Ātrā meklēšana!

Kā izmantot Costpocket aplikāciju?Atjaunināts 13. janvāra 2023

CostPocket integrācijas nodrošina ātru un ērtu izmaksu dokumentu digitalizēšanu un to importēšanu Standard Books.

Costpocket aplikāciju ir iespējams lejuplādēt telefonā caur Google Play vai Appstore. Lai reģistrētos aplikācijā būs nepieciešams, vārds uzvārds, bankas konts un ID.

Costpocket aplikācijai ir 2 izmantošanas iespējas:

    1. Atsevišķi nofotografēt un ievadīt informāciju par kādu dokumentu (čeku/rēķinu) un nosūtīt to atsevišķi uz mūsu sistēmu, kā rezultātā šie dokumenti tiks nosūtīti uz moduli Piegādātāji > Reģistri > Ienākošie e-rēķini;
    2. Sagatavot aplikācijā avansu norēķinu atskaiti, kurā pievieno rēķinu vai čeku grupu un šo atskaiti nosūta uz programmu. Šī atskaite parādīsies modulī Avansu norēķini > Reģistri > Avansu norēķini.

Modulī Piegādātāji > Reģistri > Ienākošie e-rēķini var atrast visus atsevišķi iesūtītos dokumentus no Costpocket. Ja noteiktais piegādātājs ir ievadīts sistēmā, tad info sadaļā automātiski parādīsies piegadātāja nr. un piegādātāja PVN reģ.nr.

Ienākošo Rēķinu vai Avansa norēķinu veido no izvēlnes “Veidot” un visa informācija, kas ir norādīta e-rēķinā, tiks pievienota izveidotajam dokumentam, turklāt Ienākošajam rēķinam vai Avansa norēķinam pielikumā automātiski tiks pievienots skanētais dokuments.

Pēc Ienākošā rēķina vai Avansa norēķina ieraksta izveidošanas, Ienākošā e-rēķina ierakstam, tiks pievienots izveidotais dokuments. Ienākošo e-rēķinu pārskata logā ir uzreiz redzams vai ir izveidots ienākošais rēķins vai avansa norēķins (ja ir norādīts rēķina nr. un atzīme Gr.),  vai šis dokuments vēl nav apstrādāts.

Lasiet vēl:

Atslēgvārdi:
Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus