Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 08. augusts 2023

Kā izlabot piegādātāja rēķinu, kas jau ir apmaksāts?

Piegādātāja rēķins ir ievadīts, un arī maksājuma uzdevums ir iegrāmatots.

Ja piegādātājs izsniedz kredītrēķinu un vēlas veikt atmaksu, tad šo piegādātāja rēķinu nevar uzreiz labot un kreditēt. Labošana ir jāveic šādā secībā:

1. Jāreģistrē piegādātāja veiktā atmaksa.

Lai to izdarītu, modulī Piegādātāji > Reģistri > Maksājumu uzdevumi atveriet sākotnējo maksājuma uzdevumu un izveidojiet tā kopiju, izmantojot “Veidot – Ieraksta kopiju”.

Atzīmējiet naudas atmaksas datumu un pievienojiet pirms summas mīnuss zīmi (A sadaļas pēdējā kolonnā “Nos.summas”). Iegrāmatojiet maksājuma uzdevumu.

NB! Ja sākotnējais maksājuma uzdevuma ieraksts ietvēra arī citus piegādātāja rēķinus, tad pirms ieraksta grāmatošanas atbilstošās samaksas rindas ir jāizdzēš.

2. Piegādātāja rēķina kreditēšana.

Piegādātāji > Reģistri > Ienākošie rēķini jāatver kreditējamo piegādātāja rēķinu, izvēlnē “Veidot” izvēlieties “Kredītrēķinu”.

Nepieciešamības gadījumā izlabo kredītrēķinā norādīto summu.

Rezultātā programma izveidos kredītrēķina ierakstu, ar kredītrēķina kodu laukā “Samaksas termiņš” un kreditējamā rēķina numuru laukā “Kredītrēķins”.


NB! Summu kredītrēķina ierakstā jānorāda ar plus zīmi.

 

Lasiet vēl

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Ja vēlaties, varat pievienojiet savu komentāru un kontaktinformāciju, lai mēs varētu ar Jums sazināties.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Beidziet tērēt laiku papīra čeku kārtošanai – digitalizējiet tos!

23. aprīlis 2024

Kur jums atrodas mapīte ar… Lasīt tālāk

Datos balstīti lēmumi: panākumu atslēga uzņēmuma vadībā

09. aprīlis 2024

Uzņēmuma datu analīze ir priekšnoteikums… Lasīt tālāk

Biznesa vadības sistēmu integrāciju pievienotā vērtība

28. februāris 2024

Pētījumi liecina – uzņēmuma digitalizācija… Lasīt tālāk