Standard Books - Excellent> Palīdzības dienests> Moduļi> Realizācija> Rēķini> Kā nosūtīt klientam (B2G, B2B) rēķinu izmantojot platformu E-adrese?

Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 28. novembris 2024

Kā nosūtīt klientam (B2G, B2B) rēķinu izmantojot platformu E-adrese?

E-adrese ir personalizēta pastkastīte portālā latvija.gov.lv. Tai var piekļūt, pieslēdzoties portālam ar savu digitālo identitāti (piemēram, izmantojot personas apliecību jeb eID karti vai eParaksts mobile). Lai nosūtītu rēķinu, izmantojot e-adreses platformu, varat manuāli aizpildot piedāvāto Veidlapu “Izveidot e-rēķinu” vai importējot tajā rēķina XML failu PEPPOL formātā.

E-adreses pamatmērķis ir aizstāt ierakstītas papīra vēstules ar elektroniskām gadījumos, kad valsts pārvaldes iestādei ir jānosūta informācija un dokuments konkrētam iedzīvotājam vai uzņēmējam. E-adresē var sazināties ar visām valsts un pašvaldību iestādēm, tiesu iestādēm, zvērinātiem tiesu izpildītājiem un maksātnespējas procesa administratoriem, kā arī privātpersonām, kam ir deleģēts valsts pārvaldes uzdevums (B2G – Business to Government segments no 2025.gada).

E-adrese nav e-pasts, taču lietošana ir līdzīga. Vairāk par e-adreses uzstādīšanu un lietošanu lasiet ŠEIT.


Standard ERP vai Standard Books programmā, lai izveidotu rēķina XML failu PEPPOL formātā, jāveic sekojošus soļus:

1. Svarīgi pārbaudīt, vai modulī Sistēma > Iestatījumi > E-pakalpojumu iestatījumi > E-rēķini > aktivizēts “Realizācijas rēķiniem pievienot xml datnes”.

2. Izveidojiet jaunu Realizācijas rēķinu kā parasti modulī Realizācija > Reģistri > Rēķini.

Pēc iegrāmatošanas zem saspraudes redzēsiet rēķina xml failu. Saglabājiet to savā datorā.

Ja sūtīsiet rēķinu klientam pa e-pastu (Veidot > e-pastu), tad xml fails kopā ar pdf būs atrodams e-pasta pielikumā zem saspraudes.

3. E-adreses platformā, lai nosūtītu paziņojumu, jāveic sekojošie soļi:

3.1. Ielogojieties savā e-adreses profilā un dodieties uz E-adrese > E-adreses pastkastīte.

3.2. Šeit varat veidot jaunu ziņu nospiežot “Rakstīt”.

Laukā “Kam” varat meklēt saņēmēja nosaukumu.

3.3. Atveriet lauku “Izvēlēties veidlapu” un nospiediet “Izveidot e-rēķinu”.

3.4. Nospiediet “Aizpildīt veidlapu”.

3.5. Atvērsies forma, kuru jāaizpilda manuāli vai nospiežot “Augšuplādēt rēķina XML” uz izvēloties failu no sava datora.

3.6. Pēc faila augšuplādēšanas forma aizpildīsies ar informāciju no jūsu rēķina. Lapas lejā redzēsiet rēķinu, kas ir pievienots ziņojuma pielikumā 2 formātos: XML un PDF.

3.7. Varat nosūtīt rēķinu saņēmējam, nospiežot “Sūtīt”.


e-adrese, izmantot e-adresi, xml fails, nosūtīt ziņojumu ar e-adresi, realizācijas rēķins uz e-adresi, reķina sūtīšana uz e-adresi, e-rēķina sūtīšana uz e-adresi, Latvija.lv

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Kā digitalizācija palīdz mazumtirdzniecībā?

10. decembris 2024

Podkāsts “PIETURA – Digitalizācija”: Kā… Lasīt tālāk

Darbinieku pašapkalpošanās portāla priekšrocības

03. decembris 2024

Ātrs, elastīgs un pilnvērtīgs: darbinieku… Lasīt tālāk

PIETURA – Digitalizācija: Vai Latvija var būt zaļā Dubaija?

15. novembris 2024

Podkāsts “PIETURA – Digitalizācija”:… Lasīt tālāk