Standard Books - Excellent> Palīdzības dienests> Moduļi> CRM> Kā izdzēst klientu / piegādātāju?

Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 30. maijs 2024

Kā izdzēst klientu / piegādātāju?

Ja kontakta ieraksts vēl nav izmantots, tad to var vienkārši izdzēst: atveriet ierakstu un “Ieraksta” izvēlnē izvēlieties “Dzēst”.

Ja klienta vai piegādātāja ieraksts ir kaut kur programmā izmantots vismaz vienu reizi, tad to izdzēst nevar. Tā vietā kartīti ir iespējams Slēgt sadaļā “Nosacījumi”. Ja nepieciešams, tad ķeksīti pie “Slēgts” var atkal noņemt.

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Lūdzu, norādiet savu e-pasta adresi, lai mēs varētu jums nosūtīt cita veida materiālu.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Excellent Klientu diena – vieta, kur satikties

01. oktobris 2025

Vai esat vēlējušies, kaut vienuviet… Lasīt tālāk

Mūsu partneri – jūsu palīgi ERP sistēmas ieviešanā

16. septembris 2025

Lai uzņēmumi varētu ieviest “Excellent… Lasīt tālāk

Sapņu VID – izpalīdzīgs un automātisks

24. jūlijs 2025

Vasaras karstumā īpašs podkāsta speciālizlaidums… Lasīt tālāk