Standard Books - Excellent> Palīdzības dienests> E-pakalpojumi izmantojot API> Integrācijas> Costpocket> CostPocket ir aktivizēts, bet čeki Standard Books programmatūrā nenāk

Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 01. jūlijs 2024

CostPocket ir aktivizēts, bet čeki Standard Books programmatūrā nenāk

Ja pēc aktivizēšanas čeki neparādās “Standard Books” programmatūrā, tad būtu jāpārbauda šādi iestatījumi:

1. Modulis Sistēma > Iestatījumi > E-pakalpojuma iestatījumi.
Sadaļā “Statusa parametri” nedrīkst būt ķeksīša pie izvēles “Pagaidu servisa apturēšana”.

2. Modulis Tehniskie parametri > Atskaite > Fona darbu saraksts > OK
Atskaitē ir jābūt pakalpojumam “ReceiveTsekkEInvoiceIdleTask”.

Ja pēc šo punktu pārbaudes pakalpojums joprojām nedarbojas, tad raksti uz atbalsts@excellent.lv.

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Lūdzu, norādiet savu e-pasta adresi, lai mēs varētu jums nosūtīt cita veida materiālu.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

“Excellent Portāls” – partneris darbam kustībā

10. decembris 2025

Lieliska diena! Gribētos būt pie… Lasīt tālāk

“Excellent” grupa paplašinās uz Zviedriju un Norvēģiju

03. decembris 2025

Jauns gads tuvojas ar lielisku… Lasīt tālāk

Kāda ir investēšanas panākumu atslēga?

28. novembris 2025

Uz sarunu esam aicinājuši uzņēmēju,… Lasīt tālāk