Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 16. maijs 2024

Kā izlabot jau iegrāmatotu Ienākošo rēķinu?

Ja Ienākošais rēķins jau ir apstiprināts, bet ir vajadzīgs izlabot tajā kādu kļūdu. Apstiprināto (iegrāmatotu) ienākošo rēķinu nevar izdzēst.

Ja jums nav tiesību noņemt apstiprinājumu (atgrāmatot) ienākošajam rēķinam, tad vienīgais veids kā to labot ir izveidot kredītrēķinu.

1. Piegādātāji > Reģistri > Ienākošie rēķini atveriet rēķinu, kuru vēlaties kreditēt;

2. Izvēlieties “Veidot – Kredītrēķinu”;

3. Pārliecinieties, ka laukā “Samaksas termiņš” ir atzīme “KR” (kredītrēķina veida samaksas kods);

4. Nepieciešamības gadījumā izlabojiet kredītrēķina ierakstā norādīto summu.

NB! Summa būs norādīta ar plus zīmi.


Ja rēķins nav vēl apstiprināts (iegrāmatots), tad sākotnējo nepareizi ievadīto rēķinu var arī atcelt (nodzēst). Šim nolūkam atveriet ienākošo rēķinu un izvēlnē “Ieraksts” izvēlies “Dzēst”.

Ja tomēr rēķins tika apstiprināts (iegrāmatots), tad to ir iespējams izņemt no kopējā aktīvo rēķinu saraksta izmantojot izvēlnē “Ieraksts” funkciju “Izsvītrot”. Uz rēķina parādīsies sarkanas līnijas, un to pašu rēķina numuru vairs izmantot nevarēs (rēķins būs atcelts un nekur neparādīsies).

Jūs varētu interesēt arī šie raksti:

Kā pareizi izlabot grāmatojumu?

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Ja vēlaties, varat pievienojiet savu komentāru un kontaktinformāciju, lai mēs varētu ar Jums sazināties.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Trīs atslēgas finanšu sirdsmieram

17. maijs 2024

Kurš uzņēmumā rūpējas par finanšu… Lasīt tālāk

Ietaupi 40% laika: Kā EDS API integrācija atvieglo grāmatvežu darbu

10. maijs 2024

Vienkārša, droša un ērta datu… Lasīt tālāk

Vai iespējams apvienot attālinātu strādāšanu ar ceļošanu?

30. aprīlis 2024

Evitas pieredzes stāsts par ceļošanu… Lasīt tālāk