Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 16. augusts 2023

Kā sākt izmantot Fitek (Unifiedpost) e-rēķinus?

Sākot ar 2020-03-24 versiju ir iespējams sūtīt un saņemt e-rēķinus izmantojot Standard Books un Standard ERP biznesa vadības sistēmas.

Kā uzzināt versijas numuru?


Lai sāktu darbu, pirmkārt, ir nepieciešams noslēgt līgumu par e-rēķinu izmantošanu ar integrācijas partneri Unifiedpost AS, nosūtot pieteikumu uz e-pastu: atbalsts@unifiedpost.com.

Jauniem klientiem sākotnējie uzstādījumi ir jau aktivizēti, savukārt esošajiem klientiem, kas jau ir noslēguši līgumu par e-rēķinu izmantošanu, jānosūta pieprasījums mūsu Atbalsta dienestam, lai saņemtu nepieciešamo parametru failu un instrukcijas tā augšupielādei.

Lai pārbaudītu vai e-rēķinu parametri ir pareizi, atveriet moduļa Sistēma iestatījumu E-rēķina apstrādes intervāli un pārliecinieties vai Rēķinu sūtīšanas un saņemšanas intervāliem ir norādītas vērtības (skatīt bildē zemāk):

 

 

 

 

 

 

 

 

No e-rēķinu operatora ir jāsaņem viena vai 2 atslēgas. Viena atslēga ir vienkāršai e-rēķinu sūtīšanai un saņemšanai, otra atslēga – ja vēlaties izmantot FitekIn sistēmu.

  • Fitek e-rēķinu izsūtīšanas un saņemšanas atslēga. Līdzīga šai: 29f9999d-8528-11ea-80c2-072637d2c8749
  • FitekIn sistēmas atslēga. Līdzīga šai: 699879980-cb75-4ee2-99ad-8a75f2fde2c0

Pēc atslēgu saņemšanas, ir jāveic sekojoši soļi:

1. Atvērt Sistēmas moduli > Iestatījumi > E-pakalpojumu iestatījumi. Zem tabulas “Statusa parametri” laukā “E-rēķinu atslēga” ievadīt abas iepriekš saņemtās atslēgas, atdalot ar kolu zīmi (piemēram, 29f9999d-8528-11ea-80c2-072637d2c8749:699879980-cb75-4ee2-99ad-8a75f2fde2c0). Spiest “Saglabāt”. Ja gadījumā atveras Faila dialogs to aizvērt un spiest “Saglabāt”. Pirmā atslēga ir e-rēķinu izsūtīšanas un saņemšanas atslēga, otrā atslēga ir FitekIN atslēga (ja tāds papildus līgums noslēgts):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Atvērt vēlreiz Sistēmas moduli > Iestatījumi > E-pakalpojumu iestatījumi un nospiest “Reģistrēt pakalpojumu”, “Statusa parametru” tabulā.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Atveroties jaunam logam, izvēlēties atbilstošos pakalpojumus reģistrācijai un nospiest “Saglabāt”.

4. Reģistrācija ir notikusi un var sākt izmantot jaunos pakalpojumus. Ja nepieciešams vēlreiz pārliecināties, ir iespējams novērot sistēmas paziņojumā veiksmīgu reģistrācijas apliecinājumu, atverot “E-rēķinu iestatījumus” vēlreiz. Paziņojums ir līdzīgs šim: “Reģistrācija bija veiksmīga ! 12:34:15”.

5. Pēc veiksmīgas e-rēķinu atslēgas reģistrācijas, pārliecinieties:

  • Vai programmai ir derīga atslēga – e-rēķinu funkcionalitāte nestrādās ierobežotā režīmā.
  • Sistēmas moduļa iestatījumā Informācija par Kompāniju jābūt norādītam gan reģistrācijas numuram, gan IBAN kontam, turklāt reģistrācijas numuram ir jāsakrīt ar UnifiedPost (Fitek) noslēgto līgumu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja izmantojat arī FitekIn, nepieciešams izveidot Objektu tipu nosaukumu sasaisti starp programmas moduļa Finanses > Reģistri > Objekti un FitekIn E-rēķinu sistēmas Dimensiju reģistru. Sasaiste tiek veikta modulī Sistēma > Iestatījumi > E-rēķinu objekta tipi.

 

 

 

 

 

 

 

Attiecīgi Finanšu modulī esošiem Objektiem jāsatur atbilstošais Objekta tips.

 

 

 

 

 

 

 

 

Un FitekIn sistēmā jābūt atbilstošām dimensijām.

 

Jānosūta sākotnējā reģistru un iestatījumu sinhronizācija ar FitekIn platformu.

Sistēmas modulī > Rutīnas >  Apkalpošana jāizvēlas Sūtīt pamatdatus uz e-rēķinu sistēmu. Pēc šīs apkalpošanas turpmāk visi ieraksti automātiski atjaunosies ar FitekIn sistēmu aptuveni 5 minūšu laikā no jauna ieraksta izveidošanas sistēmā.

 

NB! Ir jāatzīmē e-rēkiņu izmantošana arī kontaktu kartītē. Par to lasiet ŠEIT.

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Ja vēlaties, varat pievienojiet savu komentāru un kontaktinformāciju, lai mēs varētu ar Jums sazināties.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Datos balstīti lēmumi: panākumu atslēga uzņēmuma vadībā

09. aprīlis 2024

Uzņēmuma datu analīze ir priekšnoteikums… Loe edasi

Biznesa vadības sistēmu integrāciju pievienotā vērtība

28. februāris 2024

Pētījumi liecina – uzņēmuma digitalizācija… Loe edasi

Kā uzņēmuma vadības jeb ERP sistēma palīdz biznesa attīstībai? Uzņēmuma “Rolling” pieredze.

11. janvāris 2024

ERP jeb resursu pārvaldības sistēma… Loe edasi