Lai noskaidrotu par Kases moduļa strādāšanas principiem un procesiem, lūdzu izmantojiet šo linku uz rokasgrāmatu: https://excellent.atlassian.net/l/c/nqJAgxR2
Rokasgrāmatā jūs uzzināsiet par:
Izmantojiet Kases ieņēmumu un Kases izdevumu reģistrus, lai reģistrētu skaidras naudas darījumus, ja nav nepieciešams papildu Rēķins vai Ienākošais rēķins. Izmantojiet Kases ieņēmumu reģistru skaidras naudas saņemšanai (nauda, ko saņem jūsu uzņēmums), un Kases izdevumu reģistru skaidras naudas norēķiniem. Finanšu ieraksti (grāmatojumi) šiem darījumiem modulī Finanses tiek veidoti automātiski.
Ierakstus abos reģistros varat ievadīt divos veidos:
Lai ievadītu jaunu skaidras naudas darījumu, vispirms atveriet logu Kase > reģistrs Kases ieņēmumi vai Kase > reģistrs Kases izdevumi. Pēc tam izmantojot Operāciju izvēlnes funkciju “Veidot”, noklikšķiniet uz “Jauns kases ieņēmums” vai izmantojiet īsinājumtaustiņu Ctrl+N (Windows vai Linux) vai ⌘+N (Mac).
Kases ieņēmumu un Kases izdevumu orderu ierakstos ir trīs sadaļas: Summas, Valūtas, Maksājumi.
Uzziniet vairāk par tādiem Kases moduļa iestatījumiem kā:
– Kases moduļa parametri
– Korespondējošie konti
– Samaksas veidi
Kā arī ar šo moduli saistītiem iestatījumiem kā:
– Kontējumu sastādīšana piegādātājiem (modulis Piegādātāji)
– Kontējumu sastādīšana realizācijai (modulis Realizācija)
– PVN kodi (modulis Finanses)
– Kases grāmata
– Apgrozījums pa dienām
– Kases grāmatas ielikuma lapa