Standard Books - Excellent> Palīdzības dienests> E-pakalpojumi izmantojot API> Integrācijas> Costpocket> CostPocket ir aktivizēts, bet čeki Standard Books programmatūrā nenāk

Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 01. jūlijs 2024

CostPocket ir aktivizēts, bet čeki Standard Books programmatūrā nenāk

Ja pēc aktivizēšanas čeki neparādās “Standard Books” programmatūrā, tad būtu jāpārbauda šādi iestatījumi:

1. Modulis Sistēma > Iestatījumi > E-pakalpojuma iestatījumi.
Sadaļā “Statusa parametri” nedrīkst būt ķeksīša pie izvēles “Pagaidu servisa apturēšana”.

2. Modulis Tehniskie parametri > Atskaite > Fona darbu saraksts > OK
Atskaitē ir jābūt pakalpojumam “ReceiveTsekkEInvoiceIdleTask”.

Ja pēc šo punktu pārbaudes pakalpojums joprojām nedarbojas, tad raksti uz atbalsts@excellent.lv.

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Lūdzu, norādiet savu e-pasta adresi, lai mēs varētu jums nosūtīt cita veida materiālu.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Sapņu VID – izpalīdzīgs un automātisks

24. jūlijs 2025

Vasaras karstumā īpašs podkāsta speciālizlaidums… Lasīt tālāk

Vai drīzumā mūs ārstēs viedtālruņi?

05. jūnijs 2025

Cilvēku skaits un dzīves ilgums… Lasīt tālāk

Darba devēja tēls – izaicinājumi

07. maijs 2025

Kad uzņēmumam jāsāk domāt par… Lasīt tālāk