Atjaunots 31. oktobris 2024
Atgādinājuma vēstuļu sūtīšanas procedūra un iespējas
Ja jums ir jānosūta atgādinājumi klientiem par nokavētu rēķinu apmaksu, jūs varat tos izveidot, izmantojot kādu no šīm iespējām:
1. Paziņojums par neapmaksātajiem rēķiniem
Katram klientam veidos vienu atgādinājumu ar vismaz vienu neapmaksātu rēķinu. Jūs varat nosūtīt klienta neapmaksāto rēķinu izrakstus klientiem pa e-pastu, izmantojot funkciju Veidot e-pastu par klienta neapmaksātiem rēķiniem.
2. Debitoru vēstule
Katram klientam veidos vienu atgādinājumu ar vismaz vienu neapmaksātu rēķinu.
3. Atgādinājums
Katram nokavētajam rēķinam veidos atsevišķu dokumentu, tāpēc viens klients var saņemt vairākus atgādinājumus.
Lai uzzinātu vairāk par šīm iespējām, lasiet detalizētāk šeit: https://excellent.atlassian.net/l/c/8wJPaHuu
Jūs varētu interesēt arī šie raksti:
Kā izveidot atgādinājumu par neapmaksātu rēķinu?
Kā izveidot e-pastu ar Salīdzīnāšanas aktu kopā ar Neapmaksātiem rēķiniem?