Atjaunots 28. jūnijs 2024
Kā izlabot piegādātāja rēķinu, kas jau ir apmaksāts?
Piegādātāja rēķins ir ievadīts, un arī maksājuma uzdevums ir iegrāmatots.
Ja piegādātājs izsniedz kredītrēķinu un vēlas veikt atmaksu, tad šo piegādātāja rēķinu nevar uzreiz labot un kreditēt. Labošana ir jāveic šādā secībā:
1. Jāreģistrē piegādātāja veiktā atmaksa.
Lai to izdarītu, modulī Piegādātāji > Reģistri > Maksājumu uzdevumi atveriet sākotnējo maksājuma uzdevumu un izveidojiet tā kopiju, izmantojot “Veidot – Ieraksta kopiju”.
Atzīmējiet naudas atmaksas datumu un pievienojiet pirms summas mīnuss zīmi (A sadaļas pēdējā kolonnā “Nos.summas”). Iegrāmatojiet maksājuma uzdevumu.
NB! Ja sākotnējais maksājuma uzdevuma ieraksts ietvēra arī citus piegādātāja rēķinus, tad pirms ieraksta grāmatošanas atbilstošās samaksas rindas ir jāizdzēš.
2. Piegādātāja rēķina kreditēšana.
Piegādātāji > Reģistri > Ienākošie rēķini jāatver kreditējamo piegādātāja rēķinu, izvēlnē “Veidot” izvēlieties “Kredītrēķinu”.
Nepieciešamības gadījumā izlabo kredītrēķinā norādīto summu.
Rezultātā programma izveidos kredītrēķina ierakstu, ar kredītrēķina kodu laukā “Samaksas termiņš” un kreditējamā rēķina numuru laukā “Kredītrēķins”.
NB! Summu kredītrēķina ierakstā jānorāda ar plus zīmi.