Ātrā meklēšana!

Es aktivizēju “CostPocket” pakalpojumu, bet čeki “Standard Books” programmatūrā nenāk.Atjaunināts 08. maijs 2020

Ja pēc aktivizēšanas čeki neparādās “Standard Books” programmatūrā, tad būtu jāpārbauda šādi iestatījumi:

1. Modulis “Sistēma” > Iestatījumi > E-rēķinu iestatījumi.
Sadaļā “Statusa parametri” nedrīkst būt ķeksīša pie izvēles “Pagaidu servisa apturēšana”.

2. Modulis “Tehniskie parametri” > Atskaite > Fona darbību saraksts.
Atskaitē ir jābūt pakalpojumam “ReceiveTsekkEInvoiceIdleTask”.

Ja pēc šo punktu pārbaudes pakalpojums joprojām nedarbojas, tad raksti uz info@excellent.lv.


Paldies par atsauksmēm!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus