Atjaunots 30. maijs 2024
Kā jāaizpilda standarta tekstu reģistrs?
Šajā reģistrā varat saglabāt klientu vēstulēs bieži lietotos standarta tekstus.
- Lai ievadītu jaunu standarta tekstu, dodieties uz moduli CRM > Reģistri > Standarta teksti. Atveras logs ”Standarta teksti: Pārskats”, kurā var redzēt ievadītos standarta tekstus.
- Lai ievadītu jaunu tekstu, izvēlnē “Veidot” atlasiet “Jauns standarta teksts”.
Katram jaunajam tekstam piešķiriet kodu (īss apzīmējums, piemēram RĒĶINS) un pievienojiet paskaidrojošu komentāru (piemēram: Teksts tiek nosūtīts kopā ar rēķinu).
Ja vēlaties formatēt tekstu, pirms teksta ievadīšanas atzīmējiet “HTML” augšējā kreisajā stūrī. - Kad teksts ir ievadīts, nospiediet “Saglabāt”.
Papildu iespējas:
Uz rēķiniem izmantotajā tekstā ir iespēja atsaukties uz klienta vārdu vai rēķina dokumenta numuru. Tā kā jūs varat izmantot vienu un to pašu tekstu, lai to nosūtītu dažādiem klientiem, šeit nevar ievadīt konkrētu klienta kodu. Tā vietā var izmantot t.s dinamisko tekstu, ko programma automātiski aizpilda.
Piemēram:
Ja vēlaties, lai, nosūtot pārdošanas rēķinu (no rēķina), tekstam tiktu pievienots klienta vārds, ievadiet kombināciju:
?IVr.Addr0?
Ja vēlaties, lai, nosūtot realizācijas rēķinu, tekstam tiktu pievienots rēķina numurs, ievadiet kombināciju:
?IVr.SerNr?