Pievienoties jaunumu saņemšanai
Pievienojies jaunumu saņemšanai un saņem informāciju par Excellent jaunumiem mūsu produktos!
Digitālā biroja iespējas arvien paplašinās! Tagad pieejama biznesa vadības sistēmu “Standard Books” un “Standard ERP” jaunākā versija 2021-09-26. Tā papildināta ar būtiskām jaunām integrācijām grāmatvedības digitalizācijai, ērtākai darba organizācijai un biznesa pārvaldībai.
Integrācija ar kases sistēmu “Tiki-Taka Pay”, SEB banku, “EveryPay”, CRM rīku “Smaily”, EDLUS, “Resico POS”, “Telema”, “Shopify”, iespēja no biznesa vadības programmas nosūtīt preces ar “Omniva” pakomātu – tās ir vien dažas no jaunajām iespējām.
Biznesa vadības sistēmas “Standard Books” klientiem jaunā programmatūras versija jau ir pieslēgta. Savukārt “Standard ERP” klientus aicinām sazināties ar savu apkalpojošo partneri, lai ieplānotu pāreju uz jaunāko versiju jums ērtākajā laikā.
Būtiskākās jaunās iespējas:
Ir pilnveidots arī VID EDS API, veikti moduļa “Pamatlīdzekļi” uzlabojumi. Lai būtu vieglāk uztvert nepieciešamo informāciju, uzlaboti programmatūras lauku tulkojumi un izkārtojums. Savukārt, lai nepieciešamības gadījumā būtu ērtāk drukāt dokumentus no programmas un Excellent portāla, daudzviet ir pievienota iespēja veidot Word dokumentu.
Jaunā programmatūras versija ietver arī vairākus nozīmīgus algas moduļa un PVN deklarācijas kļūdu labojumus, kā arī veikti daudzi citi uzlabojumi.
Arī Excellent portālam jauna versija
Līdz ar programmatūras atjauninājumiem ir pieejama arī Excellent portāla jaunākā versija. Tajā vadītāji var veidot darba maiņu grafikus un darba laika tabeles, līgumus, rīkojumus un veikt citus ar personāla vadību saistītus darbus. Jaunajā portāla versijā ir pievienoti arī uzdevumi. Līdz ar to vadītājs tajā var apstiprināt jebkuru dokumentu no sistēmas, kā arī pievienot papildu lietotājus, lai ar komentāru palīdzību noskaidrotu nepieciešamo papildu informāciju par apstiprināmo dokumentu.
Savukārt darbinieki tajā var pieteikt atvaļinājumus, pārskatīt saņemtos algu maksājumus, redzēt darba maiņu grafikus un dažādus nepieciešamos dokumentus. Jaunajā versijā ir pievienota iespēja arī ērti apskatīt uzkrātās atvaļinājuma dienas un plānoto atvaļinājumu.
Jauno Excellent portālu esam veidojuši tā, lai jums būtu ērtāks un raitāks darbs, mazāk kļūdu, mazāk iztērēta laika, mazāk Excel tabulu un vairāk prieka.
Vairāk par jaunās versijas iespējām un kā tās izmantot.
Lai gūtu plašāku ieskatu, jums var noderēt arī vebinārs par jauno versiju!
Mēs turpinām strādāt, lai padarītu jūsu ikdienu vēl ērtāku!
Atstāj šeit savu e-pasta adresi, un mūsu konsultants ar tevi sazināsies:
Paldies!
Tavi dati ir nosūtīti.
Kļūda!
Dati nav nosūtīti.