Standard Books - Excellent> Palīdzības dienests> Kā sākt darbu> Programmas lietošanas pamati> Iestatījumi> Kādi iestatījumi ir jāpārbauda pirms darba uzsākšanas ar Noliktavas/Loģistikas moduli?

Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 02. jūlijs 2024

Kādi iestatījumi ir jāpārbauda pirms darba uzsākšanas ar Noliktavas/Loģistikas moduli?

Loģistikas modulī ir vairāki iestatījumi, kas jāiestata pirms dokumentu ievadīšanas. Trīs svarīgākie iestatījumi, kas ir noteikti pareizi jāaizpilda pirms darbību uzsākšanas:

1. Izmaksas

2. Noliktavas parametri

3. Pasūtījumu ievadīšana

Iestatījumi ir atkarīgi no uzņēmuma darba procesiem un specifikas. Tāpēc šos iestatījumus mēs iesakām iestatīt kopā ar konsultantu, vai arī iepriekš iepazīties ar Noliktavas moduļa instrukcijā sniegtajiem norādījumiem par iestatījumiem.

 

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Lūdzu, norādiet savu e-pasta adresi, lai mēs varētu jums nosūtīt cita veida materiālu.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Excellent Klientu diena – vieta, kur satikties

01. oktobris 2025

Vai esat vēlējušies, kaut vienuviet… Lasīt tālāk

Mūsu partneri – jūsu palīgi ERP sistēmas ieviešanā

16. septembris 2025

Lai uzņēmumi varētu ieviest “Excellent… Lasīt tālāk

Sapņu VID – izpalīdzīgs un automātisks

24. jūlijs 2025

Vasaras karstumā īpašs podkāsta speciālizlaidums… Lasīt tālāk