Standard Books - Excellent> Palīdzības dienests> Kā sākt darbu> Programmas lietošanas pamati> Iestatījumi> Kādi iestatījumi ir jāpārbauda pirms darba uzsākšanas ar Noliktavas/Loģistikas moduli?

Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 02. jūlijs 2024

Kādi iestatījumi ir jāpārbauda pirms darba uzsākšanas ar Noliktavas/Loģistikas moduli?

Loģistikas modulī ir vairāki iestatījumi, kas jāiestata pirms dokumentu ievadīšanas. Trīs svarīgākie iestatījumi, kas ir noteikti pareizi jāaizpilda pirms darbību uzsākšanas:

1. Izmaksas

2. Noliktavas parametri

3. Pasūtījumu ievadīšana

Iestatījumi ir atkarīgi no uzņēmuma darba procesiem un specifikas. Tāpēc šos iestatījumus mēs iesakām iestatīt kopā ar konsultantu, vai arī iepriekš iepazīties ar Noliktavas moduļa instrukcijā sniegtajiem norādījumiem par iestatījumiem.

 

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

PIETURA – Digitalizācija: Vai Latvija var būt zaļā Dubaija?

15. novembris 2024

Podkāsts “PIETURA – Digitalizācija”:… Lasīt tālāk

Pirmo reizi “Excellent Latvia” Klientu diena 

07. novembris 2024

Šogad rudens sezonu sākām ar… Lasīt tālāk

Podkāsts: “PIETURA – Digitalizācija”

24. oktobris 2024

Jaunums: podkāsts uzņēmējiem “PIETURA… Lasīt tālāk