Darbplūsmas pārskats ir visaptverošs vizuāls rīks, piemēram, piedāvājumu vai tirdzniecības cikla uzraudzībai. Līdzās piedāvājumiem ir iespējams uzraudzīt saziņu ar klientiem, kā arī pasūtījumu vai e-pastu situāciju dotajā brīdī. Atkarībā no katra lietotāja darba pienākumiem darbplūsmas pārskatu ir iespējams iestatīt tā, lai tas uzrādītu konkrētajai personai būtisku informāciju.
Iespējas:
• Posmi ir viegli iestatāmi – ir iespējams sastādīt nepieciešamo skaitu kolonnu ar dažādu darbību nosaukumiem (līdzīgi kā Kanban metodē)
• Ar vienu peles klikšķi ir iespējams nokļūt Darbību un Piedāvājumu kartītē, kur tālāk var ērtā veidā noformēt Pasūtījumu, Rēķinu utt.
• Aktivitātes var filtrēt pēc pārdevēja, perioda, klienta, utt.
• Funkcija ir integrēta ar pārējo sistēmu – darbību kādā ierakstā iespējams atspoguļot Darbplūsmas pārskata skatā
• Darbību stāvoklis dotajā brīdī tiek izšķirts ar dažādām krāsām (zaļa – jāizdara šodien, dzeltena – turpmākā darbība nav norādīta, pelēka – termiņš nav pienācis, sarkana – termiņš ir pagājis).
1. Lai atvērtu darbplūsmas pārskatu uz Mac OS operētājsistēmas, izmantojiet ikonu Navigācijas centra augšā vai taustiņu kombināciju Ctrl+Shift+F – uz Windows operētājsistēmas.
2. Iespējams atlasīt vēlamo skatu pēc izvēlētiem parametriem:
Skats – dažādi pieejamie pārskati kompānijā vai lietotājam individuāli
Lietotājs – ja vienu pārskatu izmanto vairāki lietotāji, tad varat filtrēt pēc vārda vai atstājot tukšu – redzēt visu lietotāju ievadīto informāciju
Klients – varat norādīt klientu, par kuru vēlaties redzēt informāciju vai atstājot tukšu – redzēt visus klientus
Ar darbību “vilkt un nomest” iespējams aktivitātes pārvietot no sienas kolonnas uz otru.
NB! Darbību stāvoklis dotajā brīdī tiek izšķirts ar dažādām krāsām (zaļa – jāizdara šodien, dzeltena – turpmākā darbība nav norādīta, pelēka – termiņš nav pienācis, sarkana – termiņš ir pagājis).
1. Darbplūsmas pārskatu iespējams izveidot atsevišķam lietotājam (A) vai visai kompānijai kopumā (B).
A) Modulis CRM > Iestatījumi > Lietotāja darbplūsmas iestatījumi
B) Modulis CRM > Iestatījumi > Kompānijas darbplūsmas iestatījumi
Nosaukums – parādīsies laukā “Skats” (skat. 2.punktu Lietošanas sadaļā)
Kolonnas nos. – atsevišķu posmu nosaukums jūsu darbplūsmas pārskatā
Reģistrs – no kura reģistra tiks veidots darbplūsmas pārskats
Filtrs – aktivitāšu tipi, kas noteiks darbību secību
Krāsa – kolonnas krāsa
2. Kad iestatījumi ir izveidoti, tad iespējams pievienot jaunu aktivitāti (vai citu ierakstu, kas izmantots Reģistra kolonnā).
No klienta kartītes > Veidot > Darbplūsmas aktivitāti vai nospiežot pogu “Jauna aktivitāte” Darbplūsmas pārskatā
Teksts – apraksts brīvā veidā
Tips – jāizvēlas no iepriekšējās tabulas kolonnas “Filtrs”
Lietotājs – kam šī aktivitāte būs jāizseko
Klients – izvēlieties klientu no saraksta