Standard Books - Excellent> Palīdzības dienests> E-pakalpojumi izmantojot API> Integrācijas> Costpocket> CostPocket ir aktivizēts, bet čeki Standard Books programmatūrā nenāk

Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 01. jūlijs 2024

CostPocket ir aktivizēts, bet čeki Standard Books programmatūrā nenāk

Ja pēc aktivizēšanas čeki neparādās “Standard Books” programmatūrā, tad būtu jāpārbauda šādi iestatījumi:

1. Modulis Sistēma > Iestatījumi > E-pakalpojuma iestatījumi.
Sadaļā “Statusa parametri” nedrīkst būt ķeksīša pie izvēles “Pagaidu servisa apturēšana”.

2. Modulis Tehniskie parametri > Atskaite > Fona darbu saraksts > OK
Atskaitē ir jābūt pakalpojumam “ReceiveTsekkEInvoiceIdleTask”.

Ja pēc šo punktu pārbaudes pakalpojums joprojām nedarbojas, tad raksti uz atbalsts@excellent.lv.

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Darbinieku pašapkalpošanās portāla priekšrocības

03. decembris 2024

Ātrs, elastīgs un pilnvērtīgs: darbinieku… Lasīt tālāk

PIETURA – Digitalizācija: Vai Latvija var būt zaļā Dubaija?

15. novembris 2024

Podkāsts “PIETURA – Digitalizācija”:… Lasīt tālāk

Pirmo reizi “Excellent Latvia” Klientu diena 

07. novembris 2024

Šogad rudens sezonu sākām ar… Lasīt tālāk