Atjaunots 01. jūlijs 2024
CostPocket ir aktivizēts, bet čeki Standard Books programmatūrā nenāk
Ja pēc aktivizēšanas čeki neparādās “Standard Books” programmatūrā, tad būtu jāpārbauda šādi iestatījumi:
1. Modulis Sistēma > Iestatījumi > E-pakalpojuma iestatījumi.
Sadaļā “Statusa parametri” nedrīkst būt ķeksīša pie izvēles “Pagaidu servisa apturēšana”.
2. Modulis Tehniskie parametri > Atskaite > Fona darbu saraksts > OK
Atskaitē ir jābūt pakalpojumam “ReceiveTsekkEInvoiceIdleTask”.
Ja pēc šo punktu pārbaudes pakalpojums joprojām nedarbojas, tad raksti uz atbalsts@excellent.lv.
Jūs varētu interesēt arī šie raksti:
Kā izmantot Costpocket lietotni?
CostPocket pakalpojuma iestatīšana un aktivizēšana
Kā nodefinēt Costpocket izmaksu kontus programmā?
CostPocket ir aktivizēts, bet čeki Standard Books programmatūrā nenāk
Kā pielietot autogrāmatojumus avansa norēķina ierakstā, importējot CostPocket pārskatu?