CostPocket integrācijas nodrošina ātru un ērtu izmaksu dokumentu digitalizēšanu un to importēšanu Standard Books.
Costpocket aplikāciju ir iespējams lejuplādēt telefonā caur Google Play vai Appstore. Lai reģistrētos aplikācijā būs nepieciešams, vārds uzvārds, bankas konts un ID.
Costpocket aplikācijai ir 2 izmantošanas iespējas:
Modulī Piegādātāji > Reģistri > Ienākošie e-rēķini var atrast visus atsevišķi iesūtītos dokumentus no Costpocket. Ja noteiktais piegādātājs ir ievadīts sistēmā, tad info sadaļā automātiski parādīsies piegadātāja nr. un piegādātāja PVN reģ.nr.
Ienākošo Rēķinu vai Avansa norēķinu veido no izvēlnes “Veidot” un visa informācija, kas ir norādīta e-rēķinā, tiks pievienota izveidotajam dokumentam, turklāt Ienākošajam rēķinam vai Avansa norēķinam pielikumā automātiski tiks pievienots skanētais dokuments.
Pēc Ienākošā rēķina vai Avansa norēķina ieraksta izveidošanas, Ienākošā e-rēķina ierakstam, tiks pievienots izveidotais dokuments. Ienākošo e-rēķinu pārskata logā ir uzreiz redzams vai ir izveidots ienākošais rēķins vai avansa norēķins (ja ir norādīts rēķina nr. un atzīme Gr.), vai šis dokuments vēl nav apstrādāts.
Lasiet vēl: