaitē var parādīt svarīgāko informāciju, piemēram, grāmatvedis vēlēsies informāciju par rēķiniem, klientu atbalsta nodaļa – informāciju par pēdējiem servisa pasūtījumiem, pārdošanas nodaļa – gan par rēķiniem, gan līgumiem un piedāvājumiem.

Lai to nodrošinātu, moduļa CRM iestatījumā “Klienta statusa atskaite” jāizveido specifikācija katram lietotājam, spiežot uz pogas “Veidot” – Jaunu ierakstu “Klienta statusa atskaite” (vai izmantojot taustiņu kombināciju Ctrl+N/Cmd+N).

Laukā Lietotājs norāda savu lietotāju, izvēloties to no saraksta. Atzīmē izvēles rūtiņas ierakstiem, kuras lietotājs vēlas redzēt klienta statusa atskaitē. Svarīgi ir norādīt arī ierakstu skaitu katrā atzīmētajā izvēlē.

Kad ir atzīmētas nepieciešamās izvēles rūtiņas, ierakstu saglabā.

 

 

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Paldies par atsauksmēm!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus