Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 22. novembris 2022

Atgādinājuma vēstuļu sūtīšanas procedūra un iespējas

Ja jums ir jānosūta atgādinājumi klientiem par nokavētu rēķinu apmaksu, jūs varat tos izveidot, izmantojot kādu no šīm iespējām:

1. Paziņojums par neapmaksātajiem rēķiniem

Katram klientam veidos vienu atgādinājumu ar vismaz vienu neapmaksātu rēķinu. Jūs varat nosūtīt klienta neapmaksāto rēķinu izrakstus klientiem pa e-pastu, izmantojot funkciju Veidot e-pastu par klienta neapmaksātiem rēķiniem.

2. Debitoru vēstule

Katram klientam veidos vienu atgādinājumu ar vismaz vienu neapmaksātu rēķinu.

3. Atgādinājums

Katram nokavētajam rēķinam veidos atsevišķu dokumentu, tāpēc viens klients var saņemt vairākus atgādinājumus.

Lai uzzinātu vairāk par šīm iespējām, lasiet detalizētāk šeit: https://excellent.atlassian.net/l/c/8wJPaHuu

 

4. Atlikuma paziņojums

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Ja vēlaties, varat pievienojiet savu komentāru un kontaktinformāciju, lai mēs varētu ar Jums sazināties.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Beidziet tērēt laiku papīra čeku kārtošanai – digitalizējiet tos!

23. aprīlis 2024

Kur jums atrodas mapīte ar… Lasīt tālāk

Datos balstīti lēmumi: panākumu atslēga uzņēmuma vadībā

09. aprīlis 2024

Uzņēmuma datu analīze ir priekšnoteikums… Lasīt tālāk

Biznesa vadības sistēmu integrāciju pievienotā vērtība

28. februāris 2024

Pētījumi liecina – uzņēmuma digitalizācija… Lasīt tālāk