Ātrā meklēšana!

CostPocket pakalpojuma iestatīšana un aktivizēšanaAtjaunināts 13. janvāra 2023

Sākot ar versiju 2021-01-13 Costpocket ir pieejams Standard Books by Excellent un Standard ERP produktos.

Pirms Costpocket aktivizēšanas ir nepieciešams izpildīt šadus soļus jūsu programmā: 

1. Modulis Sistēma > Iestatījumi > Informācija par kompāniju – pārbaudiet, vai jūsu kompānijas Valsts un Reģ nr. ir ievadīts sistēmā.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Costpocket aktivizēšanai jādodas uz moduli Sistēma > Iestatījumi > E-pakalpojumu iestatījumi > sadaļa Citi servisi. Šajā sadaļā būs pieejami dažādi e-pakalpojumi, izvēlieties Costpocket un noklikšķiniet “Aktivizēt” (nav nepieciešams atzīmēt izvēles rūtiņu).

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Notiek automātiska pieteikšanās Costpocket vidē. Ja uzņēmuma reģistrācijas numurs ar tādu pašu nosaukumu nav pieejams Costpocket vidē, tiek izveidots jauns uzņēmuma konts, izmantojot reģistrācijas numuru, kas iestatīts Standard  Books by Excellent/Standard ERP programmas modulī Sistēma > Iestatījumi > Informācija par kompāniju.
Tiek veidots arī “marķieris” vai unikāla savienojuma atslēga, kas tiek izmantota, lai saistītu programmu Standard Books by Excellent/Standard ERP un Costpocket kontu.

4. Kad Costpocket ir aktivizēts programmā, dodieties uz https://app.costpocket.com  ievadiet savu Standard ID e-pastu un izveidojiet paroli.

5. No Costpocket Jūs saņemsiet e-pastu, lai apstiprinātu tālāko reģistrēšanos. Šis e-pasts aizvedīs uz nākamajiem soļiem, kur būs nepieciešams ievadīt savu vārdu, uzvārdu un izveidot jauno paroli. Kad šie soļi ir izpildīti reģistrācija ir pabeigta. Tālāk varat izvēlēties kādu no 3 soļiem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Kad izvēle ir veikta, Costpocket ir uzstādīts un varat sākt darbu.

Lasiet vēl:

Atslēgvārdi:
Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus