Standard Books - Excellent> Palīdzības dienests> Kā sākt darbu> Programmas lietošanas pamati> Iestatījumi> Kādi iestatījumi ir jāpārbauda pirms darba uzsākšanas ar Noliktavas/Loģistikas moduli?

Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 02. jūlijs 2024

Kādi iestatījumi ir jāpārbauda pirms darba uzsākšanas ar Noliktavas/Loģistikas moduli?

Loģistikas modulī ir vairāki iestatījumi, kas jāiestata pirms dokumentu ievadīšanas. Trīs svarīgākie iestatījumi, kas ir noteikti pareizi jāaizpilda pirms darbību uzsākšanas:

1. Izmaksas

2. Noliktavas parametri

3. Pasūtījumu ievadīšana

Iestatījumi ir atkarīgi no uzņēmuma darba procesiem un specifikas. Tāpēc šos iestatījumus mēs iesakām iestatīt kopā ar konsultantu, vai arī iepriekš iepazīties ar Noliktavas moduļa instrukcijā sniegtajiem norādījumiem par iestatījumiem.

 

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Lūdzu, norādiet savu e-pasta adresi, lai mēs varētu jums nosūtīt cita veida materiālu.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Darba devēja tēls – izaicinājumi

07. maijs 2025

Kad uzņēmumam jāsāk domāt par… Lasīt tālāk

Ar ES finansējumu iespēja izmēģināt jaunus risinājumus uzņēmuma digitalizācijai

23. aprīlis 2025

Atvērts jauns Eiropas Digitālās inovācijas… Lasīt tālāk

Digitalizācija reģionos – Cēsu pieredze

03. aprīlis 2025

Šajā reizē publicējam vasarīgās noskaņās… Lasīt tālāk