Standard Books - Excellent> Palīdzības dienests> Moduļi> E-pasts un konferences> No programmas nosūtītais e-pasts tiek atgriezts ar kļūdas ziņojumu “SPF fail – not authorised”

Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 02. jūlijs 2024

No programmas nosūtītais e-pasts tiek atgriezts ar kļūdas ziņojumu “SPF fail – not authorised”

Šis gadījums attiecas īpaši uz Gmail lietotājiem saņēmējiem.

Varētu būt, ka sūtot e-pasta ziņojumu atsevišķam adresātam no programmas, e-pasts tiek atgriezts ar kļūdas ziņojumu, kas līdzīgs šim:

Remote Server returned …… : Recipient address rejected: Message rejected due to: SPF fail – not authorized. Please see…

Kļūdas ziņojums norāda, ka saņēmēja e-pasta serverim nav atļauts saņemt e-pastus no sveša sūtītāja servera. Šajā gadījumā sūtītāja e-pasta adrese ir, piemēram, ” vārds@mansfirmasdomens.lv “, bet e-pasts iziet no Excellent mākoņservera (t.i. nevis no servera mansfirmasdomens.lv, bet gan no excellent.lv servera).

Parasti sūtītāja DNS serverim ir nepieciešami atbilstoši papildinājumi, kas ļautu e-pastus sūtīt no vēlamā servera. Dotā piemēra gadījumā domēna mansfirmasdomens.lv administratoram ir jānosūta informācija, ka jāatļauj no Excellent servera sūtīt e-pastus.

Risinājumi:

Lūdziet sava uzņēmuma IT atbalsta personai, kas ir atbildīga par e-pasta iestatīšanu, un kurai ir piekļuve jūsu uzņēmuma domēna servera iestatījumiem, izmēģināt šos divus risinājumus.

1. risinājums
Pievienojiet SPF ierakstu sava uzņēmuma e-pasta domēna serverim.
Domēns: mansfirmasdomens.lv (jūsu uzņēmuma īstais domēna nosaukums);
Excellent e-pasta sūtīšanas serveris: smtp2.excellent.ee
(Tas attiecas uz visiem Excellent mākoņpakalpojuma lietotājiem)

SPF ieraksta piemērs:
v=spf1 a mx a:smtp2.excellent.ee -all

SPF ieraksta saturs dažādiem domēna pārvaldniekiem var atšķirties. Lūdzu iepazīstieties ar sava domēna pārvaldnieka dokumentāciju!
SPF ieraksta esamību parasti var pārbaudīt domēna pārvaldnieka pašapkalpošanās vietnē vai šeit: http://spf.myisp.ch/

2. risinājums
Izmantojiet serveri SMTP4.XCLNT.EE.
1. Uzrakstiet uz atbalsts@excellent.lv, ka vēlaties izmantot SMTP4 serveri un pievienojiet domēna nosaukumu, caur kuru vēlaties sākt sūtīt e-pastus.
2. Atbildot uz to, Excellent mākoņservera administrators nosūta unikālu atslēgu, kas jāizmanto, ievadot DKIM ierakstu.
3. Pievienojiet vai mainiet nepieciešamos ierakstus sava e-pasta pakalpojuma tiešsaistes vidē. Ir svarīgi pievienot šos 3 ierakstus:
TXT, DKIM, SPF

Ierakstu piemēri:

DKIM ieraksts:
smtp4._domainkey.domeen.lv

DMARC TXT ieraksts:
_dmarc.domeen.lv ar saturu v=DMARC1; p=none; aspf=s;

SPF:
v=spf1 a mx ip4:46.22.220.113 -all

4. Kad esat salicis iestatījumus, nosūtiet ziņu uz atbalsts@excellent.lv
Excellent mākoņservera administrators pārbaudīs, vai ieraksti ir pievienoti pareizi, un nosūtīs apstiprinājumu, ka varat turpināt Standard Books iestatīšanu.

5. Pabeidziet SMTP iestatījumu programmā Standard Books. Modulī E-pasts un konferences > Iestatījumi > E-pasta SMTP serveri.

SMTP servera adrese: smtp4.xlcnt.ee

Ports: 587

SMTPS – nav nepieciešams Excellent pakalpojumam.  Tas jānorāda tikai tad, ja tiek izmantots ports 465.

Lietotājs un parole – aizpildiet tikai tad, ja neizmantojat Excellent SMTP serveri un to pieprasa jūsu e-pasta pakalpojumu sniedzējs.

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

PIETURA – Digitalizācija: Vai Latvija var būt zaļā Dubaija?

15. novembris 2024

Podkāsts “PIETURA – Digitalizācija”:… Lasīt tālāk

Pirmo reizi “Excellent Latvia” Klientu diena 

07. novembris 2024

Šogad rudens sezonu sākām ar… Lasīt tālāk

Podkāsts: “PIETURA – Digitalizācija”

24. oktobris 2024

Jaunums: podkāsts uzņēmējiem “PIETURA… Lasīt tālāk