Ātrā meklēšana!

Smaily IntegrācijaAtjaunināts 17. maijs 2022

Smaily ir tiešsaistes programmatūra un pakalpojums, kas ļauj ātri un viegli nosūtīt personalizētus kampaņas e -pastus. Izmantojot Smaily, var izveidot e -pasta kampaņas (biļetenus, atgādinājumus par dzimšanas dienu, piedāvājumus vai pat rēķinus), nosūtīt tos saviem klientiem un analizēt rezultātus.

Standartd Books 8.5 nodrošina vienkāršu veidu, kā pārsūtīt atlasīto kontaktinformāciju tieši no programmatūras Standard Books uz tīmekļa vietni Smaily. Piemēram, var veikt īpašu izvēli savā klientu bāzē un nosūtīt e -pastus tieši šai grupai.

Funkcionalitātes izmantošanas priekšnoteikums ir tas, ka e-pasta adreses ir pareizi aizpildītas kontaktu kartītēs. Ja Standard Books kontaktpersonas kartē nav e-pasta adreses, šī kontaktpersona netiks pārsūtīta uz Smaily. Turklāt laukā “E-pasts” nedrīkst būt cita vērtība, izņemot e-pasta adresi. E-pasta adrese laukā “E-pasts” jāievada e-pasta formātā vai arī tā var būt tukša.

Lai pārbaudītu esošās kontaktpersonu kartes, izmantojiet pārdošanas kontaktu moduļa pārskatu “Kontaktu saraksts”, atlasot Skatīt = E-pasts.” – šeit nomanīt uz CRM moduli vai Realizācijas moduli.

Pakalpojuma aktivizēšana
Lai aktivizētu pakalpojumu, atveriet iestatījumu:
Sistēmas modulis> Iestatījumi> E-pakalpojumu iestatījumi> Citi pakalpojumi >Citi servisi.
Atvērtajā logā noklikšķiniet uz pogas Aktivizēt pakalpojuma Smaily rindā.

Noklikšķinot uz pogas Aktivizēt, tiek atvērts pakalpojuma Smaily aktivizācijas logs.

Atvērtajā logā aizpildiet savu Smaily konta informāciju. Datus varat atrast tīmekļa vidē Smaily: izvēlne > Jūsu lietotājvārds > Iestatījumi> Saskarnes.
• Adrese (host) – jūsu Smaily vides API adrese
• Lietotājvārds – Smaily API lietotājvārds
• Parole – Smaily API parole

Kad aktivizācijas logs ir pabeigts, noklikšķiniet uz pogas Aktivizēt.
Pēc tam tiks aizvērts logs “E-pakalpojumu iestatīšana”.
Jūs varat atzīmēt lodziņu “Sistēmas ziņojums”, atkārtoti atverot E-pakalpojumu iestatījumus.

Pēc veiksmīgas aktivizācijas parādīsies ziņojums “Reģistrācija veiksmīga” un laiks, E-pakalpojumu iestatījumos>statusa parametri sadaļā> laukā sistēmas paziņojums.

Kontaktu pārsūtīšana uz Smaily / Vairāku kontaktu pārsūtīšana

Ja vēlaties pārsūtīt daudz kontaktu uz Smaily vidi, Books programmatūrā ir izveidota apkalpošana:
modulis CRM> Rutīnas> Apkalpošana> “Sūtīt kontaktus uz Smaily”
Atverot apkalpošanas iestatīšanas logu, tiek parādītas šādas opcijas:

• Klientu grupa- grāmatās varat izvēlēties konkrētu klientu grupu, kuras kontaktpersonas tiek pārsūtītas uz Smaily.
• Klientu klase- šeit izvēloties klientu klasi, kontakti ar šo klasi, kas pievienota kontaktu kartītei, tiek pārsūtīti uz Smaily.
uzņēmums / lietotājs ar citu adresi, un to var pārbaudīt, atverot savu

Viena kontakta pārsūtīšana
Ja vēlaties pārsūtīt vienu kontaktpersonu uz Smaily, to varat izdarīt programmatūrā Books, kas atrodas kontaktpersonas kartītē:

Modulis CRM> Reģistrs Kontakti> atveriet Kontaktpersonu karti> izvelnes logu > “Sūtīt uz Smaily”

Standard Books varat konfigurēt, kuros laukos informācija tiek nosūtīta Smaily.
Pēc pakalpojuma aktivizēšanas no kontaktu kartes tiek nosūtīti šādi dati: • E-pasts un Vārds

Nosūtāmo lauku konfigurēšana
Lai nosūtāmiem laukiem pievienotu laukus, izmantojiet iestatījumu modulī CRM> Iestatījumi> Smaily pieprasījuma lauki.

Iestatījums satur informāciju par standartā izmantotajiem laukiem.

Lai pievienotu piemērotākus laukus, kolonnas jāaizpilda šādi:

  • Smaily lauks – lietotājs kolonnā, ko izmantos Smaily vide, ievadīs lauka nosaukumu (Lauks nav iepriekš jāizveido Smaily. Būs vaicājums izveido jaunus laukus, ja tie nepastāv)
  • Kontakta lauks – lietotājs izvēlas lauku no Standartd Books kontakta kartītes (izmantojot taustiņu kombināciju CTRL + ENTER vai sākot rakstīt, pēc kuras standard Books nodrošina kontaktpersonas kartītes laukus).
  • Tips – lietotājs var izvēlēties, vai atlasītā lauka saturs vai apraksts no saistītās kartes tiek pārsūtīts uz Smaily (nosūtīt Klientu klases nosaukumu.)
  • Objekta / klasifikatora tips – pēc izvēles. Pēc objekta / klasifikatora veida var nosūtīt jebkura veida funkcijas vai klasifikatorus uz Smaily datu bāzi dažādi lauki. (Piemērs: ja kontaktpersonas kartei ir atsevišķa reģionu klasifikācija (Klasifikatora veids: LIMIT) un Klienta EMTAK kods (Klasifikatora tips EMTAK), tad konfigurācijas laukam Smaily varat pievienot nosaukumu Reģions un saistīt tā klasifikatoru laukā, izmantojot klasifikācijas veidu Reģions.)
Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Paldies par atsauksmēm!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus