Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli
Atjaunots 25. maijs 2023
Kā izlabot jau iegrāmatotu Ienākošo rēķinu?
Ja Ienākošais rēķins jau ir apstiprināts, bet ir vajadzīgs izlabot tajā kādu kļūdu. Apstiprināto (iegrāmatotu) ienākošo rēķinu nevar izdzēst.
Ja jums nav tiesību noņemt apstiprinājumu (atgrāmatot) ienākošajam rēķinam, tad vienīgais veids kā to labot ir izveidot kredītrēķinu.
1. Piegādātāji > Reģistri > Ienākošie rēķini atveriet rēķinu, kuru vēlaties kreditēt;
2. Izvēlieties “Veidot – Kredītrēķinu”;
3. Pārliecinieties, ka laukā “Samaksas termiņš” ir atzīme “KR” (kredītrēķina veida samaksas kods);
4. Nepieciešamības gadījumā izlabojiet kredītrēķina ierakstā norādīto summu.
NB! Summa būs norādīta ar plus zīmi.
Ja rēķins nav vēl apstiprināts (iegrāmatots), tad sākotnējo nepareizi ievadīto rēķinu var arī atcelt (nodzēst). Šim nolūkam atveriet ienākošo rēķinu un izvēlnē “Ieraksts” izvēlies “Dzēst”.
Ja tomēr rēķins tika apstiprināts (iegrāmatots), tad to ir iespējams izņemt no kopējā aktīvo rēķinu saraksta izmantojot izvēlnē “Ieraksts” funkciju “Izsvītrot”. Uz rēķina parādīsies sarkanas līnijas, un to pašu rēķina numuru vairs izmantot nevarēs (rēķins būs atcelts un nekur neparādīsies).
Lasiet vēl:
Kā pareizi izlabot grāmatojumu?
Beidziet tērēt laiku papīra čeku kārtošanai – digitalizējiet tos!
23. aprīlis 2024
Kur jums atrodas mapīte ar… Lasīt tālāk
Datos balstīti lēmumi: panākumu atslēga uzņēmuma vadībā
09. aprīlis 2024
Uzņēmuma datu analīze ir priekšnoteikums… Lasīt tālāk
Biznesa vadības sistēmu integrāciju pievienotā vērtība
28. februāris 2024
Pētījumi liecina – uzņēmuma digitalizācija… Lasīt tālāk