Pievienoties jaunumu saņemšanai
Pievienojies jaunumu saņemšanai un saņem informāciju par Excellent jaunumiem mūsu produktos!
Arvien retāk uzņēmumos manāma prakse, ka noliktavā esošās preces tiek pierakstītas Excel dokumentos vai varbūt pat uz papīra. Tas prasa daudz laika un arī pacietības, lai šiem datiem izsekotu, regulāri tos atjaunotu un kur nu vēl veiktu inventarizāciju! Daudz ērtāk, ātrāk un precīzāk to visu paveikt ir noliktavas uzskaites programmā. Bet inventarizāciju veikt – ar mobilo lietotni, preces skenējot, nevis manuāli pierakstot.
Noliktavas uzskaites programma jeb sistēma sniedz iespēju kontrolēt un pārvaldīt noliktavas procesus no preces pasūtījuma līdz piegādei klientam. Tā ļauj veikt krājumu uzskaiti un kontroli, lai jūs pārzinātu, kas, kur un cik daudz atrodas, varētu preces pasūtīt nepieciešamajā daudzumā un tās nebūtu arī iegādātas pārāk daudz. Ja noliktavā esošo krājumu uzskaite nav precīza, tad preču aprite un krājumu izveide var nebūt atbilstoša pieprasījumam. Tas, savukārt, uzņēmumam var radīt zaudējumus un pasliktināt klientu apkalpošanas kvalitāti.
Noliktavas uzskaite nodrošina informācijas apmaiņu starp pārdošanu un iepirkumiem, tādēļ tā ir ļoti svarīga visu šo procesu veiksmīgai norisei.
Būtiski, lai noliktavas uzskaite būtu sasaistīta arī ar grāmatvedības sistēmu. Tas ļauj nodrošināt, ka naudas atlikumi, rēķini un preču uzskaite tiek nodrošināta vienotā sistēmā un gan finanšu, gan preču dati atbilst viens otram. Līdz ar to dati darbiniekiem nav manuāli jāievada no vienas sistēmas otrā – ievadot sistēmā noliktavas datus, grāmatvedības dati sistēmā nonāk automātiski un otrādi. Tas ietaupa laiku, ļauj strādāt efektīvāk un iegūt precīzu informāciju, samazinot kļūdu iespēju.
Laba noliktavas uzskaites sistēma nodrošina arī preces pašizmaksas aprēķinu – pareizu vidējo svērto vai FIFO pašizmakas aprēķinu. Savukārt precīza pašizmaksa ļauj aprēķināt precīzu peļņu pārdošanas darījumiem.
Domājot par programmatūru, mēs iesakām uz to raudzīties kā uz ilgtermiņa risinājumu – proti, skatīties uz sistēmām, kas nodrošinās arī tādu procesu pārvaldību, kas būs nepieciešami jūsu uzņēmumam augot. Tas pasargās no situācijām, ka, uzņēmumam vai tā apgrozījumam palielinoties, nepieciešams pāriet uz citu programmatūru vai strādāt ar vairākām savstarpēji nesaistītām sistēmām, kas būtiski apgrūtina darbu.
Tādēļ ir vērts izskatīt biznesa vadības sistēmu jeb resursu pārvaldības sistēmu (ERP) izmantošanu. Tās nodrošina, ka vienas programmatūras ietvaros savstarpēji integrēta ir gan noliktava, gan grāmatvedība, pārdošana, serviss, ražošana, gan citi uzņēmuma procesi.
Programmatūrā “Standard Books” un “Standard ERP” noliktavas uzskaite ir daļa no lielākas resursu vadības sistēmas, kas palīdz pārvaldīt visu uzņēmumu. Atkarībā no jūsu uzņēmuma lieluma un procesiem, varat izmantot tieši tos moduļus, kas jums nepieciešami, un ar laiku papildināt to klāstu atbilstoši jūsu vajadzībām.
Ieskatīsimies, kādas noliktavas pārvaldības iespējas sniedz biznesa vadības sistēmas “Standard Books” un “Standard ERP”:
Uzņēmuma vadības sistēmās “Standard Books” un “Standard ERP” varat atlasīt un sekot līdzi arī precēm pēc sērijas numura. Tas ir īpaši noderīgi, ja jums ir preces ar unikālu sērijas numuru. Tādējādi varat pārvaldīt arī garantijas servisa procesu – kuram modelim kādi servisa darbi un kad veikti, kad prece iepirkta u.c. Veidojas sērijas numura vēsture.
Var sekot līdzi arī pēc preces partijas un to derīguma termiņa – tas palīdz pārvaldīt preču noietu atbilstoši derīguma termiņam vai garantijas laikam. Ja kāda partija nav kvalitatīva, to iespējams laicīgi konstatēt un attiecīgi informēt arī klientus. Ir iespēja preces segmentēt arī pa variācijām – piemēram, apģērbu pēc krāsas, izmēra u.c. Tas palīdz vienuviet redzēt, cik daudz kāda veida preces ir noliktavā un ko nepieciešams pasūtīt papildus.
Izmantojot noliktavas uzskaites programmas sniegtās iespējas, darbiniekiem nav jāmeklē nepieciešamās preces pa plauktiem vai savos pierakstos. Uzņēmuma vadības sistēmā ir redzams, kur, kas un cik daudz atrodas. Pateicoties šai uzskaitei, arī uzņēmuma mājaslapā vai e-veikalā klienti var redzēt faktiskos preču atlikumus, kas ir noliktavā, un iepērkoties būt droši, ka preces saņems jau tuvākajā laikā.
“Standard Books” un “Standard ERP” ir elastīgas programmatūras, ko iespējams pielāgot atbilstoši katra uzņēmuma vajadzībām – gan maziem, gan lieliem uzņēmumiem.
Lai uzzinātu vairāk par šīm programmatūrām un iepazītos ar demo, sazinieties ar mums!
Atstāj šeit savu e-pasta adresi, un mūsu konsultants ar tevi sazināsies:
Paldies!
Tavi dati ir nosūtīti.
Kļūda!
Dati nav nosūtīti.