Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 10. marts 2023

Kā izveidot atgādinājumu par neapmaksātu rēķinu?

Ja klients nav samaksājis Rēķinu norādītajā termiņā, tad rodas nepieciešamība nosūtīt klientam Atgādinājumu jeb paziņojumu par neapmaksāto rēķinu. Atlikuma paziņojums ietver sarakstu ar visiem neapmaksātajiem rēķiniem, Atgādinājumi tiek drukāti par katru rēķinu uz atsevišķas lapas. Tas ir nepieciešams gadījumā, ja pie dažādiem rēķiniem ir jāpievieno teksts ar atšķirīgu saturu.

Lai klientam būtu iespējams nosūtīt Atgādinājumu, klienta kartiņā Nosacījumu sadaļā ir jāatzīmē izvēle “Atgādinājumi”.

Ja šāda atzīme ir izdarīta tāda klienta kartē, kuram ir rēķini, par kuriem nevēlaties nosūtīt paziņojumu, tad uz konkrētā rēķina atzīmējiet izvēli “Bez atgādinājuma”.

Lai izdrukātu Atgādinājumu, dodieties uz moduli Realizācija > Dokumenti > Atgādinājums. Specifikācijas loga izvēles:

Rēķins – Ctrl+Enter taustiņu kombinācija atver nesamaksātos apstiprinātos Rēķinus. Ja nepieciešams, norādiet Rēķina numuru vai numuru diapazonu, par kuriem vēlaties veidot Atgādinājumu. Atgādinājums netiek izveidots par tiem Rēķiniem, kuru samaksas termiņš vēl nav pienācis.
Klients – Ctrl+Enter taustiņu kombinācija atver Kontaktu reģistru. Ja nepieciešams, ievadiet šeit tā Klienta numuru, kuram vēlaties sagatavot Atgādinājumu.
Kategorija – Ctrl+Enter taustiņu kombinācija atver Klientu kategoriju izvēlni. Ja vēlaties izveidot Atgādinājumus Klientiem, kuri pieder noteiktai Kategorijai, tad norādiet šo Kategoriju šeit.
Paaugstināt atgādinājuma līmeni – Katram Rēķinam ir kods (Atgādinājuma līmenis), kas norāda, cik reizes par konkrēto rēķinu ir izveidoti Atgādinājumi. Atzīmējiet šo izvēli, ja vēlaties, lai drukājot Atgādinājumu tiktu mainīts tā līmenis.

Par attiecīgo Rēķinu izdrukātais Atgādinājums ietver vienu no trim ziņām ar atšķirīgu stingrības pakāpi atbilstoši jau izveidoto Atgādinājumu skaitam. Šīs ziņas tiek ievadītas modulī Realizācija > Iestatījumi > Atgādinājumu teksti. Piemēram, ja rēķina Atgādinājuma līmenis ir 2, tad tiek ņemta ziņa, kas ierakstīta iestatījumu laukā “Atgādinājums 2” utt. Ja esat atzīmējis izvēli “Paaugstināt atgādinājuma līmeni”, tad dotā piemēra gadījumā pirms Atgādinājuma drukāšanas Atgādinājuma līmenis tiek pacelts uz 3, un tiek ņemta ziņa, kas ierakstīta iestatījumu laukā “Atgādinājums 3”.
Kad rēķins sākotnēji tiek apstiprināts, tad Atgādinājuma līmeņa lauks parasti ir tukšs. Atgādinājums, kas sastādīts par šādu rēķinu, nekādu ziņu nesatur. Ja ir atzīmēta izvēle “Paaugstināt atgādinājuma līmeni”, tad Atgādinājuma līmenis tiek pacelts uz 1, un izdrukājot Atgādinājumu tiek izmantota pirmā ziņa.

Nesamaksāts ilgāk kā – ja šeit tiek ievadīts kāds dienu skaits, tad Atgādinājumus ir iespējams izveidot tikai tiem Rēķiniem, kuru gadījumā termiņš ir pārsniegts par vairāk dienām nekā šeit norādīts.
Pašreizējais Atgādinājuma līmenis – šeit ievadiet Atgādinājuma līmeni, ja vēlaties, lai Atgādinājumi tiktu sastādīti tikai Rēķiniem ar noteiktu Atgādinājuma līmeni.

Par citām atgādinājuma iespējām lasiet ŠEIT.

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Ja vēlaties, varat pievienojiet savu komentāru un kontaktinformāciju, lai mēs varētu ar Jums sazināties.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Beidziet tērēt laiku papīra čeku kārtošanai – digitalizējiet tos!

23. aprīlis 2024

Kur jums atrodas mapīte ar… Lasīt tālāk

Datos balstīti lēmumi: panākumu atslēga uzņēmuma vadībā

09. aprīlis 2024

Uzņēmuma datu analīze ir priekšnoteikums… Lasīt tālāk

Biznesa vadības sistēmu integrāciju pievienotā vērtība

28. februāris 2024

Pētījumi liecina – uzņēmuma digitalizācija… Lasīt tālāk