Ātrā meklēšana!

Kā pārbaudīt, vai e-rēķins ir izsūtīts no programmas?Atjaunināts 08. maijs 2020

Ja ir aktivizēta e-rēķina funkcija, tad no rēķina apstiprināšanas brīža programma automātiski mēģina izsūtīt e-rēķinu. Ja, aizpildot e-rēķinu, nav izpildīti visi nosacījumi, tad uz ekrāna neparādās paziņojums, taču ir iespējams veikt kontroli:

Realizācijas modulis > Reģistri > “Elektronisko rēķinu rinda”
Pārlūkošanas logā ir redzams pašreizējais statuss.
SENT – operators ir pārsūtījis tālāk;
ON HOLD – vienā ar to pašu pieprasījumu nosūtāmajā rēķinā ir kļūda. Rēķini tiek pārbaudīti pa vienam;
FAILED – rēķinu nebija iespējams nosūtīt.
Ja rindā redzi statusu FAILED, tad atver šo karti uz ekrāna un augšējā labajā stūrī atver saspraudes ikonu. Tur ir iespējams atvērt piezīmes, kurās ir precīzāks iemesla apraksts.

Galvenie kļūdu iemesli:
1. Pārbaudiet, ka e-rēķinu reģistrācija ir bijusi veiksmīga (Sistēmas modulis – Iestatījumi – “E-pakalpojumu iestatījumi” – starplapa “E-rēķini“).

2. Sistēmas modulī “Informācija par kompāniju” reģistrācijas numurs nesakrīt ar operatora līgumā norādīto, IBAN konts nav aizpildīts.

3.Ja realizācijas rēķins vispār neveido elektronisko rēķinu rindas ierakstu, pārbaudiet, ka Kontakta kartiņā atbilstošajam rēķina saņēmējam ir izvēlēts e-rēķina saņemšanas veids.


Paldies par atsauksmēm!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus