Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 25. augusts 2023

Kādi iestatījumi ir jāpārbauda pirms darba uzsākšanas ar Noliktavas/Loģistikas moduli?

Loģistikas modulī ir vairāki iestatījumi, kas jāiestata pirms dokumentu ievadīšanas. Trīs svarīgākie iestatījumi, kas ir noteikti pareizi jāaizpilda pirms darbību uzsākšanas:

1. Izmaksas

2. Noliktavas parametri

3. Pasūtījumu ievadīšana

Iestatījumi ir atkarīgi no uzņēmuma darba procesiem un specifikas. Tāpēc šos iestatījumus mēs iesakām iestatīt kopā ar konsultantu, vai arī iepriekš iepazīties ar Noliktavas moduļa instrukcijā sniegtajiem norādījumiem par iestatījumiem.

 

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Ja vēlaties, varat pievienojiet savu komentāru un kontaktinformāciju, lai mēs varētu ar Jums sazināties.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Trīs atslēgas finanšu sirdsmieram

17. maijs 2024

Kurš uzņēmumā rūpējas par finanšu… Lasīt tālāk

Ietaupi 40% laika: Kā EDS API integrācija atvieglo grāmatvežu darbu

10. maijs 2024

Vienkārša, droša un ērta datu… Lasīt tālāk

Vai iespējams apvienot attālinātu strādāšanu ar ceļošanu?

30. aprīlis 2024

Evitas pieredzes stāsts par ceļošanu… Lasīt tālāk