Atjaunots 03. jūlijs 2024
Kā pārbaudīt, vai e-rēķins ir izsūtīts no programmas?
Ja ir aktivizēta e-rēķina funkcija, tad no rēķina apstiprināšanas brīža programma automātiski mēģina izsūtīt e-rēķinu. Ja, aizpildot e-rēķinu, nav izpildīti visi nosacījumi, tad uz ekrāna neparādās paziņojums, taču ir iespējams veikt kontroli:
Realizācijas modulis > Iestatījums Elektronisko rēķinu rinda
Pārlūkošanas logā ir redzams pašreizējais statuss.
SENT – operators ir pārsūtījis tālāk;
ON HOLD – vienā ar to pašu pieprasījumu nosūtāmajā rēķinā ir kļūda. Rēķini tiek pārbaudīti pa vienam;
FAILED – rēķinu nebija iespējams nosūtīt.
Ja rindā redziet statusu FAILED, tad atveriet šo karti uz ekrāna un augšējā labajā stūrī atveriet saspraudes ikonu. Tur ir iespējams atvērt piezīmes, kurās ir precīzāks iemesla apraksts.
Galvenie kļūdu iemesli:
1. Pārbaudiet, ka e-rēķinu reģistrācija ir bijusi veiksmīga (Sistēmas modulis > Iestatījums E-pakalpojumu iestatījumi > sadaļa E-rēķini.)
2. Sistēmas modulī > Iestatījumā Informācija par kompāniju reģistrācijas numurs nesakrīt ar operatora līgumā norādīto, IBAN konts nav aizpildīts
3. Ja realizācijas rēķins vispār neveido elektronisko rēķinu rindas ierakstu, pārbaudiet, ka Kontakta kartiņā atbilstošajam rēķina saņēmējam ir izvēlēts e-rēķina saņemšanas veids.