Standard Books - Excellent> Palīdzības dienests> Moduļi> E-pasts un konferences> Atgādinājuma vēstuļu sūtīšanas procedūra un iespējas

Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 31. oktobris 2024

Atgādinājuma vēstuļu sūtīšanas procedūra un iespējas

Ja jums ir jānosūta atgādinājumi klientiem par nokavētu rēķinu apmaksu, jūs varat tos izveidot, izmantojot kādu no šīm iespējām:

1. Paziņojums par neapmaksātajiem rēķiniem

Katram klientam veidos vienu atgādinājumu ar vismaz vienu neapmaksātu rēķinu. Jūs varat nosūtīt klienta neapmaksāto rēķinu izrakstus klientiem pa e-pastu, izmantojot funkciju Veidot e-pastu par klienta neapmaksātiem rēķiniem.

2. Debitoru vēstule

Katram klientam veidos vienu atgādinājumu ar vismaz vienu neapmaksātu rēķinu.

3. Atgādinājums

Katram nokavētajam rēķinam veidos atsevišķu dokumentu, tāpēc viens klients var saņemt vairākus atgādinājumus.

Lai uzzinātu vairāk par šīm iespējām, lasiet detalizētāk šeit: https://excellent.atlassian.net/l/c/8wJPaHuu

 

4. Atlikuma paziņojums

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

PIETURA – Digitalizācija: Vai Latvija var būt zaļā Dubaija?

15. novembris 2024

Podkāsts “PIETURA – Digitalizācija”:… Lasīt tālāk

Pirmo reizi “Excellent Latvia” Klientu diena 

07. novembris 2024

Šogad rudens sezonu sākām ar… Lasīt tālāk

Podkāsts: “PIETURA – Digitalizācija”

24. oktobris 2024

Jaunums: podkāsts uzņēmējiem “PIETURA… Lasīt tālāk