Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 28. augusts 2023

Kas ir Klientu statusa atskaite un kā to iestatīt?

Klientu statusa atskaite ir viena no visbiežāk un ērtāk izmantotajām atskaitēm, kad ir nepieciešama informācīja par kāda konkrēta klienta vai klientu grupas (kategorijas) darbību vēsturi. Atkarībā no lietotāja lomas uzņēmumā, atskaitē var parādīt svarīgāko informāciju. Piemēram, grāmatvedis vēlēsies informāciju par rēķiniem, klientu atbalsta nodaļa – informāciju par pēdējiem servisa pasūtījumiem, pārdošanas nodaļa – gan par rēķiniem, gan līgumiem un piedāvājumiem, utt.

Klientu statusa atskaiti iespējams apskatīt divos veidos:

1. Modulis CRM vai Realizācija >Atskaites > Klientu statuss. Šajā  funkcijā ir iespējams definēt nepieciešamos klientus, to kategorijas un klasifikācijas pēc izvēles.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Ātrā Klientu statusa atskaite pieejama par konkrētu klientu reģistros Kontakti un Rēķini. Ieraksta rīkjoslā spiediet uz Operāciju izvēlnes pogas un izvēlieties opciju “Klientu statuss” (vai izmantojiet taustiņu kombināciju cmd+shift+E/Ctrl+shift+E).

 

 

 

Šis ir ērts un efektīvs veids, kā ātri un vienkārši pārbaudīt vai konkrētais klients ir veicis visus maksājumus, saņēmis visus rēķinus, kādus artikulus iegādājies un dažādu citu vērtīgu statistiku par klientu.


Lai norādītu vēlamo informāciju, moduļa CRM iestatījumā Klienta statusa atskaite jāizveido specifikācija katram lietotājam, spiežot uz pogas “Veidot” – Jaunu ierakstu “Klienta statusa atskaite” (vai izmantojot taustiņu kombināciju Ctrl+N/Cmd+N).

Laukā “Lietotājs” norāda savu lietotāju, izvēloties to no saraksta. Atzīmē izvēles rūtiņas ierakstiem, kuras lietotājs vēlas redzēt klienta statusa atskaitē. Svarīgi ir norādīt arī ierakstu skaitu katrā atzīmētajā izvēlē.

Kad ir atzīmētas nepieciešamās izvēles rūtiņas, ierakstu saglabā.

 

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Ja vēlaties, varat pievienojiet savu komentāru un kontaktinformāciju, lai mēs varētu ar Jums sazināties.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Beidziet tērēt laiku papīra čeku kārtošanai – digitalizējiet tos!

23. aprīlis 2024

Kur jums atrodas mapīte ar… Lasīt tālāk

Datos balstīti lēmumi: panākumu atslēga uzņēmuma vadībā

09. aprīlis 2024

Uzņēmuma datu analīze ir priekšnoteikums… Lasīt tālāk

Biznesa vadības sistēmu integrāciju pievienotā vērtība

28. februāris 2024

Pētījumi liecina – uzņēmuma digitalizācija… Lasīt tālāk