Ātrā meklēšana!

No Klienta pasūtījuma nevar izveidot Preču nosūtīšanu. Kāds varētu būt iemesls?Atjaunināts 28. novembra 2022

No Klienta pasūtījuma var izveidot Preču nosūtīšanu, pasūtījuma “Veidot” izvēlnē izvēloties “Nosūtīšanu”. Ja nosūtīšanas dokuments uz ekrāna neparādās, tad ir jāpārbauda šādi iestatījumi:

1. Pārbaudiet, vai pasūtījumā nav atzīmes “Slēgts”. No slēgta Pasūtījuma Nosūtīšanu nav iespējams veikt.

2. Visi Pasūtījumā iekļautie Artikuli ir jau nosūtīti. Pasūtījumu ir iespējams izpildīt pa daļām, t.i., vienam pasūtījumam ir iespējams sastādīt vairākas Nosūtīšanas. Ja pasūtījums jau ir nosūtīts 100% apmērā, tad programma nevienu Nosūtīšanu vairs nesastāda.

3. Klients ir pārsniedzis savu kredīta limitu (un iestatījumos ir norādīts, ka šādiem klientiem preces nevar izsūtīt). Šādā gadījumā uz ekrāna parādās arī atbilstošs paziņojums. Pārbaudiet Realizācijas modulī > Iestatījumu Kredīta limits.

4. Pie Klienta ir atzīme “Darījumi apturēti”. Pārbaudiet, vai Kontaktu kartītē sadaļā “Nosacījumi” ir veikta atzīme “Darījumi apturēti”. Šī atzīme tiek izmantota, ja kāds no klienta rēķiniem ir apstrīdēts.

5. Lietotājs pieder Lietotāju grupai, kurai nav atļauts izveidot Nosūtīšanu no Klientu pasūtījumiem. Pārbaudiet modulī Sistēma > Personu grupu iestatījumus, kuros var būt rinda “Nosūtīšana no klienta pasūtījuma” un/vai “Neatļaut nosūtīšanu no neapstiprināta klienta pasūtījuma”.

6. Iestatījumā “Numuru sērijas – nosūtītās preces” nav attiecīgā perioda numuru sērijas. Pārbaudiet iestatījumus Loģistikas modulī.

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus