Ātrā meklēšana!

Es aktivizēju “CostPocket” pakalpojumu, bet čeki “Standard Books” programmatūrā nenāk.Atjaunināts 06. aprīlis 2021

Ja pēc aktivizēšanas čeki neparādās “Standard Books” programmatūrā, tad būtu jāpārbauda šādi iestatījumi:

1. Modulis “Sistēma” > Iestatījumi > E-pakalpojuma iestatījumi.
Sadaļā “Statusa parametri” nedrīkst būt ķeksīša pie izvēles “Pagaidu servisa apturēšana”.

2. Modulis “Tehniskie parametri” > Atskaite > Fona darbu saraksts.
Atskaitē ir jābūt pakalpojumam “ReceiveTsekkEInvoiceIdleTask”.

Ja pēc šo punktu pārbaudes pakalpojums joprojām nedarbojas, tad raksti uz atbalsts@excellent.lv.

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Paldies par atsauksmēm!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus