Standard Books - Excellent> Palīdzības dienests> E-rēķini> Kā sākt darbu ar e-rēķiniem?> Kādēļ neizdodas elektronisko (e-rēķinu) sūtīšana vai saņemšana?

Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 29. jūlijs 2025

Kādēļ neizdodas elektronisko (e-rēķinu) sūtīšana vai saņemšana?

Standard Books programma ļauj pārbaudīt, vai jūsu uzņēmuma dati, klientu dati un klienta atsauksmes numura (reference number) formāts ir ievadīts pareizi e-rēķinu lietošanai.

1. Datu pārbaude

Lai pārbaudītu norādītos datus, atveriet modulī Realizācija / Piegādātāji > Atskaites > Datu pārbaude (elektroniskajiem rēķiniem)

Atvērtajā logā varat izvēlēties, kurus datus vēlaties pārbaudīt:
Pārbaudīt kompānijas iestatījumus – pārbauda, ​​vai uzņēmums, kurā ir aktivizēti e-rēķini, dati ir pareizi no moduļa Sistēma > Iestatījumi > informācija par kompāniju.
Pārbaudīt klientu datus – pārbauda, ​​vai kontaktpersonu dati ir pareizi reģistrēti, lai tiem varētu nosūtīt e-rēķinus.
Pārbaudīt klientu atsauksmju numura formātu – pārbauda, ​​vai kontaktu kartītēs ir atsauces numurs pareizā formātā (nedrīkst saturēt atstarpes vai burtus, tikai ciparus). Lasiet vairāk pie Vispārīgā iestatīšana > Kontakta kartīte.

Kad esat atlasījis, kurus datus vēlaties pārbaudīt, nospiediet pogu OK.

Ja tiks atrastas kādas datu nepilnības, tad uz ekrāna parādīsies kopsavilkums ar atrastajām kļūdām.


2. Citi iespējamie iemesli, kāpēc neizdodas e-rēķinu sūtīšana/saņemšana

Neaizpildīti lauki programmā var ietekmēt e-rēķinu izsūtīšanu:

2.1. Piegādātāji > Iestatījumi > Bankas > laukam IBAN jābūt tukšam. Vairāk lasiet ŠEIT.

2.2. Kontakta kartītē (CRM/Piegādātāji/Realizācija > Reģistri > Kontakti ) obligāti jābūt aizpildītam laukam “Valsts” un izvēlnē jābūt aizpildītam ISO kodam (Sistēma > Iestatījumi > Valstis)

2.3. Ir precīzi jānorādā uzņēmuma reģistrācijas un PVN numurs CRM modulī > Reģistri > Kontakti > sadaļā kompānijā > lauki “Reģ.Nr.” un “PVN reģ.Nr.” (bez atstarpēm).

2.4. Ja nosūtot e-rēķinu, e-rēķins netiek nosūtīts un atkļūdošanas procedūras laikā atklājas kļūda “country code … has no open delivery channels”, tas nozīmē, ka klients nav e-rēķinu saņēmējs.

Ja jūsu e-rēķinu operators ir Unifiedpost, tad ir iespējams pārbaudīt, vai jūsu adresāts ir e-rēķinu saņēmējs.

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Lūdzu, norādiet savu e-pasta adresi, lai mēs varētu jums nosūtīt cita veida materiālu.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Sapņu VID – izpalīdzīgs un automātisks

24. jūlijs 2025

Vasaras karstumā īpašs podkāsta speciālizlaidums… Lasīt tālāk

Vai drīzumā mūs ārstēs viedtālruņi?

05. jūnijs 2025

Cilvēku skaits un dzīves ilgums… Lasīt tālāk

Darba devēja tēls – izaicinājumi

07. maijs 2025

Kad uzņēmumam jāsāk domāt par… Lasīt tālāk