Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli
Atjaunots 17. oktobris 2022
Kā pārbaudīt, vai e-rēķins ir izsūtīts no programmas?
Ja ir aktivizēta e-rēķina funkcija, tad no rēķina apstiprināšanas brīža programma automātiski mēģina izsūtīt e-rēķinu. Ja, aizpildot e-rēķinu, nav izpildīti visi nosacījumi, tad uz ekrāna neparādās paziņojums, taču ir iespējams veikt kontroli:
Realizācijas modulis > Iestatījums Elektronisko rēķinu rinda
Pārlūkošanas logā ir redzams pašreizējais statuss.
SENT – operators ir pārsūtījis tālāk;
ON HOLD – vienā ar to pašu pieprasījumu nosūtāmajā rēķinā ir kļūda. Rēķini tiek pārbaudīti pa vienam;
FAILED – rēķinu nebija iespējams nosūtīt.
Ja rindā redziet statusu FAILED, tad atveriet šo karti uz ekrāna un augšējā labajā stūrī atveriet saspraudes ikonu. Tur ir iespējams atvērt piezīmes, kurās ir precīzāks iemesla apraksts.
Galvenie kļūdu iemesli:
1. Pārbaudiet, ka e-rēķinu reģistrācija ir bijusi veiksmīga (Sistēmas modulis > Iestatījums E-pakalpojumu iestatījumi > sadaļa E-rēķini.)
2. Sistēmas modulī > Iestatījumā Informācija par kompāniju reģistrācijas numurs nesakrīt ar operatora līgumā norādīto, IBAN konts nav aizpildīts
3. Ja realizācijas rēķins vispār neveido elektronisko rēķinu rindas ierakstu, pārbaudiet, ka Kontakta kartiņā atbilstošajam rēķina saņēmējam ir izvēlēts e-rēķina saņemšanas veids.
Lasiet vēl:
E-rēķinu sūtīšana un saņemšana
Beidziet tērēt laiku papīra čeku kārtošanai – digitalizējiet tos!
23. aprīlis 2024
Kur jums atrodas mapīte ar… Lasīt tālāk
Datos balstīti lēmumi: panākumu atslēga uzņēmuma vadībā
09. aprīlis 2024
Uzņēmuma datu analīze ir priekšnoteikums… Lasīt tālāk
Biznesa vadības sistēmu integrāciju pievienotā vērtība
28. februāris 2024
Pētījumi liecina – uzņēmuma digitalizācija… Lasīt tālāk