Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli
Atjaunots 25. augusts 2023
Kādi iestatījumi ir jāpārbauda pirms darba uzsākšanas ar Noliktavas/Loģistikas moduli?
Loģistikas modulī ir vairāki iestatījumi, kas jāiestata pirms dokumentu ievadīšanas. Trīs svarīgākie iestatījumi, kas ir noteikti pareizi jāaizpilda pirms darbību uzsākšanas:
1. Izmaksas
3. Pasūtījumu ievadīšana
Iestatījumi ir atkarīgi no uzņēmuma darba procesiem un specifikas. Tāpēc šos iestatījumus mēs iesakām iestatīt kopā ar konsultantu, vai arī iepriekš iepazīties ar Noliktavas moduļa instrukcijā sniegtajiem norādījumiem par iestatījumiem.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru
Beidziet tērēt laiku papīra čeku kārtošanai – digitalizējiet tos!
23. aprīlis 2024
Kur jums atrodas mapīte ar… Lasīt tālāk
Datos balstīti lēmumi: panākumu atslēga uzņēmuma vadībā
09. aprīlis 2024
Uzņēmuma datu analīze ir priekšnoteikums… Lasīt tālāk
Biznesa vadības sistēmu integrāciju pievienotā vērtība
28. februāris 2024
Pētījumi liecina – uzņēmuma digitalizācija… Lasīt tālāk