Ātrā meklēšana!

Ātrās atskaitesAtjaunināts 02. aprīļa 2024

Standard ERP un Standard Books nodrošina visbiežāk izmantotās atskaites, lai tās būtu viegli pieejamas tieši no ieraksta. Šīs atskaites sauc par ātrajām atskaitēm. Tās ietver artikula statusu, rēķina un pasūtījuma statusu un klienta statusu. Tās var atvērt no pārskata loga vai no paša ieraksta.


Artikula statuss

Situācijās, kad vajadzīga tūlītēja informāciju par to, cik daudz preču ir pieejamas noliktavā, cik ir pasūtītas no piegādātājiem vai plānotas klientu pasūtījumos u.t.t., varat izmantot Artikula statusu.

No jebkura moduļa, kurā atrodams reģistrs Artikuli, to atverot ir redzams saraksts ar artikuliem vai artikulu pārskats. Aktivizējot vajadzīgo artikulu > Darbību izvēlne (“zobrats”) > Artikula statuss.

Turklāt jūs varat atvērt padziļinātas atskaites, nospiežot pogas “Noliktavā”, “Klientu pasūtījumos”, “Pasūtījumos”.

Artikula statusa pārskatu var atvērt arī no ierakstiem, kas satur artikula ierakstus. Piem. Pārdošanas vadība > Reģistri > Klienta pasūtījums vai Realizācija > Reģistri > Rēķini. Ierakstos to var atvērt no rindas izvēlnes. Lai to izdarītu, atlasiet rindu un nospiediet peles labo pogu: atlasiet opciju artikula statuss. Vai izmantojiet īsinājumtaustiņu Cmd+I.

Informāciju, kuru vēlaties atspoguļot artikula statusā, varat iestatīt modulī Realizācija > Iestatījumi > Artikula statusa parametri. Turklāt jūs varat iestatīt, ka atverot ierakstu, kur artikuli ir izmantoti (piem. Klienta pasūtījumu vai Realizācijas rēķinu), artikula statusa atskaite atveras automātiski. To var izdarīt modulī Realizācija > Iestatījumi > Artikulu parametri > Rādīt artikulu statusu.

Šie divi iestatījumi ļauj pielāgot artikula statusu jūsu personīgajām vēlmēm attiecībā uz atspoguļoto informāciju.

NB! Šie iestatījumi ir globāli, un Artikula statusa atskaite darbosies vienādi visiem lietotājiem, strādājot ar artikuliem saistītajos reģistros. Ja vēlaties, lai izmaiņas būtu redzamas tikai konkrētam lietotājam, tad modulī Lokālie iestatījumi > Reģistri > Artikula statusa parametri > Veidot – Jauns varat iestatīt konkrētam lietotājam redzamo informāciju.

Papildus informāciju par darbībām, kas notikušas artikulu, varat atrast Reģistrā Artikuli > Artikulu pārskatā >Darbību izvēlne “Zobrats” > Artikula statusa atskaite un Artikula vēsture. Šo pašu informāciju varat atvērt no Artikula kartītes.

Artikula vēsturei periods tiek ņemts no Sistēma > Iestatījumi > Atskaišu periodi pirmās rindas.

Lasiet vēl:
Iztrūkstošo preču pārskats

Rēķina statuss

Rēķinu statusu varat atvērt modulī Realizācija > Rēķini > aktivizējot vajadzīgo rēķinu > Darbību izvēlne “Zobrats” > Rēķina statuss. Šī pati darbība ir pieejama Rēķina ierakstā.

Pasūtījuma statuss

Pasūtījuma statusu varat atvērt modulī Pārdošanas vadība > Rēķini > Klientu pasūtījumi> aktivizējot vajadzīgo pasūtījumu > Darbību izvēlne “Zobrats” > Rēķina statuss. Šī pati darbība ir pieejama Klienta pasūtījuma ierakstā.

Klienta statusa atskaite (Piegādātāja statuss)

Klienta statusa atskaite satur informāciju par visām mijiedarbībām ar konkrētu klientu, kas ievadīta programmatūrā. Vienā atskaitē varat redzēt informāciju par Klientu aktivitātēm, Rēķiniem un Preču saņemšanām, Līgumiem, Piedāvājumiem u.t.t.

Pārskatu var atvērt no daudziem programmas logiem. Piemēram, no jebkura moduļa, kurā atrodams reģistrs Kontakti. Aktivizējot vajadzīgo kontaktu > Darbību izvēlne (“zobrats”) > Klienta statuss.

To varat atvērt arī modulī Realizācija > Reģistri > Rēķini > Rēķina ierakstā izvēloties Klienta statuss.

Lasiet vēl:
Iztrūkstošo preču pārskats
Kas ir Klientu statusa atskaite un kā to iestatīt?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus