Ātrā meklēšana!

Atgādinājuma vēstuļu sūtīšanas procedūra un iespējasAtjaunināts 22. novembra 2022

Ja jums ir jānosūta atgādinājumi klientiem par nokavētu rēķinu apmaksu, jūs varat tos izveidot, izmantojot kādu no šīm iespējām:

1. Paziņojums par neapmaksātajiem rēķiniem

Katram klientam veidos vienu atgādinājumu ar vismaz vienu neapmaksātu rēķinu. Jūs varat nosūtīt klienta neapmaksāto rēķinu izrakstus klientiem pa e-pastu, izmantojot funkciju Veidot e-pastu par klienta neapmaksātiem rēķiniem.

2. Debitoru vēstule

Katram klientam veidos vienu atgādinājumu ar vismaz vienu neapmaksātu rēķinu.

3. Atgādinājums

Katram nokavētajam rēķinam veidos atsevišķu dokumentu, tāpēc viens klients var saņemt vairākus atgādinājumus.

Lai uzzinātu vairāk par šīm iespējām, lasiet detalizētāk šeit: https://excellent.atlassian.net/l/c/8wJPaHuu

 

4. Atlikuma paziņojums

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus