Ātrā meklēšana!

Kā izlabot jau iegrāmatotu Ienākošo rēķinu?Atjaunināts 30. decembr 2022

Ja Ienākošais rēķins jau ir apstiprināts, bet ir vajadzīgs izlabot tajā kādu kļūdu. Apstiprināto (iegrāmatotu) ienākošo rēķinu nevar izdzēst.

Ja jums nav tiesību noņemt apstiprinājumu (atgrāmatot) ienākošajam rēķinam, tad vienīgais veids kā to labot ir izveidot kredītrēķinu.

1. Piegādātāji > Reģistri > Ienākošie rēķini atveriet rēķinu, kuru vēlaties kreditēt;

2. Izvēlieties “Veidot – Kredītrēķinu”;

3. Pārliecinieties, ka laukā “Samaksas termiņš” ir atzīme “KR” (kredītrēķina veida samaksas kods);

4. Nepieciešamības gadījumā izlabojiet kredītrēķina ierakstā norādīto summu.

NB! Summa būs norādīta ar plus zīmi.


Ja rēķins nav vēl apstiprināts (iegrāmatots), tad sākotnējo nepareizi ievadīto rēķinu var arī atcelt (nodzēst). Šim nolūkam atveriet ienākošo rēķinu un izvēlnē “Ieraksts” izvēlies “Dzēst”.

Ja tomēr rēķins tika apstiprināts (iegrāmatots), tad to ir iespējams izņemt no kopējā aktīvo rēķinu saraksta izmantojot izvēlnē “Ieraksts” funkciju “Izsvītrot”. Uz rēķina parādīsies sarkanas līnijas, un to pašu rēķina numuru vairs izmantot nevarēs (rēķins būs atcelts un nekur neparādīsies).

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus