Standard Books - Excellent> Palīdzības dienests> Moduļi> E-pasts un konferences> No programmas nosūtītais e-pasts tiek atgriezts ar kļūdas ziņojumu “SPF fail – not authorised”

Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 02. jūlijs 2024

No programmas nosūtītais e-pasts tiek atgriezts ar kļūdas ziņojumu “SPF fail – not authorised”

Šis gadījums attiecas īpaši uz Gmail lietotājiem saņēmējiem.

Varētu būt, ka sūtot e-pasta ziņojumu atsevišķam adresātam no programmas, e-pasts tiek atgriezts ar kļūdas ziņojumu, kas līdzīgs šim:

Remote Server returned …… : Recipient address rejected: Message rejected due to: SPF fail – not authorized. Please see…

Kļūdas ziņojums norāda, ka saņēmēja e-pasta serverim nav atļauts saņemt e-pastus no sveša sūtītāja servera. Šajā gadījumā sūtītāja e-pasta adrese ir, piemēram, ” vārds@mansfirmasdomens.lv “, bet e-pasts iziet no Excellent mākoņservera (t.i. nevis no servera mansfirmasdomens.lv, bet gan no excellent.lv servera).

Parasti sūtītāja DNS serverim ir nepieciešami atbilstoši papildinājumi, kas ļautu e-pastus sūtīt no vēlamā servera. Dotā piemēra gadījumā domēna mansfirmasdomens.lv administratoram ir jānosūta informācija, ka jāatļauj no Excellent servera sūtīt e-pastus.

Risinājumi:

Lūdziet sava uzņēmuma IT atbalsta personai, kas ir atbildīga par e-pasta iestatīšanu, un kurai ir piekļuve jūsu uzņēmuma domēna servera iestatījumiem, izmēģināt šos divus risinājumus.

1. risinājums
Pievienojiet SPF ierakstu sava uzņēmuma e-pasta domēna serverim.
Domēns: mansfirmasdomens.lv (jūsu uzņēmuma īstais domēna nosaukums);
Excellent e-pasta sūtīšanas serveris: smtp2.excellent.ee
(Tas attiecas uz visiem Excellent mākoņpakalpojuma lietotājiem)

SPF ieraksta piemērs:
v=spf1 a mx a:smtp2.excellent.ee -all

SPF ieraksta saturs dažādiem domēna pārvaldniekiem var atšķirties. Lūdzu iepazīstieties ar sava domēna pārvaldnieka dokumentāciju!
SPF ieraksta esamību parasti var pārbaudīt domēna pārvaldnieka pašapkalpošanās vietnē vai šeit: http://spf.myisp.ch/

2. risinājums
Izmantojiet serveri SMTP4.XCLNT.EE.
1. Uzrakstiet uz atbalsts@excellent.lv, ka vēlaties izmantot SMTP4 serveri un pievienojiet domēna nosaukumu, caur kuru vēlaties sākt sūtīt e-pastus.
2. Atbildot uz to, Excellent mākoņservera administrators nosūta unikālu atslēgu, kas jāizmanto, ievadot DKIM ierakstu.
3. Pievienojiet vai mainiet nepieciešamos ierakstus sava e-pasta pakalpojuma tiešsaistes vidē. Ir svarīgi pievienot šos 3 ierakstus:
TXT, DKIM, SPF

Ierakstu piemēri:

DKIM ieraksts:
smtp4._domainkey.domeen.lv

DMARC TXT ieraksts:
_dmarc.domeen.lv ar saturu v=DMARC1; p=none; aspf=s;

SPF:
v=spf1 a mx ip4:46.22.220.113 -all

4. Kad esat salicis iestatījumus, nosūtiet ziņu uz atbalsts@excellent.lv
Excellent mākoņservera administrators pārbaudīs, vai ieraksti ir pievienoti pareizi, un nosūtīs apstiprinājumu, ka varat turpināt Standard Books iestatīšanu.

5. Pabeidziet SMTP iestatījumu programmā Standard Books. Modulī E-pasts un konferences > Iestatījumi > E-pasta SMTP serveri.

SMTP servera adrese: smtp4.xlcnt.ee

Ports: 587

SMTPS – nav nepieciešams Excellent pakalpojumam.  Tas jānorāda tikai tad, ja tiek izmantots ports 465.

Lietotājs un parole – aizpildiet tikai tad, ja neizmantojat Excellent SMTP serveri un to pieprasa jūsu e-pasta pakalpojumu sniedzējs.

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

ERP sistēma – remontdarbu un servisa programma

04. septembris 2024

Uzņēmums “Rolling” jau daudzus gadus… Lasīt tālāk

Izmanto iespēju modernizēt savu uzņēmumu

30. augusts 2024

Veicinot procesu digitalizāciju komercdarbībā un… Lasīt tālāk

Excellent Latvia gāž mītus par programmētājiem 

06. augusts 2024

“Excellent Latvia” programmētāji Kristaps un… Lasīt tālāk