Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 13. maijs 2024

Banqup integrācija

Banqup ir digitālais rīks uzņēmumiem, kuri vēlas vienkāršu tiešsaistes rīku, kas ļauj pārvaldīt maksājumus, rēķinus un administrēt tos vienuviet. Banqup ir Unifiedpost Group produkts.

Lai sāktu lietot Banqup pakalpojumus ir jāizveido profils Banqup platformā.

Banqup lietošanas instrukcija ir pieejama ŠEIT.


Banqup integrācijas izmantošana Standard Books / Standard ERP

1. E-pakalpojumu iestatīšana
2. E-pakalpojumu apstrādes laiks
3. Izejošo rēķinu eksports no Banqup sistēmas

Pamatdarbības Banqup platformā

1. Klientu pievienošana
2. Izejošo rēķinu veidošana


E-pakalpojumu iestatīšana

1. Modulī Sistēma > Iestatījumi > Informācija par Kompāniju > sadaļā Reģ. jāaizpilda uzņēmuma reģistrācijas numurs, bez tā netiks izveidots savienojums starp rēķina nosūtītāju un saņēmēju.

2. Modulī Sistēma > Iestatījumi > E-pakalpojumu iestatījumi:

2.1. Sadaļā E-rēķini jāatzīmēE-rēķini ar pdf datnēm”, ja vēlaties, lai e-rēķina PDF fails tiktu automātiski iekļauts rēķinā.

2.2. Sadaļā Statusa parametri > laukā E-rēķinu atslēga jāievada operatora saņemtais autentifikācijas kods. Autentifikācijas kodu nosūta e-pakalpojuma operators pēc līguma pārakstīšanas.

Pēc autentifikācijas koda ievietošanas laukā “E-rēķinu atslēga”, nospiediet pogu “Saglabāt” loga augšējā labajā stūrī. Pēc tam logs aizveras.

Atkārtoti atveriet moduli Sistēma > Iestatījumi > E-pakalpojumu iestatījumi > Statusa parametri un, lai aktivizētu e-rēķinu sūtīšanu, nospiediet pogu “Reģistrēt pakalpojumu”.

Tiks atvērts jauns logs, kurā būs redzami iespējamie e-pakalpojumi (un e-pakalpojumu operatori).

Atzīmējiet “Saņemt rēķinus no e-rēķinu platformas”, Unifiedpost (jo tas ir Banqup produkta nodrošinātājs) un Saglabāt.

Pēc reģistrācijas E-pakalpojumu iestatījumu logs tiks aizvērts. Atkārtoti atverot iestatījumu E-pakalpojumu iestatījumi > Statusa parametri ir redzams reģistrācijas rezultāts. Pie atbilstošajiem pakalpojumiem ar ķeksīšiem atzīmēts “Aktīva” un parādījies teksts “Reģistrācija bija veiksmīga!” laukā “Sistēmas ziņojums”.un laiks, kad pieprasījums notika.


E-pakalpojumu apstrādes laiks

Sistēma > Iestatījumi > E-rēķinu apstrādes intervāli

Šajā iestatījumā tiek iestatīts “E-pakalpojumu iestatījumi” reģistrēto pakalpojumu laiks sekundēs. Iespējamie diapazoni ir 60–14 400 sekundes. Ieteicams 300-900 sekundes. Ja laika intervāls ir atzīmēts kā 0, tas nozīmē noklusējuma vērtību 600 sekundes.


Izejošo rēķinu eksports no Banqup sistēmas

Banqup sistēmā izveidoti Izejošie rēķini (Realizācijas rēķini) tiks importēti Standard ERP/ Books programmā modulī Realizācija > Reģistri > Rēķini

šādi izskatās izejošais rēķins Banqup sistēmā


Pamatdarbības Banqup platformā

Klientu pievienošana

Jaunu klientu veidošana notiek sadaļā Klienti un Piegādātāji > Klienti > ar pogas +Pievienot palīdzību.

Lauks “Klienta vārds” palīdzēs atrast meklēto uzņēmumu un automātiski aizpildīs uzņēmuma Reģistrācijas numuru un PVN numuru, ja tāds uzņēmums ir reģistrēts.

Nosūtīšanas kanāls

Obligāts nosacījums, lai no Banqup sistēmas saņemtu realizācijas rēķinus Standard ERP / Books programma, laukā “Kanāls”atzīmēt “e-rēķins”. 

Kanāls e-rēķins pievienojas tikai tad, ja Banqup pusē konkrētajam uzņēmumam ir iespējams nosūtīt e-rēķinu. Iespējamie kanāli ir:

  • Fitekin,
  • e-pasta adrese,
  • kāda cita grāmatvedības programma, ar ko izveidota e-rēķinu apmaiņa,
  • Standard Books/ERP,
  • individuālais risinājums, kur saņēmējs no Banqup var saņemt e-rēķinu.

Sākotnēji pievienojot klientu Banqup datubāzē parādās tikai e-pasts un pašdruka, bet pie saglabāšanas Banqup pārbauda e-rēķinu saņemšanas kanālus.

Kā trešais e-rēķinu saņemšanas kanāls bez e-rēķina un piegāde uz Banqup var parādīties arī OpenPeppol.

Ja pēc šīs darbības Banqup Turpin piedāvāt tikai e-pastu un pašdruku, tas nozīmē, ka klientam piegādāt e-rēķinu nav iespējams un to var tikai nosūtīt PDF formātā e-pastā. Iestatījumos var norādīt, lai pielikumā tiktu pievienots arī xml (ja saņēmējam ir e-rēķina saņemšanas iespēja).


Izejošo rēķinu veidošana

Jaunu izejošo rēķinu (realizācijas rēķinu) veidošana notiek sadaļā Izejošie rēķini > ar pogas Izveidot jaunu rēķinu palīdzību.

Izveidojot jaunu izejošo rēķinu, to var Saglabāt vai Saglabāt un nosūtīt.

Saglabājot un nosūtot rēķinu uzreiz, to nebūs iespējams vairs koriģēt.

Saglabājot, to varēs papildināt, labot, citas darbības un protams Nosūtīt uz Standard ERP / Books programmu.

Arī nomainīt rēķina sūtīšanas kanālu (e-pasts, e-rēķins …)

Tiklīdz izejošais rēķins ir nosūtīts, tam ir piešķirts iekšējais numurs, datnes nosaukums un to mainīt nav iespējams. Ja ir nepieciešams labot vai aizstāt šo rēķinu, manuāli jāveido jaunu izejošo rēķinu vai jāizveido kopija no esoša, uzspiežot pogu +Klons.

Izejošais rēķins uz grāmatvedības programmu var tikt nosūtīts 2 veidos:

1. Tas tiek nosūtīts vienlaikus ar rēķina nosūtīšanu klientam. Kad rēķins ir nosūtīts, tas ir atrodams gan pie reģistra Izejošie rēķini, gan reģistrā Arhīvs > Izejošais arhīvs. Kad rēķins tiks atzīmēts kā apmaksāts, tas vairs nebūs redzams izejošo rēķinu sadaļā un turpmāk būs aplūkojams tikai arhīvā.

2. Izejošo rēķinu uz grāmatvedības programmu var nosūtīt to nenosūtot klientam, tad jāizvēlas rēķina arhivēšanas poga.

Šāds rēķins no izejošajiem rēķiniem uzreiz tiks pārvirzīts uz arhīvu un importēts grāmatvedības programmā.

Uz grāmatvedības programmu tiek nosūtīti visi rēķini, kas vienā vai otrā veidā nokļūst arhīva sadaļā.

NB! Noderīgi zināt, ka vienu un to pašu rēķinu no Banqup uz grāmatvedības programmu var nosūtīt tikai vienu reizi, jo Banqup nav pieejama atkārtota eksporta opcija.

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Ja vēlaties, varat pievienojiet savu komentāru un kontaktinformāciju, lai mēs varētu ar Jums sazināties.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Trīs atslēgas finanšu sirdsmieram

17. maijs 2024

Kurš uzņēmumā rūpējas par finanšu… Lasīt tālāk

Ietaupi 40% laika: Kā EDS API integrācija atvieglo grāmatvežu darbu

10. maijs 2024

Vienkārša, droša un ērta datu… Lasīt tālāk

Vai iespējams apvienot attālinātu strādāšanu ar ceļošanu?

30. aprīlis 2024

Evitas pieredzes stāsts par ceļošanu… Lasīt tālāk