Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 06. janvāris 2025

FitekIN integrācija (Fitek SIA) no 2025.g.

Sākot ar 2020-03-24 versiju ir iespējams sūtīt un saņemt e-rēķinus izmantojot Standard Books un Standard ERP biznesa vadības sistēmas.


1. Par vispārīgu e-rēķinu funkcionalitātes iestatīšanu Standard Books/Standard ERP lasiet ŠEIT.

2. Lai sāktu darbu, pirmkārt, ir nepieciešams noslēgt līgumu par e-rēķinu izmantošanu ar integrācijas partneri Fitek SIA.


No e-rēķinu operatora ir jāsaņem atslēga.

  • FitekIN atslēga platformas izmantošanai līdzīga šai: 29f9999d-8528-11ea-80c2-072637d2c8749

Pēc atslēgu saņemšanas, ir jāveic sekojoši soļi:

1. Sistēma > Iestatījumi > E-pakalpojumu iestatījumi > sadaļa Citi servisi. Šajā sadaļā būs pieejami dažādi e-pakalpojumi, izvēlieties FitekIn un noklikšķiniet “Aktivizēt” (nav nepieciešams atzīmēt izvēles rūtiņu).

2. Parādīsies aktivizācijas logs, kurā atzīmējiet “Piegādātāja rēķinu saņemšana”, ievadiet no FitekIN saņemto atslēgu un spiediet “Mainīt”.

3. Parādīsies paziņojums

4. Reģistrācija ir notikusi un var sākt izmantot jaunos pakalpojumus. Ja nepieciešams pārliecināties, varat vēlreiz atvērt moduli Iestatījumi > E-pakalpojumu iestatījumi > sadaļa Citi servisi > FitekIN ir aktivizēts.

1. Pēc FitekIN aktivizēšanas, ieslēdziet Tehniskie parametri > Reģistri > Programmas statuss > Administratora klients, kas dod tiesības redzēt vairāk iestatījumu.

Dodieties uz Tehniskie parametri > Iestatījumi > Pakalpojumu serveru saraksts > RECEIVEESTEINVOICE FitekIN

Lai integrācija strādātu korekti, pārliecinieties, ka ir aizpildīti lauki:

Partneris – FITEKIN2
Resursdators – FitekIn.com
Ports – 443
Balstīts uz – Valsts

2. Sistēma > Iestatījumi > FitekIN iestatījumi

Varam redzēt, kad sistēma ir sūtījusi pēdējo pieprasījumu uz FitekIN platformu un saņēmusi pēdējo e-rēķinu. Tas notiek pēc zināma intervāla, kuru varam iestatīt Sistēma > Iestatījumi > E-rēķinu apstrādes intervāli. Šajā piemēra ik 120 sek. programma sūta pieprasījumu.

1. Piegādātāju rēķini > Izveidot jaunu rēķinu. Aizpildiet vajadzīgo informāciju un saglabājiet.

2. Pievienot rēķina rindas. Pievienojiet infomāciju, ko vajadzīgs norādīt rēķina rindās. Saglabājiet.

3. Izvēloties “Veidot grāmatojuma rindas no rēķina rindām”, varat pievienot kontus, ar kādiem katra rēķina rinda tiks grāmatota programmā.

4. Varat pievienot apstiprinātāju vai apstiprināt pats.

5. Pēc apstiprināšanas parādās norāde “Gaida eksportu”.

Attiecīgi pēc Iestatījumu 2.punktā norādītā intervāla no FitekIn informācija tiks nosūtīta uz Standard ERP/Books. Kad tas ir noticis, parādās atzīme “Eksportēts”.

Modulī Piegādātāji > Ienākošie e-rēķini būs atrodams no FitekIN eksportētais rēķins. Ja FitekIn ierakstā tikai pievienots pielikums, tad tas arī būs pievienots Ienākošā e-rēķina ierakstā zem saspraudes.

NB! Ja vēlaties, lai no ienākošā e-rēķina automātiski tiktu izveidots Ienākošais rēķins, tad jākativizē modulī Sistēma > iestatījumi > E-pakalpojumu iestatījumi > sadaļa E-rēķini > Veidot automātiski ienākošo rēķinu no e-rēķina ieraksta.

Sākot no versijas 8.5-2022-06-16-0110 sistēma piedāvā automātiski veidot Maksājuma uzdevumus Priekšapmaksas rēķiniem saņemtiem ar FitekIn starpniecību.

1. FitekIn sistēmā jāizveido rēķinu ar Rēķina Tipu, piem. “AVIREK” (avansa rēķiniem).

FitekIn sistēmā ir speciāls iestatījums Rēķinu Tipi, kurā ir iespējams nodefinēt vairākus tipus.

2. Standard Books un SERP sistēmas tika papildinātas ar jaunu iestatījumu Realizācijas modulī > E-rēķinu priekšapmaksas.

Rēķina tips – piem. “AVIREK” (nosaukums identisks kā FitekIn sistēmā).

Samaksas veids – izveidojot Maksājuma uzdevumu izvēlētais samaksas veids parādīsies ierakstā.

3. Veidot Priekšapmaksu:

3.1. Manuāli

  • Jānosūta rēķinu no FitekIn sistēmas uz programmu
  • Piegādātāji > Reģistri > Ienākošie e-rēķini > Atvērt ierakstu > Veidot > Priekšapmaksu

NB! Ja nav pieejama Priekšapmaksas veidošans, tad jāpapildina tiesības Sistēma > Iestatījumi > Personu grupas ar Darbību “Veidot priekšapmaksas rēķinus no Piegādātāju e-rēķiniem”.

3.2. Automātiski

  • Obligāti jāizpilda šī apraksta 1. un 2. punkts

  • Sistēmas > Iestatījumi > E-pakalpojumu iestatījumi > E-rēķini > jāatzīmē “Veidot automātiski ienākošo rēķinu no e-rēķina ieraksta”

  • Jānosūtā rēķins no FitekIn sistēmas uz programmu

NB! Ja vēlēties saņemt rēķinu no FitekIn sistēmas ar dokumentiem pielikumā, tad FitekIn sistēmā > Uzņēmuma iestatījumi > jāatzīmē Rēķinu eksportēšanā iekļaujamie faili > Tikai oriģinālos PDF vai Visus failus un saites

Rezultātā: Balstoties uz Rēķina Tipu “AVIREK”, sistēma automātiski modulī Piegādātāji > Reģistri > Maksājumu uzdevumi veidos Priekšapmaksas ierakstu.

Ienākošajā e-rēķinā zem Saites tiks saglabāts izveidotā Maksājumu uzdevuma saite.

 


fitekIN, E-rēķini, e-rēķinu operators, PEPPOL, xml, strukturētais e-rēķins, elektroniskais rēķins, e-adrese

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Kādēļ nepieciešama noliktavas programma – “Rolling” pieredze

16. janvāris 2025

Ko nozīmē digitalizēta noliktava? Kā… Lasīt tālāk

Vai sportisti kļūst par kiborgiem?

10. janvāris 2025

Ko digitalizē sportā? Kā tehnoloģijas… Lasīt tālāk

Kā digitalizācija palīdz mazumtirdzniecībā?

10. decembris 2024

Neatkarīgi no tā, vai jums… Lasīt tālāk