Atjaunots 28. jūnijs 2024
Kādas iespējas sniedz Darbplūsmas pārskata funkcija?
Darbplūsmas pārskats ir visaptverošs vizuāls rīks, piemēram, piedāvājumu vai tirdzniecības cikla uzraudzībai. Līdzās piedāvājumiem ir iespējams uzraudzīt saziņu ar klientiem, kā arī pasūtījumu vai e-pastu situāciju dotajā brīdī. Atkarībā no katra lietotāja darba pienākumiem darbplūsmas pārskatu ir iespējams iestatīt tā, lai tas uzrādītu konkrētajai personai būtisku informāciju.
Iespējas:
• Posmi ir viegli iestatāmi – ir iespējams sastādīt nepieciešamo skaitu kolonnu ar dažādu darbību nosaukumiem (līdzīgi kā Kanban metodē)
• Ar vienu peles klikšķi ir iespējams nokļūt Darbību un Piedāvājumu kartītē, kur tālāk var ērtā veidā noformēt Pasūtījumu, Rēķinu utt.
• Aktivitātes var filtrēt pēc pārdevēja, perioda, klienta, utt.
• Funkcija ir integrēta ar pārējo sistēmu – darbību kādā ierakstā iespējams atspoguļot Darbplūsmas pārskata skatā
• Darbību stāvoklis dotajā brīdī tiek izšķirts ar dažādām krāsām (zaļa – jāizdara šodien, dzeltena – turpmākā darbība nav norādīta, pelēka – termiņš nav pienācis, sarkana – termiņš ir pagājis).
1. Lai atvērtu darbplūsmas pārskatu uz Mac OS operētājsistēmas, izmantojiet ikonu Navigācijas centra augšā vai taustiņu kombināciju Ctrl+Shift+F – uz Windows operētājsistēmas.
2. Iespējams atlasīt vēlamo skatu pēc izvēlētiem parametriem:
Skats – dažādi pieejamie pārskati kompānijā vai lietotājam individuāli
Lietotājs – ja vienu pārskatu izmanto vairāki lietotāji, tad varat filtrēt pēc vārda vai atstājot tukšu – redzēt visu lietotāju ievadīto informāciju
Klients – varat norādīt klientu, par kuru vēlaties redzēt informāciju vai atstājot tukšu – redzēt visus klientus
Ar darbību “vilkt un nomest” iespējams aktivitātes pārvietot no sienas kolonnas uz otru.
NB! Darbību stāvoklis dotajā brīdī tiek izšķirts ar dažādām krāsām (zaļa – jāizdara šodien, dzeltena – turpmākā darbība nav norādīta, pelēka – termiņš nav pienācis, sarkana – termiņš ir pagājis).
1. Darbplūsmas pārskatu iespējams izveidot atsevišķam lietotājam (A) vai visai kompānijai kopumā (B).
A) Modulis CRM > Iestatījumi > Lietotāja darbplūsmas iestatījumi
B) Modulis CRM > Iestatījumi > Kompānijas darbplūsmas iestatījumi
Nosaukums – parādīsies laukā “Skats” (skat. 2.punktu Lietošanas sadaļā)
Kolonnas nos. – atsevišķu posmu nosaukums jūsu darbplūsmas pārskatā
Reģistrs – no kura reģistra tiks veidots darbplūsmas pārskats
Filtrs – aktivitāšu tipi, kas noteiks darbību secību
Krāsa – kolonnas krāsa
2. Kad iestatījumi ir izveidoti, tad iespējams pievienot jaunu aktivitāti (vai citu ierakstu, kas izmantots Reģistra kolonnā).
No klienta kartītes > Veidot > Darbplūsmas aktivitāti vai nospiežot pogu “Jauna aktivitāte” Darbplūsmas pārskatā
Teksts – apraksts brīvā veidā
Tips – jāizvēlas no iepriekšējās tabulas kolonnas “Filtrs”
Lietotājs – kam šī aktivitāte būs jāizseko
Klients – izvēlieties klientu no saraksta