Ātrā meklēšana!

Kādā veidā klientam var norādīt kredītlimitu?Atjaunināts 08. maijs 2020

Lai izmantotu kredītlimita funkciju:

1) Nosaki kredītlimitu klienta kartiņā
Sadaļā “Nosacījumi” aizpildi lauku “Klienta kredītlimits” un “Kl. kredītlimita dienas”. Šeit norādi uzņēmuma kredītlimitu vietējā valūtā. Ja nevēlies atļaut uzņēmumam iegādi uz kredīta, tad kā kredīta limitu ievadi 0.01

2) Realizācijas modulis – Iestatījumi – Kredīta limits
Šie iestatījumi ļauj kontrolēt darījumus ar Klientu, kad Klienta kredītlimits ir pārsniegts vai ir sasniedzis pēdējo robežu.

Brīdinājumi (pirmās trīs izvēles) parādīsies tad, ja tiek izmantots Klients, kura kredītlimits jau ir pārsniegts. Saglabāt (nākamās trīs izvēles) netiks atļauts, ja ar konkrēto darījumu tiek pārsniegts Klienta kredītlimits. Visu izvēļu gadījumā Klienta kredītlimits tiek salīdzināts ar viņa neapmaksāto rēķinu kopsummu (atbilstoši zemāk norādītajam – vai nu ar Nesamaksāto vai Nokavēto Rēķinu kopējo summu). Pēdējā izvēle salīdzina kredītlimitu ar Klienta nesamaksāto Rēķinu kopsummu un tā neizpildīto Pasūtījumu kopsummu.

Klienta kredīta statusa aprēķināšanai var izmantot vienu no trim metodēm:

Visi nesamaksātie rēķinivērā tiek ņemti visi nesamaksātie rēķini.

Tikai kavētie rēķinivērā tiek ņemti tikai nokavētie nesamaksātie rēķini. Piemēram, ja Klienta samaksas veikšanas nosacījums ir 30 dienas, tad vērā tiek ņemti rēķini, kuru apmaksas termiņš pārsniedz 30 dienas.

Tikai aktīvie rēķinija klientam ir nokavēti rēķini, tad automātiski tiek uzskatīts, ka viņš ir pārsniedzis kredītlimitu neatkarīgi no šo rēķinu summas. Ja šādu rēķinu nav, tad vērā tiek ņemti tikai nesamaksātie rēķini, kuru termiņš nav nokavēts. Kredītlimits netiek pārbaudīts, ja Klientam nav noteikts kredītlimits.


Paldies par atsauksmēm!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus