Ātrā meklēšana!

Atgādinājuma vēstuļu sūtīšanas procedūra un iespējasAtjaunināts 23. jūlijs 2021

Ja jums ir jānosūta atgādinājumi klientiem, par kuriem rēķiniem ir nokavēta apmaksa, jūs varat tos izveidot, izmantojot kādu no šīm iespējām:

  1. Paziņojums par neapmaksātajiem rēķiniem

Katram klientam veidos vienu atgādinājumu ar vismaz vienu neapmaksātu rēķinu. Jūs varat nosūtīt klienta neapmaksāto rēķinu izrakstus klientiem pa e-pastu, izmantojot funkciju “Veidot e-pastu par klienta neapmaksātiem rēķiniem”.

      2. Debitoru vēstule

Katram klientam veidos vienu atgādinājumu ar vismaz vienu neapmaksātu rēķinu.

      3. Atgādinājums

Katram nokavētajam rēķinam veidos atsevišķu dokumentu, tāpēc viens klients var saņemt vairākus atgādinājumus.

Lai uzzinātu vairāk par šīm iespējām, lūdzu izmantojiet šo linku: https://services.excellent.lv/confluence/x/agHr

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Paldies par atsauksmēm!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus