Ātrā meklēšana!

Esošas kompānijas datu pārnešana uz jaunu kompānijuAtjaunināts 09. jūnijs 2021

Rūpīgi ievēro aprakstītos soļus, lai datubāze nebūtu jāatjauno no teksta kopijas. Datubāzes atjaunošana no teksta kopijas tiek veikta atbilstoši pakalpojumu cenrādim.

NB! Pirms uzsāc jaunas kompānijas pievienošanu, izej no programmas. Palaid programmu no jauna, ieejot kādā no esošajiem uzņēmumiem. Šajā brīdī uzņēmumu nedrīkst mainīt!

Sagatavošanās: Paziņo saviem kolēģiem par darbības uzsākšanu. Šajā laikā viņi darbu nevarēs veikt.

Tālāk seko soļiem:

  1. Izveido kompānijas teksta kopiju kompānijai, kuru vēlies pārvietot. Dodies uz Sistēma > Rutīnas > Eksporti > izvēlies kompānijas teksta kopija.

2. Izveido jaunu kopāniju uz servera, kur vēlies pievienot kompāniju.

    1. Aizver visus logus, izņemot Galveno logu.
    2. Sekojot sarakstam pirms katras nākamās darbības izveidojiet Sistēma > Rutīnas > Eksports > automātiskā teksta kopija, lai nepieciešamības gadījumā ir iespēja atgriezties pie iepriekšējā soļa.
    3. Dodies uz Tehnisko parametru moduli un atver reģistru “Programmas statuss”. Zobrata izvēlnē izvēlies “Administratora klients”. Uz ekrāna parādās brīdinājums, nospied OK. Kā pievienot Tehnisko parametru moduli lasīt ŠEIT.
    4. Galvenajā logā izvēlies ikonu “Kompānijas”. Nelielajā logā, kas atvērsies , izvēlies zobrata darbību izvēlnē “Atvērt kompāniju iestatījumu”. Kompāniju tabulā ir redzams, kādas kompānijas uz doto brīdi ir izveidotas servera programmā.
    5. Ievadi nākamajā brīvajā rindā jaunu kompāniju, aizpildot Koda un Nosaukuma lauku.
      “Kodam” ir jābūt unikālam, drīkst izmantot skaitļus no 1 līdz 199.
      NB! “TCP/IP adreses” un “Ports” laukam ir jāpaliek tukšam, tāpat kā tas ir citās rindās. Ja redzi, ka “TCP/IP” vai “Ports” lauki ir jau aizpildīti, tad esi pieļāvis kļūdu iepriekšējos soļos.
      Kad jaunās(-o) kompānijas(-u) lauki ir aizpildīti, tad nospied “Saglabāt”.  (Iespējams, ka, saglabājot 4. punktu, savienojums ar darbstaciju var īslaicīgi tikt pārtraukts, jo servera programma uzsāk restartēšanos. Uz ekrāna var parādīties dažādi paziņojumi, taču tos visus var aizvērt. Klienta programmu drīkst pilnībā aizvērt.)
    6. Restartē klienta programmu. Pēc programmas atvēršanas kompāniju tabulā ir jābūt redzamai jaunajai kompānijai. Ja redzi jaunu kompāniju, tad turpini ar 8. punktu.
    7.  punkts ir nepieciešams tikai tad, ja pēc 5. punkta sarakstā jaunā kompānija nav redzama.
      Ieej kompānijā, kas eksistēja jau iepriekš. Galvenajā logā izvēlies ikonu “Kompānijas”. Darbību izvēlnē izvēlies “Atvērt kompāniju iestatījumu”. Nākamajā brīvajā rindā ievadi uzņēmumu ar tieši tādu pašu kodu, kādu izmantoji iepriekš servera programmā. Visām pievienotajām kompānijām ir jābūt ar vienādu kodu gan servera, gan arī klienta programmā.NB! Klienta programmā ir jāaizpilda arī “TCP/IP un “Ports” sleja gluži tāpat kā citu iepriekš ievadīto kompāniju gadījumā.
      Saglabā izmaiņas un restartē klienta programmu.
    8. Tās pašas darbības (6. punkts) ir jāveic katrā darbavietā.
    9. Pievieno modulī Tehniskie parametri -> reģistrs Globālie lietotāji, jauno kompāniju, vai ja nepieciešams izveidot globālo lietotāju seko instrukcijai ŠEIT.
    10. Ieej jaunajā kompānijā.

 

3. Esot jaunajā kompānijā importē 1. punktā izveidoto teksta kopiju caur Sistēma >> Rutīnas >> Importi >> Manuāli, izvēlēties failu no datora.

 

Ja neesi pārliecināts par šo darbību veikšanu, izmanto mūsu konsultanta palīdzību. Nosūti atbilstošu pieprasījumu uz e-pastu atbalsts@excellent.lv vai vērsies pie sava apkalpojošā partnera.

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Paldies par atsauksmēm!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus