Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli
Atjaunots 22. novembris 2022
Atgādinājuma vēstuļu sūtīšanas procedūra un iespējas
Ja jums ir jānosūta atgādinājumi klientiem par nokavētu rēķinu apmaksu, jūs varat tos izveidot, izmantojot kādu no šīm iespējām:
1. Paziņojums par neapmaksātajiem rēķiniem
Katram klientam veidos vienu atgādinājumu ar vismaz vienu neapmaksātu rēķinu. Jūs varat nosūtīt klienta neapmaksāto rēķinu izrakstus klientiem pa e-pastu, izmantojot funkciju Veidot e-pastu par klienta neapmaksātiem rēķiniem.
2. Debitoru vēstule
Katram klientam veidos vienu atgādinājumu ar vismaz vienu neapmaksātu rēķinu.
3. Atgādinājums
Katram nokavētajam rēķinam veidos atsevišķu dokumentu, tāpēc viens klients var saņemt vairākus atgādinājumus.
Lai uzzinātu vairāk par šīm iespējām, lasiet detalizētāk šeit: https://excellent.atlassian.net/l/c/8wJPaHuu
Beidziet tērēt laiku papīra čeku kārtošanai – digitalizējiet tos!
23. aprīlis 2024
Kur jums atrodas mapīte ar… Lasīt tālāk
Datos balstīti lēmumi: panākumu atslēga uzņēmuma vadībā
09. aprīlis 2024
Uzņēmuma datu analīze ir priekšnoteikums… Lasīt tālāk
Biznesa vadības sistēmu integrāciju pievienotā vērtība
28. februāris 2024
Pētījumi liecina – uzņēmuma digitalizācija… Lasīt tālāk